abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 07:05:35 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219270377
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dan zet je je geld lekker op de beurs, totaal geen zeepbel natuurlijk.....
Ik maak me totaal geen zorgen over de waarde van Bitcoin, en rendement boeit me ook niet zo omdat ik mijn BTC als doomsday money aanhoudt. Geld heb ik zat.
Fiat bewaren.

Jij durft.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219270379
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 07:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Fiat bewaren.

[ afbeelding ]

Jij durft.
Ach, het is ook niet dat het in 1 keer verdampt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 15 november 2025 @ 08:03:28 #153
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219270446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:03 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Heeft geen zin meer, gaat in een rechte lijn naar 0. Ik denk dat we het jaar 2025 afsluiten rond de 50K en dan het jaar 2026 afsluiten op 0.
Er zijn inmiddels 327 miljoen hodl'ers die sinds 2020 geen enkele btc verkocht hebben. Succes met je prognose.

Hoogstens zal de groei kunnen afvlakken.
pi_219270484
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dan zet je je geld lekker op de beurs, totaal geen zeepbel natuurlijk.....
Ik maak me totaal geen zorgen over de waarde van Bitcoin, en rendement boeit me ook niet zo omdat ik mijn BTC als doomsday money aanhoudt. Geld heb ik zat.
Je kunt toch ook gewoon toegeven dat bitcoin dit jaar slecht rendeerde?

Als BTC vanaf nu nooit meer stijgt dan de infalatie maar ook niet instort.
Dus puur als functioneel betaalmiddel zou overblijven.
Wie zou het dan aanhouden?
Vakman pur sang
  zaterdag 15 november 2025 @ 08:32:12 #155
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219270517
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 05:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat Criminelen Bitcoin gebruiken is een fabeltje, immers elke transactie is openbaar, en zodra je offchain gaat te herleiden, tenzij je enorm veel strapatsen gaat uithalen met mixers, wat gewoon veel te veel gedoe is.
en als is het openbaar , ok van colombia naar een tweede hands mobiletje in amsterdam wat dan nog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219270611
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

BTC is louter interessant als groei-asset. Niemand gebruikt het als doomsday potje oud want daarvoor bestaat goud letterlijk al duizenden jaren.

God behoede maar mocht er zich daadwerkelijk een dergelijk scenario voor doen wil je ook helemaal niet afhankelijk zijn van een een product dat een digitale infrastructuur nodig heeft om te kunnen draaien.

Dat juist die groei elke cyclus aanzienlijk meer stagneert is op zichzelf wel problematisch omdat het de kern raakt van het bestaansrecht van BTC.
blablablabla
pi_219270614
Niet dat ik niet weer gewoon de dip gekocht heb verder. Go down with this ship and surrender lalalalaa
blablablabla
pi_219270634
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:59 schreef Elan het volgende:

[..]
BTC is louter interessant als groei-asset. Niemand gebruikt het als doomsday potje oud want daarvoor bestaat goud letterlijk al duizenden jaren.

God behoede maar mocht er zich daadwerkelijk een dergelijk scenario voor doen wil je ook helemaal niet afhankelijk zijn van een een product dat een digitale infrastructuur nodig heeft om te kunnen draaien.

Dat juist die groei elke cyclus aanzienlijk meer stagneert is op zichzelf wel problematisch omdat het de kern raakt van het bestaansrecht van BTC.
Zo denk ik er ook over.
En heb vd week 3k bijgekocht aan btc ook. :')
Vakman pur sang
pi_219270721
quote:

[..]

Bij een doomsday als een derde wereldoorlog wel ja. Maar bij een financiële ramp als hyperinflatie, of een grote valuta die in de problemen komt, is bitcoin een veel betere vluchtheuvel.

Denk dat je bitcoin meer als een verzekering tegen zo’n scenario moet zien. En als het dan in de tussentijd met de inflatie meehobbelt is het prima. De tijden van 10x je inleg eruit halen zijn allang voorbij.
pi_219271163
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:00 schreef Elan het volgende:
Niet dat ik niet weer gewoon de dip gekocht heb verder. Go down with this ship and surrender lalalalaa
Haha, ja dit. Ik zit nog steeds vuistdiep in een aantal memes waar ik vrolijk mee naar beneden dca. Dood of de gladiolen!

En, natuurlijk: nooit meer investeren dan je bereid bent te verliezen!
pi_219271268
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:00 schreef Elan het volgende:
Ik koop nog steeds bij.
We zien wel waar het strandt. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219271304
quote:

[..]
Is dat wel zo?

quote:
Wie heeft zijn goud fysiek thuis? Hoe ga je bij je goud kunnen als alle (digitale) infra stuk is?

quote:
Waarom? Is afnemende volatiliteit niet juist een teken dat de markt volwassener wordt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2025 10:30:04 ]
pi_219271307
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik kijk naar de veel langere termijn, de waarde ten opzichte van de dollar vind ik niet zo interessant. En zelfs als je YTD neemt ten opzichte van de dollar dan staan we ongeveer gelijk.
pi_219271309
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 08:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en als is het openbaar , ok van colombia naar een tweede hands mobiletje in amsterdam wat dan nog
En dan? Hoe ga je dan exact je geld uitgeven?
pi_219271311
Ik heb overigens deze cyclus wel een aantal BTC verkocht. Gewoon omdat ik dan beter slaap. Ik denk dat er wel weer een mooi koopmoment gaat aankomen.
pi_219271314
quote:

[..]

Het voordeel ten opzichte van goud is dat ik het niet hoef te vervoeren, en ik gewoon mijn seed kan onthouden.
pi_219271352
Bitcoin heeft wel vaker een slecht jaar gehad, zelfs wel extreem slechter dan de S&P500.

Maar over langere periode:

pi_219271466
Overigens zou het me niet verbazen als we over 2/3 weken weer op 110-115 staan.
pi_219271622
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:56 schreef raptorix het volgende:
Ik weet niet, ik kijk zelf naar de veel langere termijn, de waarde ten opzichte van de dollar vind ik niet zo interessant.
pi_219272281
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:22 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik weet niet, ik kijk zelf naar de veel langere termijn, de waarde ten opzichte van de dollar vind ik niet zo interessant.
Ik ook niet hoor.
pi_219272771
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:56 schreef raptorix het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, wat gaat @Nattekat doen.
pi_219273160
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik kijk naar de veel langere termijn, de waarde ten opzichte van de dollar vind ik niet zo interessant. En zelfs als je YTD neemt ten opzichte van de dollar dan staan we ongeveer gelijk.
Dat je natuurlijk bullshit.
Ze waarde tov de dollar is het enige wat telt zelfs.
Tenzij iedereen Bitcoin accepteert tegen hogere waarde dan dollars
Vakman pur sang
pi_219274035
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat je natuurlijk bullshit.
Ze waarde tov de dollar is het enige wat telt zelfs.
Tenzij iedereen Bitcoin accepteert tegen hogere waarde dan dollars
Dat is jouw mening, en die vind ik met alle respect niet zo heel interessant.
pi_219274049
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:55 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
De grote vraag is natuurlijk, wat gaat @:NatteKat doen.
Nattekat is typisch zo iemand die de hele tijd achter de koers aanrent, volgens mij heb ik hem al heel lang terug het advies gegeven om gewoon lekker een DCA strategy te volgen, je wilt echt niet je vakantiegeld gaan inleggen op crypto.
pi_219274603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:55 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
De grote vraag is natuurlijk, wat gaat @:NatteKat doen.
Die heeft zijn ETH op 3100 verkocht en stapt over een jaar weer in op 5000.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')