En dat andere in jouw straatje. Dus maakt hun mening voor beiden even relevant.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, we weten dat het in je straatje past.
Maar ook jij vindt Hamas dus een topclub zoals ik begreep?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
En dat andere in jouw straatje. Dus maakt hun mening voor beiden even relevant.
Het verschil is dat ik beide gelijk behandel waar jij eerst kijkt of iemand dezelfde mening heeft als jij voordat die recht heeft op gelijkheid.
Corrupt
Ik heb geen straatje, chadi...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
En dat andere in jouw straatje. Dus maakt hun mening voor beiden even relevant.
Het verschil is dat ik beide gelijk behandel waar jij eerst kijkt of iemand dezelfde mening heeft als jij voordat die recht heeft op gelijkheid.
Corrupt
Of, we weten dat die gelijkheid operationeel maken wellicht leidt tot wat vervelende bumps in the road wanneer het er echt op aan komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk omdat jij het als haakje wil gebruiken om af te dwalen naar een ander onderwerp. Daarom gooi ik het terug naar je.
Nou, aangezien mevrouw Albanese blazend wegloopt als de naam van die ene überhaupt ter sprake komt, dan heeft ze vast driewerf geen boodschap aan deze mensen, toch?quote:
Eindelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Maandagochtend worden de Israëlische gijzelaars vrijgelaten meldt nu.nl.
Die worden nooit meer de oude.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:02 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Eindelijk.
Wat zullen ze getraumatiseerd zijn...
Ze zullen wel goed begeleid worden...maar twee jaar is langquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die worden nooit meer de oude.
Dat was gister al bekendquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Maandagochtend worden de Israëlische gijzelaars vrijgelaten meldt nu.nl.
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:09 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ze zullen wel goed begeleid worden...maar twee jaar is lang
Ik denk dat het maandag pas officeel isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu officieel.
Eerst een vermoeden dat.
https://www.nu.nl/buitenl(...)gochtend-begint.html
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk dat het maandag pas officeel is
Ja, niks anders dan gister.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Anders lees je even de link die ik deelde.
we zijn er nog lang niet.quote:Hamas-functionaris Hossam Badran zei dat de onderhandelingen over de tweede fase van het vredesakkoord "zeer complex en moeilijk zullen worden".
Het scheelt dat die hun onderhandelingspositie vrijwel compleet kwijt zijn nadat ze de gijzelaars vrij hebben gelaten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:32 schreef Gehakt_bal het volgende:
Het is pas echt, als ze vrij zijn.
Ik vertrouw dat Hamas voor geen meter.
Ik vermoed dat Hamas er nog wel een vernederd circus van gaat maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het scheelt dat die hun onderhandelingspositie vrijwel compleet kwijt zijn nadat ze de gijzelaars vrij hebben gelaten.
Krijg je er van als er niet wordt gemod op dit soort dwazerij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Totale radicalisering van user chadi, bizar om te zien.
Leugens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Met een paar decennia krijg je dan: 'Free Spain, from the Mountains to the Sea'.
Dat wordt in sommige contreien immers ook als 'Islamitisch land' gezien.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |