Ach ik mag qua misselijkheid eigenlijk niet eens klagen hoor. Het kan zoveel erger. En ik doe helaas ook weer mee in een van de opvangvirusjes, maar na een dagje koorts is dat nu alleen nog maar een vervelende verkoudheid. En nu twee weken wat rustiger op werk en vanuit huis aan het werk, dus ik kan zonder zorgen even een dutje doen halverwege de dag. Dat gaat ook helpen.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:52 schreef Saboo het volgende:
Gefeliciteerd!! Hoe voel jij je nu? Nog steeds zo misselijk ?
Nee ik heb echt geen idee! Vind het ook wel spannendquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Heb je een voorgevoel qua geslacht @:_lily_? En fijn dat de 13 weken goed was!
Knuffelquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben normaal dus echt een enorme fan van kerst. Maar dit jaar kom ik er echt niet in. M'n kerstboom is zo goed als leeg. Ik heb gelukkig maar één kerstdiner, en daarvoor heb ik gewoon het hele kant en klare assortiment van de Appie leeggekocht zodat ik alles alleen maar in de oven hoef te schuiven.Wie is deze vrouw.
Morgen bij het kerstdiner ook de schoonfam vertellen dat ik zwanger ben. Want ik kreeg m'n schoonzus niet uit de carpaccio en zalm als voorgerecht, dus dan maar uit de kast komen. Wel benieuwd naar de reacties. Geen idee of mensen het ergens al verwachten. Ik heb dit keer mensen niet meegenomen in het IVF-stukje, terwijl we dat bij de eerste wel hadden gedaan. Dus denk ergens dat ze het niet zien aankomen.
Haha frustrerend he? Feestdagen brengt echt zoveel eten op tafel wat je niet mag/beter niet kunt eten.quote:Op zondag 28 december 2025 05:42 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik had ook die kerst struggles met eten en het verteld. Puntje bij paaltje kon ik nog veel niet eten omdat ze elke keer zeiden: oh mag dit ook niet.
NEE GERDA.
Had ze zelfs de app ZwangerHap gestuurd.
Magquote:Op maandag 15 december 2025 16:22 schreef Debsterr het volgende:
Willen er nog mensen met een UD in de OP? Maakt het volgen ook wat makkelijker.
Ben vandaag geweest. Volgens het boekje met een kloppertje! Over 2 weken weer loerenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:49 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ben vandaag geweest. Volgens het boekje met een kloppertje! Over 2 weken weer loeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |