Die liep Peter toch al een tijdje?quote:
In tegenstelling tot Bol Bol.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die liep Peter toch al een tijdje?
Die is beter met een bal.quote:
Ja, interessant. Ik ben erg benieuwd.quote:
Ze schroeit wel op de 400 indoor en estafettes al is de concurrentie daar minder dan op de 800 outdoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:26 schreef Mansjester het volgende:
De 800 is toch ook best tactisch, chaotisch en veel duwen? Vraag me af in hoeverre Bol dat aspect onder de knie heeft/krijgt. Is toch best anders dan in je eigen baan rennen.
Bij de mannen deed een van Diepen dat wel, maar je moet geen sub 49 splits meer verwachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:47 schreef Cavalier het volgende:
Zou ze de 800 kunnen combineren met de estafette(s)? Anders gooi je toch ook veel mooie medaille kansen weg op grote toernooien.
quote:Bol blijft de estafettes lopen: 'Zit in mijn hart'
De switch naar de 800 meter verandert veel, maar niet alles. Ze blijft op Papendal trainen onder Laurent Meuwly in dezelfde trainingsgroep. Bol blijft ook beschikbaar voor de estafettes, de 4x400 meter gemengde estafette en voor vrouwen. Op beide nummers won ze op de Spelen en de laatste WK een medaille.
"De estafettes zijn iets heel belangrijks voor mij. Het zit in mijn hart en het is altijd heel bijzonder om met het team te lopen. Als het past in mijn schema en ik het fysiek kan, hoop ik ze te blijven lopen."
"We weten dat ik met mijn 400m horden-trainingen klaar ben om een goede 4x400 meter lopen. Ik denk dat ik met mijn 800 meter-trainingen ook altijd een goede 4x400 meter kan lopen."
Jeroen en Karsten?quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Chicago is onderweg, live op Eurosport/HBO mét het gouden duo
quote:
In diezelfde tijd wandelde ik net 12kmquote:
Nog steeds in de top 50 snelste tijden ooit. Geschoond per atleet top 25.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het Nederlands record op de 800m is nog steeds de gouden race in Barcelona.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |