Jij hoeft geen inleiding, toch? Hou je het mentaal nog vol?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:33 schreef _Lily_ het volgende:
36+5 hier
We zijn ready behalve nog kleertjes wassen en de klossen onder het bed.
Ik doe niet veel
Nee ik hoef geen inleiding. Ik zit gewoon rustig te wachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hoeft geen inleiding, toch? Hou je het mentaal nog vol?
Ja wel prima nu die goed ligtquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:58 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen inleiding. Ik zit gewoon rustig te wachten
Gaat mentaal best aaardig. Fysiek zwaarder. En bij jou?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:29 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd @:mathijz!
Fijn dat het zo soepel gaat.
Hier genieten we sinds afgelopen dinsdag van onze kleine zoon. Wederom thuisbevallen, geen stortbevalling maar nog steeds flink rap doorgewerkt haha
Weer vroeg moeite gekregen met lopen door bekkenklachten, maar zo lang ik het een beetje rustig aan doe voel ik me best goed. Ik denk dat ik het laatste maandje op werk ook nog wel uitzing, gelukkig heb ik een combifunctie met alleen de ochtend een paar uur in de zorg en daarna grotendeels zittend werk.quote:
Nou, die baby gaat toch wel genieten van de eettafel die ik net in de olie heb gezet. En de voordeur nog even een ander kleurtje geven, zou hem toch ook wel een goede start in het leven geven. :’)quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Nesteldrangen dan vooral voor de meest onlogische dingen die totaal geen impact hebben op de baby.
Het was toen een bevallen en klaar ding gelukkig, dus ik heb goede hoop er snel weer vanaf te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Nesteldrangen dan vooral voor de meest onlogische dingen die totaal geen impact hebben op de baby.
Had je de vorige keer nog lang last van je bekken? Of is dat een “bevallen en dan klaar” ding?
Tot nu toe valt het me erg mee. Maar ik weet dat baby’s je zo foppen. Eerst even chill zijn en dan net als je denkt dat je het in de vingers hebt… maar moet wel echt zeggen dat ik dit keer veel relaxter ben en handel. Geen tracking apps voor elke scheet, gewoon voeden op verzoek en ventje volgen in zijn behoeftes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |