abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218998900
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Waaronder vele Hamas strijders.

En wie begon er 7 oktober ook al weer met het afslachten?
Het begin is niet 7 oktober all komt dat wel erg goed voor de narratieve van Israël.
Daarnaast geeft dat je niet het recht op genocide.
pi_218998911
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Chadi het volgende:
Vandaag nog Lichamen van 117 gedode Palestijnen geborgen in 24 uur tijd.
En dat is nog maar het begin.
Door...
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  zondag 12 oktober 2025 @ 18:41:35 #103
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218998954
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Waaronder vele Hamas strijders.

En wie begon er 7 oktober ook al weer met het afslachten?
Het is onderhand wel klaar met deze oorlog. Er vallen veel onschuldige doden, dat valt niet te ontkennen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218998988
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is onderhand wel klaar met deze oorlog. Er vallen veel onschuldige doden, dat valt niet te ontkennen.
Correct, maar ook mede door Hamas
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218998999
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Weet je wat zo lullig is?

We weten het helemaal niet...

Er is ZOVEEL onzin, propaganda en overdreven gehuil uit die regio gekomen, dat het totaal niet duidelijk is wat er nou waar is en wat niet. Gisteren kwamen de Amerikanen met schattingen tussen de 30.000 en 40.000 omgekomen Hamas strijders. Dat zou weer betekenen dat er voor elke burger 4 a 5 strijders zijn omgekomen. Dat is een extreem goede verhouding! Maar intussen wordt Israël beschuldigd van genocide.

Weet jij het nog? Ik niet.
pi_218999012
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het zijn er meer dan 70.000. De schedels worden dagelijks nog onder het puin vandaan gehaald.
:') |:(

Verwerk je nederlaag en move on, moslim.

Echt. }:|
  zondag 12 oktober 2025 @ 18:50:32 #107
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218999024
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:14 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het zijn er meer dan 70.000. De schedels worden dagelijks nog onder het puin vandaan gehaald.
Nou dan zijn ze klaar voor Halloween. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 12 oktober 2025 @ 18:51:00 #108
438527 MissButterflyy
pi_218999027
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:47 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]

Er is ZOVEEL onzin, propaganda en overdreven gehuil uit die regio gekomen, dat het totaal niet duidelijk is wat er nou waar is en wat niet. Gisteren kwamen de Amerikanen met schattingen tussen de 30.000 en 40.000 omgekomen Hamas strijders. Dat zou weer betekenen dat er voor elke burger 4 a 5 strijders zijn omgekomen. Dat is een extreem goede verhouding! Maar intussen wordt Israël beschuldigd van genocide.

Wat is een Hamas strijder?
Want Hamas was de regering daar. Tellen er ook mensen mee die helemaal niet bewapend waren? Weet jij het?

Heb in ieder geval een tijdje geleden beelden gezien van een mortier aanval op een ziekenhuis. Er lagen gewonde kinderen in hun bedje en na de aanval waren ze in stukken uiteen gereten.
Voor mij houdt het begrip van de aanvallen dan wel op. Het was ziek. Net als de aanvallen van 7 oktober.
pi_218999042
Hamas is massaal mensen aan het afschieten nu het IDF de burgers niet meer beschermd maar goed.
  zondag 12 oktober 2025 @ 19:00:44 #110
438527 MissButterflyy
pi_218999090
En hier weer een bron die beweerd dat het aantal doden veel hoger ligt, omdat mensen die later sterven aan verwondingen en ziektes niet zijn meegenomen. Denk dat we pas jaren later weten hoe het echt zit.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)ting-experts-trekken
pi_218999100
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is een Hamas strijder?
Dit zijn nou precies de vragen die jij en ik niet kunnen beantwoorden. Waarom ik ook blijf zeggen dat wij het gewoon niet kunnen weten.

Dit is ook een van de redenen dat iedereen die bevestiging zoekt, er zo gemakkelijk aan komt.
quote:
Want Hamas was de regering daar. Tellen er ook mensen mee die helemaal niet bewapend waren? Weet jij het?

Heb in ieder geval een tijdje geleden beelden gezien van een mortier aanval op een ziekenhuis. Er lagen gewonde kinderen in hun bedje en na de aanval waren ze in stukken uiteen gereten.
Voor mij houdt het begrip van de aanvallen dan wel op. Het was ziek. Net als de aanvallen van 7 oktober.
Mag ik je in alle oprechtheid vragen waarom je dat kijkt? Ik vermijd zelf dat soort filmpjes en foto's als de pest. Ik hoef geen ptss op te lopen van een conflict dat mij niet aangaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door MagnificentAlfonso op 12-10-2025 19:25:08 ]
pi_218999106
We
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Hamas is massaal mensen aan het afschieten nu het IDF de burgers niet meer beschermd maar goed.
We zen de protesten vanzelf terugkeren. :)
pi_218999110
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Nigga please.. :')
  zondag 12 oktober 2025 @ 19:04:59 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218999118
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat kunnen die 3 jou nou schelen als zelfs meer dan 70.000 onschuldigen je geen moer boeien?
Ik zeg ook niet dat mij die drie iets kunnen schelen, jij was een van de mensen die zelf het argument heeft gemaakt dat je zo inzat met al het leed van de Palestijnen en stond voor mensenrechten.

Dat wil zeggen dat jij je dan tegen dit soort praktijken zou moeten uitspreken, niet ik. Alleen dat doe je niet, omdat Palestijns leed voor jou (en veel anderen van de red-green alliance) pas interessant wordt als het leed waarmee er kan worden gewezen naar Israël en dan met name Israëlische Joden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 12 oktober 2025 @ 19:05:55 #115
438527 MissButterflyy
pi_218999127
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:02 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Dit zijn nou precies de vragen die jij en ik niet kunnen beantwoorden. Waarom ik ook nog zeggen dat wij het gewoon niet kunnen weten.

Dit is ook een van de redenen dat iedereen die bevestiging zoekt, er zo gemakkelijk aan komt.
[..]
Mag ik je in alle oprechtheid vragen waarom je dat kijkt? Ik vermijd zelf dat soort filmpjes en foto's als de pest. Ik hoef geen ptss op te lopen van een conflict dat mij niet aangaat.
Was een docu vorig jaar op tv, een jaar na 7 oktober. Er werden twee kanten belicht: de aanval op 7 oktober, op het festival en de kibboets, en de aanvallen op Gaza daarna. En wat dat met de normale burgers, aan beide zijden, deed. Heel indrukwekkend om te zien.
pi_218999129
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:47 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]

Hamas had op hoogtepunt 25.000 man. Als die al bijna twee keer dood zijn gegaan zou er geen hamas meer moeten zijn.
pi_218999155
quote:
14s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat mij die drie iets kunnen schelen, jij was een van de mensen die zelf het argument heeft gemaakt dat je zo inzat met al het leed van de Palestijnen en stond voor mensenrechten.

Dat wil zeggen dat jij je dan tegen dit soort praktijken zou moeten uitspreken, niet ik. Alleen dat doe je niet, omdat Palestijns leed voor jou (en veel anderen van de red-green alliance) pas interessant wordt als het leed waarmee er kan worden gewezen naar Israël en dan met name Israëlische Joden.
Die 3 zijn interessant voor jou omdat je daarmee een punt wil maken waarin Israël niet de dader is. Soort marktplaats voor je. Van kijk hamas vermoord ook Palestijnen. Dat is de enige reden waarom dat belangrijk is voor je. Dat zegt een hoop over je.
pi_218999186
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:37 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het begin is niet 7 oktober all komt dat wel erg goed voor de narratieve van Israël.
Daarnaast geeft dat je niet het recht op genocide.
Het narratief.

En 7 oktober was de aanleiding voor de afgelopen 2 jaar vernietiging. Waar geen kolonisten, militaire basissen of politici, maar burgers werden aangevallen,dus van verzet is geen sprake.

En Hamas geeft notabene zelf aan dat ze dode/lijdende Palestijnen als wapen tegen Israel gebruiken.

Treurig gedoe. Willen zo graag tegen 'de joden' vechten, dat ze zelfs nu nog over een overwinning spreken.

Dan komt er dus nooit iets van je volk terecht. Geen wonder dat geen enkel omringend land ze wil hebben.
pi_218999196
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:03 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nigga please.. :')
Wacht... Nu is het...

... niet waar?
pi_218999211
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:11 schreef havanagila het volgende:

[..]
Het narratief.

En 7 oktober was de aanleiding voor de afgelopen 2 jaar vernietiging. Waar geen kolonisten, militaire basissen of politici, maar burgers werden aangevallen,dus van verzet is geen sprake.

En Hamas geeft notabene zelf aan dat ze dode/lijdende Palestijnen als wapen tegen Israel gebruiken.

Treurig gedoe. Willen zo graag tegen 'de joden' vechten, dat ze zelfs nu nog over een overwinning spreken.

Dan komt er dus nooit iets van je volk terecht. Geen wonder dat geen enkel omringend land ze wil hebben.
Het is ook een kwestie van IQ, een van de meest gemankeerde volkeren ter wereld tegenover de slimste.
  Moderator zondag 12 oktober 2025 @ 19:16:36 #121
236264 crew  capricia
pi_218999244
Kun je je voorstellen hoeveel Gazaans bloed (en ook dat van Israëlische soldaten) het had kunnen schelen als Hamas direct ingestemd had met het eerste vredesplan, wat bijna identiek aan het huidige plan is. Dat plan onder Biden toen.

Maar ja, Hamas wilde de gijzelaars niet laten gaan.

Of als Hamas heel die moordactie niet uitgevoerd had op Israeli.
Wat heeft Hamas in godsnaam bereikt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 12 oktober 2025 @ 19:18:56 #122
438527 MissButterflyy
pi_218999263
Het gaat trouwens om deze documentaire.

https://www.vprogids.nl/d(...)che-oorlogsleed.html
pi_218999289
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef capricia het volgende:
Kun je je voorstellen hoeveel Gazaans bloed (en ook dat van Israëlische soldaten) het had kunnen schelen als Hamas direct ingestemd had met het eerste vredesplan, wat bijna identiek aan het huidige plan is. Dat plan onder Biden toen.

Als Hamas niks doet komt er vroeg of laat vrde, oftewel machtsverlies, is gewoon een ordinaire dictatuur.

Maar dat past natuurlijk weer niet in het 'genocidale apartheid Hamas is een verzetsgroep fuck Israel' verhaal.
  zondag 12 oktober 2025 @ 19:23:37 #124
438527 MissButterflyy
pi_218999310
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:21 schreef havanagila het volgende:

[..]
Machtsverlies, is gewoon een ordinaire dictatuur.
Uiteraard.
pi_218999333
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef capricia het volgende:

Dode Israëliërs en openlijke Jodenhaat.

Ze zijn redelijk succesvol geweest als je het mij vraagt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')