Ik zou een ander media-dieet gaan volgen als ik jou was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Chivaz het volgende:
Ik geniet overigens wel van de drama rond Letitia James, mevrouw heeft zich hoogst waarschijnlijk schuldig gemaakt aan fraude en uiteraard is de media daar om rugdekking te geven.
https://x.com/mazemoore/s(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow
Het zou toch mooi zijn als ze eventjes de bak in gaat al is het maar dat ze een wijze les leert. Ga niet vanwege politieke overwegingen het systeem misbruiken om je politieke tegenstanders uit te schakelen. Sommigen houden niet van dat soort praktijken en genieten er van dat je uiteindelijk kapot gemaakt word en eerlijk is eerlijk Leatitia James verdient dat natuurlijk ook gewoon.
Ja, Kyiv is niets vergeleken met Portland, zo'n Warzone is het...quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je hebt de BLM rellen, de recente schietpartijen en aanslagen op ICE faciliteiten gemist? Er is gewoon een probleem op links die de afgelopen 10 jaar hard zijn geradicaliseerd. Vind je het soms normaal dat er bijvoorbeeld in Portland 100 dagen lang geprotesteerd word en dat omwonenden worden geïntimideerd en het regelmatig tot gewelddadige confrontaties is uitgelopen met ICE?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Chivaz het volgende:
Ik geniet overigens wel van de drama rond Letitia James, mevrouw heeft zich hoogst waarschijnlijk schuldig gemaakt aan fraude en uiteraard is de media daar om rugdekking te geven.
Het zou toch mooi zijn als ze eventjes de bak in gaat al is het maar dat ze een wijze les leert. Ga niet vanwege politieke overwegingen het systeem misbruiken om je politieke tegenstanders uit te schakelen. Sommigen houden niet van dat soort praktijken en genieten er van dat je uiteindelijk kapot gemaakt word en eerlijk is eerlijk Leatitia James verdient dat natuurlijk ook gewoon.
Kan iemand Miller vertellen van het account af te blijven, of iig beter te doen alsof het DJT zelf is?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Corrupte zak hooi. Even een koele 100 miljoen cashen op vrijdag.
https://bsky.app/profile/bunnibytz.bsky.social/post/3m2zcanarq22mquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als ‘t loopt als een eend, eruit ziet als een eend en kwaakt als een eend is ‘t in dit geval overduidelijk een gans. Kan niet anders.
Due linksboven lijkt wel op een Patek Philippe Nautilusquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3m2szgwnxhc2j
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Corrupte zak hooi. Even een koele 100 miljoen cashen op vrijdag.
Hoeveel zouden ze daar nou van verkopen? De hoeveelheid moeite die ze steken in prullaria en bullshit kan het toch niet waard zijn voor iemand die al ettelijke miljarden zou hebben, zou je zeggen...quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Kijkertje het volgende:
En Melania pikt natuurlijk ook een graantje mee:
[ afbeelding ]
Geen idee maar het zal bij elkaar toch wel in de miljoenen lopen neem ik aan. Het gaat natuurlijk ook niet alleen om de winst maar ook om de promotie van zijn naam die overal op staat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 01:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze daar nou van verkopen? De hoeveelheid moeite die ze steken in prullaria en bullshit kan het toch niet waard zijn voor iemand die al ettelijke miljarden zou hebben, zou je zeggen...
Wil je echt dat mensen die hypotheekfraude plegen de bak in gaan? Want dan heb ik leuk nieuws.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Chivaz het volgende:
Ja maar dat is een whataboutism en dus dat telt niet voor de frauderende tegenpartij. Een totaal gebrek aan enig moraal en ethiek is wat maga en hun goed geïndoctrineerde massa keer op keer toont. Maar we mogen het niet opkomend fascisme noemen want dan voelen ze zich onheus bejegend en reageren ze nog woker als het woke spook waar ze tegen menen te moeten strijden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 06:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wil je echt dat mensen die hypotheekfraude plegen de bak in gaan? Want dan heb ik leuk nieuws.
Er zouden toch mensen alleen maar op basis van ‘merit’ worden gekozen?quote:
quote:Dominion Voting Systems Sold to GOP Firm — Right After Settling Defamation Suits vs. OANN, Giuliani, Powell
Dominion Voting Systems has been purchased by Liberty Vote, a firm headed by a former GOP election official with ties to a staunch ally of President Donald Trump — just weeks after Dominion settled several defamation lawsuits it filed in the wake of the 2020 election.
According to a report by Axios’ Alex Isenstadt, Dominion was purchased “for an undisclosed sum” by Liberty Vote, a company owned by Scott Leiendecker. Isendstadt’s article highlights Leiendecker’s “deep Republican connections“:
Ik vind dit toch wel beangstigend. Niets houdt Dominion (of nouja, hun nieuwe eigenaar) tegen te zeggen dat de Dominion stemcomputers inderdaad misbruikt zijn, of om verder onderzoek ernaar onmogelijk te maken.quote:In recent weeks, Dominion has settled several of these defamation lawsuits for undisclosed sums, including against Rudy Giuliani, Sidney Powell, and OANN.
Isenstadt directly connected these settlements to the sale to Liberty, writing that “[a]s part of its deal with Dominion, Liberty officials asked Dominion to settle several other defamation lawsuits against Trump allies who attacked the company over the 2020 election results.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |