Die open ik weleens, maar niet voor elke scheet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waar zijn jouw topics in NWS dan?
Geef eens een beetje tegenwicht, ipv zeuren over mensen die wel topics openen.
Ik wil graag een hele keur aan topics. Van landelijk nieuws tot regionaal nieuws.
Dan zou ik het wel zo fatsoenlijk, gezien het redelijk bereik, als we vermissingtopics vrij houden van 'hihaho' opmerkingen die vaak totaal off-topic zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee maar fok heeft nog altijd een redelijk bereik, alle beetjes helpen.
Amateur baantjers daargelaten.
Was schijnbaar ook al terecht toen het topic werd geopend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Starhopper het volgende:
NWS / Meisje (11) uit Assen vermist, politie start burgernetactie
-> terecht:
[..]
Ja, na 2 uur, rond 13:00 vanmiddag was die terecht. Dus dan komt er vanavond nog iemand een topic openen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Starhopper het volgende:
-> terecht:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:08 schreef Starhopper het volgende:
-> terecht:
[..]
Geslotenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Was schijnbaar ook al terecht toen het topic werd geopend.
Een uur geleden gemeld, sta je nou echt te trappelen om daar een topic over te openen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:18 schreef Starhopper het volgende:
Er is nu ook een meisje vermist in Ameide. Maar is alleen burgernet dus lijkt mij niet NWS waardig zolang er nog geen opsporingsbericht is?
Bemoei je er niet mee! Ik stel gewoon een vraag. Ik vraag mij gewoon af wanneer dit dan topicwaardig zou zijn?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Een uur geleden gemeld, sta je nou echt te trappelen om daar een topic over te openen?
Nogmaalsquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee! Ik stel gewoon een vraag. Ik vraag mij gewoon af wanneer dit dan topicwaardig zou zijn?
Nogmaals: bemoei je er niet mee. Ik stel een vraag aan de mods.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nogmaals
Jaarlijks wordt er grofweg 40.000 keer een vermissing bij de politie gemeld. Dat zijn ongeveer 110 meldingen per dag. Ongeveer 80% van de vermiste personen wordt binnen 48 uur teruggevonden of keert zelf terug. In de andere gevallen blijven de naasten helaas langere tijd in onzekerheid achter.
Dat doe ik helemaal niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
Maar prima joh, doe maar 110 topics per dag over vermisten
Eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel zo fatsoenlijk, gezien het redelijk bereik, als we vermissingtopics vrij houden van 'hihaho' opmerkingen die vaak totaal off-topic zijn.
Precies wat mijn punt was, mensen zitten nu dat te volgen en zelfs burgernet om maar een topic te kunnen openen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:23 schreef Jippie het volgende:
Hier https://www.politie.nl/vermist
282 vermissingen, leef je eigen uit.
Ik vraag mij gewoon af wat het beleid nu is. Alleen plaatsen als er ook een opsporingsbericht is op de door jou genoemde pagina?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:23 schreef Jippie het volgende:
Hier https://www.politie.nl/vermist
282 vermissingen, leef je eigen uit.
Ik noemde die melding uit Ameide gewoon als voorbeeld. Zit niet zo te stoken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Precies wat mijn punt was, mensen zitten nu dat te volgen en zelfs burgernet om maar een topic te kunnen openen.
Persoonlijk zou ik niet elke vermissing in NWS plaatsen, maar alleen waar media (landelijk/regionaal) aandacht aan besteed met een foto en duidelijke omschrijving van omstandigheden. Maar ik benadruk, dat is wat ik zou doen, iedereen bepaalt dat natuurlijk zelf.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vraag mij gewoon af wat het beleid nu is. Alleen plaatsen als er ook een opsporingsbericht is op de door jou genoemde pagina?
Dankjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik niet elke vermissing in NWS plaatsen, maar alleen waar media (landelijk/regionaal) aandacht aan besteed met een foto en duidelijke omschrijving van omstandigheden. Maar ik benadruk, dat is wat ik zou doen, iedereen bepaalt dat natuurlijk zelf.
Ik had nog een TR geplaatst, die bejaarde man is in het water gevonden (dood).quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik niet elke vermissing in NWS plaatsen, maar alleen waar media (landelijk/regionaal) aandacht aan besteed met een foto en duidelijke omschrijving van omstandigheden. Maar ik benadruk, dat is wat ik zou doen, iedereen bepaalt dat natuurlijk zelf.
Triest. Ik zal de TR's nakijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had nog een TR geplaatst, die bejaarde man is in het water gevonden (dood).
Slapen gaat nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ga maar een de tanden poetsen en naar bedwelterusten
Is er niet nog nieuws over China?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Slapen gaat nog niet zo goed.
Waar kan ik aan bijdragen om NWS in de avonduren wat actiever te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |