Het begin is niet 7 oktober all komt dat wel erg goed voor de narratieve van Israël.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waaronder vele Hamas strijders.
En wie begon er 7 oktober ook al weer met het afslachten?
Door...quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Chadi het volgende:
Vandaag nog Lichamen van 117 gedode Palestijnen geborgen in 24 uur tijd.
En dat is nog maar het begin.
Het is onderhand wel klaar met deze oorlog. Er vallen veel onschuldige doden, dat valt niet te ontkennen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waaronder vele Hamas strijders.
En wie begon er 7 oktober ook al weer met het afslachten?
Correct, maar ook mede door Hamasquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is onderhand wel klaar met deze oorlog. Er vallen veel onschuldige doden, dat valt niet te ontkennen.
Weet je wat zo lullig is?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is onderhand wel klaar met deze oorlog. Er vallen veel onschuldige doden, dat valt niet te ontkennen.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan 70.000. De schedels worden dagelijks nog onder het puin vandaan gehaald.
Nou dan zijn ze klaar voor Halloween.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn er meer dan 70.000. De schedels worden dagelijks nog onder het puin vandaan gehaald.
Wat is een Hamas strijder?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:47 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Weet je wat zo lullig is?
We weten het helemaal niet...
Er is ZOVEEL onzin, propaganda en overdreven gehuil uit die regio gekomen, dat het totaal niet duidelijk is wat er nou waar is en wat niet. Gisteren kwamen de Amerikanen met schattingen tussen de 30.000 en 40.000 omgekomen Hamas strijders. Dat zou weer betekenen dat er voor elke burger 4 a 5 strijders zijn omgekomen. Dat is een extreem goede verhouding! Maar intussen wordt Israël beschuldigd van genocide.
Weet jij het nog? Ik niet.
Dit zijn nou precies de vragen die jij en ik niet kunnen beantwoorden. Waarom ik ook blijf zeggen dat wij het gewoon niet kunnen weten.quote:
Mag ik je in alle oprechtheid vragen waarom je dat kijkt? Ik vermijd zelf dat soort filmpjes en foto's als de pest. Ik hoef geen ptss op te lopen van een conflict dat mij niet aangaat.quote:Want Hamas was de regering daar. Tellen er ook mensen mee die helemaal niet bewapend waren? Weet jij het?
Heb in ieder geval een tijdje geleden beelden gezien van een mortier aanval op een ziekenhuis. Er lagen gewonde kinderen in hun bedje en na de aanval waren ze in stukken uiteen gereten.
Voor mij houdt het begrip van de aanvallen dan wel op. Het was ziek. Net als de aanvallen van 7 oktober.
We zen de protesten vanzelf terugkeren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Hamas is massaal mensen aan het afschieten nu het IDF de burgers niet meer beschermd maar goed.
Nigga please..quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Hamas is massaal mensen aan het afschieten nu het IDF de burgers niet meer beschermd maar goed.
Ik zeg ook niet dat mij die drie iets kunnen schelen, jij was een van de mensen die zelf het argument heeft gemaakt dat je zo inzat met al het leed van de Palestijnen en stond voor mensenrechten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat kunnen die 3 jou nou schelen als zelfs meer dan 70.000 onschuldigen je geen moer boeien?
Was een docu vorig jaar op tv, een jaar na 7 oktober. Er werden twee kanten belicht: de aanval op 7 oktober, op het festival en de kibboets, en de aanvallen op Gaza daarna. En wat dat met de normale burgers, aan beide zijden, deed. Heel indrukwekkend om te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:02 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Dit zijn nou precies de vragen die jij en ik niet kunnen beantwoorden. Waarom ik ook nog zeggen dat wij het gewoon niet kunnen weten.
Dit is ook een van de redenen dat iedereen die bevestiging zoekt, er zo gemakkelijk aan komt.
[..]
Mag ik je in alle oprechtheid vragen waarom je dat kijkt? Ik vermijd zelf dat soort filmpjes en foto's als de pest. Ik hoef geen ptss op te lopen van een conflict dat mij niet aangaat.
Hamas had op hoogtepunt 25.000 man. Als die al bijna twee keer dood zijn gegaan zou er geen hamas meer moeten zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:47 schreef MagnificentAlfonso het volgende:
[..]
Weet je wat zo lullig is?
We weten het helemaal niet...
Er is ZOVEEL onzin, propaganda en overdreven gehuil uit die regio gekomen, dat het totaal niet duidelijk is wat er nou waar is en wat niet. Gisteren kwamen de Amerikanen met schattingen tussen de 30.000 en 40.000 omgekomen Hamas strijders. Dat zou weer betekenen dat er voor elke burger 4 a 5 strijders zijn omgekomen. Dat is een extreem goede verhouding! Maar intussen wordt Israël beschuldigd van genocide.
Weet jij het nog? Ik niet.
Die 3 zijn interessant voor jou omdat je daarmee een punt wil maken waarin Israël niet de dader is. Soort marktplaats voor je. Van kijk hamas vermoord ook Palestijnen. Dat is de enige reden waarom dat belangrijk is voor je. Dat zegt een hoop over je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mij die drie iets kunnen schelen, jij was een van de mensen die zelf het argument heeft gemaakt dat je zo inzat met al het leed van de Palestijnen en stond voor mensenrechten.
Dat wil zeggen dat jij je dan tegen dit soort praktijken zou moeten uitspreken, niet ik. Alleen dat doe je niet, omdat Palestijns leed voor jou (en veel anderen van de red-green alliance) pas interessant wordt als het leed waarmee er kan worden gewezen naar Israël en dan met name Israëlische Joden.
Het narratief.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het begin is niet 7 oktober all komt dat wel erg goed voor de narratieve van Israël.
Daarnaast geeft dat je niet het recht op genocide.
Het is ook een kwestie van IQ, een van de meest gemankeerde volkeren ter wereld tegenover de slimste.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:11 schreef havanagila het volgende:
[..]
Het narratief.
En 7 oktober was de aanleiding voor de afgelopen 2 jaar vernietiging. Waar geen kolonisten, militaire basissen of politici, maar burgers werden aangevallen,dus van verzet is geen sprake.
En Hamas geeft notabene zelf aan dat ze dode/lijdende Palestijnen als wapen tegen Israel gebruiken.
Treurig gedoe. Willen zo graag tegen 'de joden' vechten, dat ze zelfs nu nog over een overwinning spreken.
Dan komt er dus nooit iets van je volk terecht. Geen wonder dat geen enkel omringend land ze wil hebben.
Als Hamas niks doet komt er vroeg of laat vrde, oftewel machtsverlies, is gewoon een ordinaire dictatuur.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef capricia het volgende:
Kun je je voorstellen hoeveel Gazaans bloed (en ook dat van Israëlische soldaten) het had kunnen schelen als Hamas direct ingestemd had met het eerste vredesplan, wat bijna identiek aan het huidige plan is. Dat plan onder Biden toen.
Maar ja, Hamas wilde de gijzelaars niet laten gaan.
Of als Hamas heel die moordactie niet uitgevoerd had op Israeli.
Wat heeft Hamas in godsnaam bereikt?
Uiteraard.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:21 schreef havanagila het volgende:
[..]
Machtsverlies, is gewoon een ordinaire dictatuur.
Dode Israëliërs en openlijke Jodenhaat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef capricia het volgende:
Kun je je voorstellen hoeveel Gazaans bloed (en ook dat van Israëlische soldaten) het had kunnen schelen als Hamas direct ingestemd had met het eerste vredesplan, wat bijna identiek aan het huidige plan is. Dat plan onder Biden toen.
Maar ja, Hamas wilde de gijzelaars niet laten gaan.
Of als Hamas heel die moordactie niet uitgevoerd had op Israeli.
Wat heeft Hamas in godsnaam bereikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |