Classic gratisbierpartij SPquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Dijk geeft 30 miljard weg aan woningbouw, alleen jammer dat het niet doorgerekend is
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Eenmanszaak PVV is zelf slecht voor de democratie
Dan reken je daar democratisch mee af. Door middel van debat en verkiezingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met je hele partij niet naar debatten komen die je zelf hebt aangevraagd is dat ook. Democratie is voor volk als Wilders alleen maar een obstakel.
Maar de Belgische boefjes zijn toch opgepakt? Dan kan hij toch gewoon komen? Of moet de slachtofferrol weer maximaal uitgebuit worden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Dan reken je daar democratisch mee af. Door middel van debat en verkiezingen.
Mensen monddood maken is gewoon not done.
Ik ben vooral bang dat er weer een paar zetels worden geplust voor de PVV op basis van deze gebeurtenis. En begrijp me goed, het is verschrikkelijk als mensen bedreigd worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de Belgische boefjes zijn toch opgepakt? Dan kan hij toch gewoon komen? Of moet de slachtofferrol weer maximaal uitgebuit worden?
Ja, maar die stemmen komen dan vooral van mensen die toch al populistisch rechts zouden stemmen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat er weer een paar zetels worden geplust voor de PVV op basis van deze gebeurtenis. En begrijp me goed, het is verschrikkelijk als mensen bedreigd worden.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Dijk geeft 30 miljard weg aan woningbouw, alleen jammer dat het niet doorgerekend is
Het is nog onduidelijk of de verdachten deel uitmaken van een actieve terreurcel met meer leden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar de Belgische boefjes zijn toch opgepakt? Dan kan hij toch gewoon komen? Of moet de slachtofferrol weer maximaal uitgebuit worden?
Weet jij dat zeker, dat die hele jihadistische terreurcel opgepakt is?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel hoor
https://cdn.sp.nl/2025/10/Superbetaalbaar.pdf
Terwijl hij nu aanpakt wordt omdat hij de defensie-uitgaven niet doorgezet heeft. Slim gedaan van de andere partijen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Timmermans en Yesilgoz meteen in hun schreeuwerige reflex, met name Timmermans zou de voor hem best positieve doorrekening van het CPB veel beter over de buhne kunnen brengen.
Welicht is die extra media-aandacht ook de bedoeling van Wilders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat er weer een paar zetels worden geplust voor de PVV op basis van deze gebeurtenis. En begrijp me goed, het is verschrikkelijk als mensen bedreigd worden.
Die Nienke moet idd heel snel een andere baan gaan zoeken. Wat een heks is datquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat een enorm kutdebat zo in deze snelkookpanvorm, er is toch nauwelijks ruimte en dan ook nog met zo'n hysterische presentatrice
Da's wel een vrij aardige blunder, nog even los van de vrij dramatische doorrekening van het CPB op sommige punten voor Voltquote:
ohhh dat is de lijn van knap mensen omver lullen, de mond snoeren. Zo naast de haatretoriek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:37 schreef ashardalan het volgende:
De Charlie Kirk lijn is, imo, de beste lijn: "Altijd en overal, met iedereen, in debat."
Nee, da's de inhoud volgens jou. Niet de lijn. Dat jij tot die conclusie komt, geeft aan dat je geen kennis hebt van Kirk's houding mbt debat en meningsverschillenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ohhh dat is de lijn van knap mensen omver lullen, de mond snoeren. Zo naast de haatretoriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |