quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Als er nog mensen zijn die in februari mee willen naar de vreetmeet, je kunt nog PM'en, maar je zou denken dat alle leuke geïnteresseerde mensen zich nu al wel hebben opgegeven
Waarom dan pas.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
Nog geen spoilers, want ik kan pas over een half jaar of zo kijken.
Welke leuke mensen komen er allemaal?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Als er nog mensen zijn die in februari mee willen naar de vreetmeet, je kunt nog PM'en, maar je zou denken dat alle leuke geïnteresseerde mensen zich nu al wel hebben opgegeven
net5, geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Op welke zender in Nederland wordt het uitgezonden dan?
Het RTL-debat? Geen idee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Op welke zender in Nederland wordt het uitgezonden dan?
En kirby?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Nee, die anderequote:
Ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke leuke mensen komen er allemaal?
denk dat het meer een wijven meet is dus count me outquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat het meer een wijven meet is dus count me out
Oke. Primaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat het meer een wijven meet is dus count me out
Ook nog eens heiligschennisquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn (vega) bitterballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |