We houden het gewoon in gedachten, Lodewijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens (meer voor de grap) aan gedacht een landgoed oid te kopen met diverse woonmogelijkheden en dan mensen via bijvoorbeeld FOK! idd, uit te nodigen om daar bij te komen wonen.
Mijn zegen heb je!quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens (meer voor de grap) aan gedacht een landgoed oid te kopen met diverse woonmogelijkheden en dan mensen via bijvoorbeeld FOK! idd, uit te nodigen om daar bij te komen wonen.
... vraag je me nou om samen te wonen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook voor de duitse eenwording was Nederland al een van de meest bevolkte gebieden van Europa, tuurlijk zijn er altijd grotere metereopolen geweest, maar Nederland is altijd kijkend naar de tijdsgeest dik bevolkt geweest en zal me niks verbazen dat percentage ten opzichte van het hele europese continent (reken even eu en shenger grond gebied) juist is afgenomen ten opzichte van de totale europese bevolking (dus hoeveel procent er er in verhouding hier woont).quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:13 schreef LXIV het volgende:
Het is wel apart om te zien wat er in andere landen voor pakweg anderhalf miljoen allemaal te koop is op dat vlak. Dan heb je gewoon 10 woonruimtes op 8 hectare incl wijngaard en boomgaard. Keuze volop.
De meeste landen lopen leeg en daar is juist een overschot aan vastgoed, is geen cent meer waard buiten de grote steden.
Niemand wil dat meer. Is een boomer ding. Dus z.s.m. verkopen anders is ie geen reet meer waard.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
Boot verkopen tegen die tijd en dat geld mee nemen .
Denk ik ookquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niemand wil dat meer. Is een boomer ding. Dus z.s.m. verkopen anders is ie geen reet meer waard.
Een commune.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laat anders even weten wat er niet aan klopt? We geven dit land toch weg aan culturen die niks bijdragen of zelfs tegenwerken?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd: op de valreep toch nog mooi even de wisselbokaal voor de domste uitspraak van de week binnenhalen.
Lekker pik!
Nope steeds meer mensen gaan nu en zeker een boot kopen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niemand wil dat meer. Is een boomer ding. Dus z.s.m. verkopen anders is ie geen reet meer waard.
Met een overwaarde van 120000 kun je al vrijstaand huis met een grote tuin in een Duits gehucht kopen. Alleen heb je als je ouder wordt meer voorzieningen nodig en is een gehucht niet echt een optie.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:13 schreef LXIV het volgende:
Het is wel apart om te zien wat er in andere landen voor pakweg anderhalf miljoen allemaal te koop is op dat vlak. Dan heb je gewoon 10 woonruimtes op 8 hectare incl wijngaard en boomgaard. Keuze volop.
De meeste landen lopen leeg en daar is juist een overschot aan vastgoed, is geen cent meer waard buiten de grote steden.
Reden te meer om hem NU te verkopen i.p.v. t.z.t.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nope steeds meer mensen gaan nu en zeker een boot kopen.
Er zijn een heleboel Nederlanders die in het buitenland wonen en daar best succesvol zijn. En ik ken zelfs iemand die zich had aangemeld voor "ik vertrek" maar die wilden ze niet filmen. Ze waren te goed voorbereid (diploma's en vergunningen geregeld, en ze spraken de taal) dus geen spectaculaire TV...quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:34 schreef probeer het volgende:
Tsja, als Nederlanders emigreren krijgen we TV programma's met Nederlandse koppels die in een ander land hun droom van een beter leven najagen, en daarbij stuiten op zowel culturele verschillen (en daar soms nogal moeilijk op reageren) als ook bestuurlijke obstakels, met een hoop gedram over hoe lastig het allemaal wel niet is om hun zaken geregeld te krijgen bij de juiste instanties.
De fucking ironie.
Ja, Merkel en Von der Leyen streven nog steeds naar een verenigd Europa en storten antisemieten over ons land uit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Willen die dekselse Duitsers wéér binnen vallen?
Er is een Belgische O.G. site (immo.be of zo) waar je heel nauwkeurig je wensen in kunt vullen. Echt een 10 - 20 km van de Nederlandse grens af, kan je al riant wonen waar je hier een starterswoning voor hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:13 schreef LXIV het volgende:
Vind je? Als alle Portugezen uit het buitenland terugkomen dan komen er meer dan 2 miljoen mensen bij (en er gaan er nog meer weg, ongeveer 30 procent van de jeugd gaat weg).quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er wonen, in vergelijking met andere landen, erg veel Nederlanders buiten Nederland. En de meesten die ik ken doen dat best goed en lijken gelukkig te zijn. Het is echt niet altijd drama.
Havens liggen vol.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Reden te meer om hem NU te verkopen i.p.v. t.z.t.![]()
Maar ik geloof er eigenlijk geen reet van dat iedereen en zijn moeder massaal bootjes koopt. Wel campers en zo. Maar bootjes? Nee.
Dit land is al tijden een paradijs voor gewelddadige mannen, daar een meerderheid tegen organiseren is door de inmiddels vele gelovigen in dit land een onmogelijke opgave.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Laat anders even weten wat er niet aan klopt? We geven dit land toch weg aan culturen die niks bijdragen of zelfs tegenwerken?
Dat is geen mening waar men iets over kan vinden. Dat zijn statistische getallen. Officieel wordt die statistiek nergens bijgehouden, dus het is moeilijk officiële cijfers te vinden, maar het absolute aantal Nederlanders buiten Nederland is volgens schatting ongeveer net zo groot als het aantal Duitsers buiten Duitsland en het aantal Fransozen buiten Frankrijk. Dus het aantal geëmigreerde Nederlanders is relatief veel hoger dan bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Vind je? Als alle Portugezen uit het buitenland terugkomen dan komen er meer dan 2 miljoen mensen bij (en er gaan er nog meer weg, ongeveer 30 procent van de jeugd gaat weg).
Nederlanders in het buitenland zijn er bijna 900.000 overigens.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:26 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is geen mening waar men iets over kan vinden. Dat zijn statistische getallen. Officieel wordt die statistiek nergens bijgehouden, dus het is moeilijk officiële cijfers te vinden, maar het absolute aantal Nederlanders buiten Nederland is volgens schatting ongeveer net zo groot als het aantal Duitsers buiten Duitsland en het aantal Fransozen buiten Frankrijk. Dus het aantal geëmigreerde Nederlanders is relatief veel hoger dan bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland.
Dat dat voor Portugal ook geldt, doet daar natuurlijk niks aan af dat het voor Nederland ook relatief hoog is.
Maar daar zijn ook 2e generatie-allochtonen bij die in Marokko vroegpensioen genieten bijvoorbeeld. Dus zegt nog steeds niet zoveel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:02 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nederlanders in het buitenland zijn er bijna 900.000 overigens.
Dit is een act toch?quote:Op maandag 13 oktober 2025 06:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Dit land is al tijden een paradijs voor gewelddadige mannen, daar een meerderheid tegen organiseren is door de inmiddels vele gelovigen in dit land een onmogelijke opgave.
Dat valt hard tegen, het zijn er niet zoveel in Marokko. Paar duizend.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar daar zijn ook 2e generatie-allochtonen bij die in Marokko vroegpensioen genieten bijvoorbeeld. Dus zegt nog steeds niet zoveel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |