Als Hamas niks doet komt er vroeg of laat vrde, oftewel machtsverlies, is gewoon een ordinaire dictatuur.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef capricia het volgende:
Kun je je voorstellen hoeveel Gazaans bloed (en ook dat van Israëlische soldaten) het had kunnen schelen als Hamas direct ingestemd had met het eerste vredesplan, wat bijna identiek aan het huidige plan is. Dat plan onder Biden toen.
Maar ja, Hamas wilde de gijzelaars niet laten gaan.
Of als Hamas heel die moordactie niet uitgevoerd had op Israeli.
Wat heeft Hamas in godsnaam bereikt?
Uiteraard.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:21 schreef havanagila het volgende:
[..]
Machtsverlies, is gewoon een ordinaire dictatuur.
Dode Israëliërs en openlijke Jodenhaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef capricia het volgende:
Kun je je voorstellen hoeveel Gazaans bloed (en ook dat van Israëlische soldaten) het had kunnen schelen als Hamas direct ingestemd had met het eerste vredesplan, wat bijna identiek aan het huidige plan is. Dat plan onder Biden toen.
Boeh, ik denk er niet aan. Niet als daarin te zien is wat jij beschrijft.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Het gaat trouwens om deze documentaire.
https://www.vprogids.nl/d(...)che-oorlogsleed.html
Ja. Israël heeft heel veel credits verspeeld bij velen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:26 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Dode Israëliërs en openlijke Jodenhaat.
Ze zijn redelijk succesvol geweest als je het mij vraagt
Hetzelfde als Netanyahu. Veel burgerslachtoffers, geofferd aan de eigen politieke en persoonlijke agenda.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef capricia het volgende:
En zelfs dat weten we niet zeker!quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Israël heeft heel veel credits verspeeld bij velen.
Ten koste van heel veel omgekomen en gewonde Gazanen.
Dat heeft Hamas bereikt.
Ik denk dat de Palestijnse staat een westerse droom is. De Palestijnen hebben hele andere prioriteiten: het vernietigen van die andere staat. En die Palestijnen die met zoiets niets mee te maken willen hebben, worden er wel door opgeslokt.quote:De gedroomde Palestijnse staat is verder weg dan ooit. Maar misschien ging het daar nooit om.
Ja, alleen zou ik als Israeli niet gerust zijn met hamas vriendje Turkije aan mijn grens.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:22 schreef Pegos het volgende:
[..]
Ik dacht dat Blair daarvoor aangezocht.is.
Vanwege het geschreeuw van een paar palliegekkies? Welnee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Israël heeft heel veel credits verspeeld bij velen.
Ten koste van heel veel omgekomen en gewonde Gazanen.
Dat heeft Hamas bereikt.
De gedroomde Palestijnse staat is verder weg dan ooit. Maar misschien ging het daar nooit om.
Das niets nieuws toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:32 schreef UitStraling het volgende:
BREAKING: Hamas militias have announced plans to execute 30 Gazans within hours.
These developments in Gaza have received zero media attention, while Hamas continues committing horrific crimes against civilians right now
Maar je zei toch zelf dat de acties van Israël alleen maar voor meer rekruten zorgen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas had op hoogtepunt 25.000 man. Als die al bijna twee keer dood zijn gegaan zou er geen hamas meer moeten zijn.
Daar kunnen jullie elkaar de hand schudden lijkt mequote:Op zondag 12 oktober 2025 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mij die drie iets kunnen schelen, jij was een van de mensen die zelf het argument heeft gemaakt dat je zo inzat met al het leed van de Palestijnen en stond voor mensenrechten.
Dat wil zeggen dat jij je dan tegen dit soort praktijken zou moeten uitspreken, niet ik. Alleen dat doe je niet, omdat Palestijns leed voor jou (en veel anderen van de red-green alliance) pas interessant wordt als het leed waarmee er kan worden gewezen naar Israël en dan met name Israëlische Joden.
67.000 aldus Hamas en die tellen er graag wat bij op voor de publieke opinie. En dat is inclusief Hamas strijders, die uiteraard niet onschuldig zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan 70.000. De schedels worden dagelijks nog onder het puin vandaan gehaald.
Zie hierboven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zijn die aantallen absolute onzin?
Maar wat vind je nou van Hamas die Palestijnen vermoorden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Chadi het volgende:
Vandaag nog Lichamen van 117 gedode Palestijnen geborgen in 24 uur tijd.
En dat is nog maar het begin.
Hamas heeft altijd dit soort cijfers overdreven en nu beweren expert op afstand dat Hamas onderrapporteerd?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
En hier weer een bron die beweerd dat het aantal doden veel hoger ligt, omdat mensen die later sterven aan verwondingen en ziektes niet zijn meegenomen. Denk dat we pas jaren later weten hoe het echt zit.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ting-experts-trekken
Het artikel beweert zelfs dat MoH is eerdere conflicten betrouwbare cijfers heeft gepubliceerdquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hamas heeft altijd dit soort cijfers overdreven en nu beweren expert op afstand dat Hamas onderrapporteerd?
Zijn dit toevallig experts die door Iran betaald worden?
Er is op heel basaal menselijk niveau iets mis met je als je de propaganda van een terreurorganisatie gelooft.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hamas heeft altijd dit soort cijfers overdreven en nu beweren expert op afstand dat Hamas onderrapporteerd?
Zijn dit toevallig experts die door Iran betaald worden?
We weten inmiddels dat de VN een hele dubieuze rol speelt in deze kwestie. Maar hoe dan ook: roepen dat er factor 4-5 meer doden zijn dan gemeld is vrij onzinnig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het artikel beweert zelfs dat MoH is eerdere conflicten betrouwbare cijfers heeft gepubliceerd
[ afbeelding ]
Ophelet: MoH noemt alleen aantallen en maakt daarbij geen onderscheid tussen burgers of terroristen.
Ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is op heel basaal menselijk niveau iets mis met je als je de propaganda van een terreurorganisatie gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |