De meesten komen dan ook niet verder dan domme oneliners als:quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
En nu?
[..]
Dat is dan weer wegzetten van een grote groep bange en boze burgers als een stel nitwitten. Dat werkt averechts.
Ik wacht nog even op de reactie van Halfway.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De meesten komen dan ook niet verder dan domme oneliners als:
-Ja maar hij zegt het tenminste!
-Nederland weer voor de Nederlanders!
En woorden van gelijke strekking.
80% van de Russen steunt de invasie in Oekraïne. Rusland is een pompstation met nukes dat ons niets te bieden heeft maar wel continu een bedreiging vormt voor onze vrede en veiligheid doordat ze elke dag dreigen met een kernoorlog en het land vol zit met verongelijkte mensen die niet kunnen verkroppen dat Rusland geen wereldmacht meer is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gooi svp niet alle Russen over een kam. Poetin en zijn holmaatjes zijn niet rationeel.
Jesus, man, in een land met een dictator is uiteraard minstens 80% voor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
80% van de Russen steunt de invasie in Oekraïne. Rusland is een pompstation met nukes dat ons niets te bieden heeft maar wel continu een bedreiging vormt voor onze vrede en veiligheid doordat ze elke dag dreigen met een kernoorlog en het land vol zit met verongelijkte mensen die niet kunnen verkroppen dat Rusland geen wereldmacht meer is.
Zet er een muur neer, laat ze het uitzoeken en als Poetin dood is zien we we of er tegen die tijd iemand zit met wie wel een zinnig gesprek te voeren is.
De Russen melden zich massaal aan voor het front omdat het goed boeren is. Er is massale steun voor de oorlog.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jesus, man, in een land met een dictator is uiteraard minstens 80% voor.
Ik hoef niks te winnen, hoor. Maar weet wel iets van dictators en een volk indoctrineren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Russen melden zich massaal aan voor het front omdat het goed boeren is. Er is massale steun voor de oorlog.
Ik volg dit conflict al vanaf het begin zeer intensief, deze discussie win je niet.
Ze herkent Marx niet. Ach Dilan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:42 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Brokjespiloot Yesilgöz nu aandoenlijk doende bij Kockelman.
Ik had de indruk dat dit al minimaal een decennium gaande is?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je ziet nu ook de nieuwe tactiek van radicaal rechts, ieder signaal van dreiging gebruiken om een slachtofferrol aan te meten voor electoraal gewin.
Het is ideaal, je maakt links/moslimextremisten een grotere dreiging dan ze daadwerkelijk zijn (en daarmee voedt je stemmers angst), je maakt de rechtsextremisten die je ophitst relatief minder erg (het gebeurt aan ALLEBEI de kanten) en niemand kan er wat van zeggen.
De wereld die zich inleest of inkijkt ziet dat Trump, Netanyahu en Putin met de miljardairs de allergrootste bedreiging zijn voor deze generatie(s)quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je ziet nu ook de nieuwe tactiek van radicaal rechts, ieder signaal van dreiging gebruiken om een slachtofferrol aan te meten voor electoraal gewin.
Het is ideaal, je maakt links/moslimextremisten een grotere dreiging dan ze daadwerkelijk zijn (en daarmee voedt je stemmers angst), je maakt de rechtsextremisten die je ophitst relatief minder erg (het gebeurt aan ALLEBEI de kanten) en niemand kan er wat van zeggen.
Case study Impostor Syndrome. Dat deze vrouw de afgelopen 5 jaar niet uit elkaar is gespat in een flits van acute zelfreflectie mag een wonder heten. Maar volgens mij was dat ook de motor achter Thatcher - dus dat zal wel de hoeksteen van haar VVD-bestaansrecht zijn.quote:
Mensen op rechts houden niet van losers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen houden niet van losers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensen op rechts houden niet van losers.
Ook mooi dat hij nu wel waarde hecht aan het oordeel van het NCTV in tegenstelling tot 2 weken geledenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We betalen met alle liefde kapitalen voor zijn beveiliging zodat hij zijn hobby's kan blijven uitoefenen en ruil daarvoor mag hij best wel eens een radiodebatje bijwonen.
Het CDA valt toch ook weer een beetje terug de laatste weken. Ben benieuwd of D66 richting die 20 kan doortrekken nu de wind er toch wel in begint te komen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:07 schreef capricia het volgende:
Het kan allemaal nog heel veel kanten op.
[ afbeelding ]
https://wnl.tv/2025/10/10(...)vvd-stijgt-weer-iets
Wie het weet mag het zeggen. Persoonlijk switch ik naar het CDA nadat me duidelijk is geworden vandaag dat het CDA gerealiseerde winst wil belasten in box 3 ook al past D66 op de meeste thema's beter bij me.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het CDA valt toch ook weer een beetje terug de laatste weken. Ben benieuwd of D66 richting die 20 kan doortrekken nu de wind er toch wel in begint te komen...
Nou ja, voor de premiersrol maakt het natuurlijk wel uit. Wat dat betreft is het qua populariteit denk ik 1. Bontenbal 2. Jetten 3. Timmermans en 4. Yesilgoz.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen. Persoonlijk switch ik naar het CDA nadat me duidelijk is geworden vandaag dat het CDA gerealiseerde winst wil belasten in box 3 ook al past D66 op de meeste thema's beter bij me.
Zou het allemaal echt veel uit maken? Lijkt af te stevenen op GL-PvdA / CDA / VVD / D66 en dan misschien nog een 5e erbij.
Jetten de op 1 na populairste? Zijn imago is zeker verbeterd de laatste jaren, maar alsnog lijkt me dat wel sterk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, voor de premiersrol maakt het natuurlijk wel uit. Wat dat betreft is het qua populariteit denk ik 1. Bontenbal 2. Jetten 3. Timmermans en 4. Yesilgoz.
Volgens mij las ik vandeweek ergens zo'n peiling, ik geloof van Gijs Rademakers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jetten de op 1 na populairste? Zijn imago is zeker verbeterd de laatste jaren, maar alsnog lijkt me dat wel sterk.
Fair dat je dit zegt, met name omdat de pure haat tegen Timmermans vanuit het andere kamp ongelimiteerd groot is. In mijn opinie is Timmermans ook helemaal niet tegen de persoon Wilders en vindt het zeer afkeurenswaardig dat ie bedreigd wordt, hiernaast geeft ie ook te kennen dat ie hem al lang kent en hem als mens respecteert ondanks hun sterke inhoudelijke verschillen en hoopt in dat licht ooit ongedwongen en niet beveiligd een biertje met hem hoopt te drinken in de toekomst, waarop Wilders ondanks alles ook gewoon 'zeker' op antwoordde. Gewoon een goed moment wat mij betreft gezien de huidige nadruk op polarisatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
En jij bent kennelijk van het slag volk dat vindt dat democratische principes en vrijheden uitsluitend gelden voor mensen waar je het mee eens bent.
Ronduit misselijk.
Zelf Frans Timmermans reageert nog waardiger tegen zijn grootste opponent.
En wie een nieuw topic wil openen: ga je gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |