abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220857518
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Jij hoeft geen inleiding, toch? Hou je het mentaal nog vol?
Nee ik hoef geen inleiding. Ik zit gewoon rustig te wachten
Gaat mentaal best aaardig. Fysiek zwaarder. En bij jou?
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:26:57 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220857681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:58 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Nee ik hoef geen inleiding. Ik zit gewoon rustig te wachten
Gaat mentaal best aaardig. Fysiek zwaarder. En bij jou?
Ja wel prima nu die goed ligt :D. Vandaag nog ruim 10k aan stappen weggezet, misschien toch eens iets rustiger aan gaan doen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220877827
Zooo dat doe je goed zeg
Zo’n conditie heb ik niet haha
Ik doe nog steeds wel veel (huishouden!) maar dan moet ik de volgende dag ‘s middags rusten haha

Is nu echt wachten op de bevalling
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:50:24 #284
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220912796
ZO. WARM.

Ik doe nu wel een stuk rustiger aan lol.
pi_220936367
S. Is geboren met 40+4. Inmiddels een week oud en alles gaat eigenlijk heel voorspoedig. Wat een verschil met haar broer, die had een onrustige start.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 16:29:50 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220966399
Gefeliciteerd @Mathijz!

Fijn dat het zo soepel gaat.

Hier genieten we sinds afgelopen dinsdag van onze kleine zoon. Wederom thuisbevallen, geen stortbevalling maar nog steeds flink rap doorgewerkt haha :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 juni 2026 @ 16:33:57 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220966410
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 16:29 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd @:mathijz!

Fijn dat het zo soepel gaat.

Hier genieten we sinds afgelopen dinsdag van onze kleine zoon. Wederom thuisbevallen, geen stortbevalling maar nog steeds flink rap doorgewerkt haha :D
Gefeliciteerd!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220966614
@Mathijz gefeliciteerd met jullie dochter *O*

@Debsterr gefeliciteerd met jullie zoon *G*

Een goed herstel gewenst en heel veel geluk O+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220976655
@Mathijz @Debsterr

Gefeliciteerd beide!!
pi_220983595
Gefeliciteerd allebei!

En @Debsterr lijkt me heel fijn om geen stortbevalling te hebben. O+
pi_220985119
Gefeliciteerd allebei!
pi_221025808
Gefeliciteerd met de baby's!
Hier inmiddels 31 weken maar heb er eigenlijk weinig over te melden. :P
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:04:17 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221026561
Voel je je een beetje fit @Lokasenna?
pi_221030622
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:04 schreef Debsterr het volgende:
Voel je je een beetje fit @:lokasenna?
Weer vroeg moeite gekregen met lopen door bekkenklachten, maar zo lang ik het een beetje rustig aan doe voel ik me best goed. Ik denk dat ik het laatste maandje op werk ook nog wel uitzing, gelukkig heb ik een combifunctie met alleen de ochtend een paar uur in de zorg en daarna grotendeels zittend werk.
De nesteldrang begint inmiddels wel een beetje toe te slaan, alles moet anders in huis. :P

Valt het je een beetje mee, van 1 naar 2?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:54:01 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221031843
Nesteldrang O+ en dan vooral voor de meest onlogische dingen die totaal geen impact hebben op de baby.

Had je de vorige keer nog lang last van je bekken? Of is dat een “bevallen en dan klaar” ding?

Tot nu toe valt het me erg mee. Maar ik weet dat baby’s je zo foppen. Eerst even chill zijn en dan net als je denkt dat je het in de vingers hebt… maar moet wel echt zeggen dat ik dit keer veel relaxter ben en handel. Geen tracking apps voor elke scheet, gewoon voeden op verzoek en ventje volgen in zijn behoeftes.
pi_221036730
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Nesteldrang O+ en dan vooral voor de meest onlogische dingen die totaal geen impact hebben op de baby.
Nou, die baby gaat toch wel genieten van de eettafel die ik net in de olie heb gezet. En de voordeur nog even een ander kleurtje geven, zou hem toch ook wel een goede start in het leven geven. :’) :D

De babykamer is er klaar voor. Ik wil nog een trolley naast m’n bed klaarzetten voor de kraamperiode. Met belangrijke dingen zoals snacks voor mezelf. O+

Voor de rest alle spulletjes wel in huis. Veel te veel kleding in ieder geval al in de kleinste maatjes. Net even overzichtjes voor mezelf gemaakt zodat ik niet het 14e broekje ga kopen terwijl ik nog geen rompers in maat 62 heb.

En ben nu cadeautjes voor m’n dochter aan het verzamelen. Wil haar in de kraamweek elke dag iets (ook kleins of tweedehands) geven zodat zij ook in de spotlight blijft staan en ze lekker dingen te doen heeft. Merk dat ik het emotioneel nog even lastig vind dat ik straks m’n aandacht moet verdelen. Nu de baby er nog niet is, denk ik ‘die baby leg ik gewoon aan de kant zodat ik nog net zoveel met haar kan zitten’ maar dat gaat natuurlijk niet helemaal de realiteit zijn.
pi_221036745
Oh en jongens die buik. Hij is echt meeeeeega, al groter dan op het eind de vorige keer. Soms echt pijnlijk en strak ook. Bekken zijn er ook wel klaar mee, al heb ik meer last van die harde buiken. Nog drie weken werken en ik ben er ook wel echt klaar mee. Zit nu echt op het punt dat ik neig naar thuisblijven tenzij ik écht écht écht op kantoor moet zijn.
  zondag 14 juni 2026 @ 10:55:29 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221036833
Oh ja een cadeautje. Wij hebben de peuter iets laten uitzoeken voor de baby, en namens de baby ook har een cadeau gegeven. Hadden we bij ons klaarliggen voor na de eerste kennismaking en werkte erg goed!

Hier gaat dat aandacht verdelen heel natuurlijk. Ze geeft namelijk alleen nog iets om de baby :'). Vanochtend vroeg ze eindelijk weer eens om met mij ipv papa te douchen dus die momenten grijp ik met 2 handen aan, verder laten we haar lekker tempo bepalen en voelt ze zich volgens mij totaal niet gepasseerd. Ze helpt veel met de baby (op eigen verzoek) door bijvoorbeeld luiertjes aan te geven enzo, en soms leg ik hem wel echt bewust weg met de mededeling “ik ga nu je zus even helpen”.
pi_221120992
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef Debsterr het volgende:

Had je de vorige keer nog lang last van je bekken? Of is dat een “bevallen en dan klaar” ding?

Tot nu toe valt het me erg mee. Maar ik weet dat baby’s je zo foppen. Eerst even chill zijn en dan net als je denkt dat je het in de vingers hebt… maar moet wel echt zeggen dat ik dit keer veel relaxter ben en handel. Geen tracking apps voor elke scheet, gewoon voeden op verzoek en ventje volgen in zijn behoeftes.
Het was toen een bevallen en klaar ding gelukkig, dus ik heb goede hoop er snel weer vanaf te zijn.

Fijn dat je zo soepel in bent gerold in elk geval!
Ja lijkt me ook wel dat je er bij de tweede relaxter in staat en dat dat ook al een heel verschil maakt.
Zo ervaar ik het in elk geval nu tijdens de zwangerschap ook al wel, veel minder focus op de details en controle vast willen houden en meer vertrouwen dat het allemaal wel goed zal komen.
pi_221172480
Hoi, ooit was ik een actief lid hier.
Ik heb onverwachts twee streepjes.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik me er bij voel. Er zijn veel emoties die op me afkomen. De zorgen en de “hoe dan’s” zitten hoog sinds dat ik het weet.
Ik probeer een beetje te zakken in het nieuws en ik merk dat ik wil praten zoals vroeger dus vandaar dat ik hier ben.
Onder een andere naam dan wel, want ik vind het nog veel te spannend allemaal.

Liefs
pi_221175655
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:25 schreef Zomerschelp het volgende:
Hoi, ooit was ik een actief lid hier.
Ik heb onverwachts twee streepjes.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik me er bij voel. Er zijn veel emoties die op me afkomen. De zorgen en de “hoe dan’s” zitten hoog sinds dat ik het weet.
Ik probeer een beetje te zakken in het nieuws en ik merk dat ik wil praten zoals vroeger dus vandaar dat ik hier ben.
Onder een andere naam dan wel, want ik vind het nog veel te spannend allemaal.

Liefs
Wat een achtbaan! Logisch dat alles even op z'n kop staat.. Hoe ver ben je? Heb je een vaste relatie of zou je er alleen voorstaan? Hopelijk heb je irl ook een fijn vangnet om je zorgen te delen iig :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')