Dat klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland heeft zichzelf in deze hoek geverfd door een oorlog te beginnen die niet te winnen is en vervolgens maximalistische doelstellingen te blijven herhalen zonder open te staan voor enig compromis.
Als het aan jou ligt moet Oekraïne gewoon de handdoek gooien...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet niet willen dat Rusland geen andere mogelijkheid ziet dan nucleair gaan.
Nee, maar dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt moet Oekraïne gewoon de handdoek gooien...
quote:..............................................................![]()
Was blijkbaar toch een andere installatie, maar nog steeds goed nieuws :quote:
https://x.com/bayraktar_1love/status/1976982530743218427quote:It was clarified that the strike targeted the AVT-5 installation at the Bashneft Novoil oil refinery
Het russische regime is hiermee totaal onbekend en niet bij machtequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Rusland kan natuurlijk ook serieus gaan onderhandelen met Oekraïne.
De zoveelste en vervolgens horen we er niets meer over. Hoe vaak zo'n bericht al wel niet langsgekomen is het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:18 schreef cosmosis het volgende:
Nog een nieuwe inventie.. de defensie wereld kijkt met hongerige ogen naar de ontwikkeling in UKR.
[ x ]
We maakte natuurlijk al een tijdje drones voor Oekraine in de voormalige fabriek van Nedcar.quote:Nederlandse en Oekraïense bedrijven kunnen samen drones gaan maken. Oekraïne versoepelt regels om dat mogelijk te maken, hebben de beide landen afgesproken. Nederland steekt ook nog eens 200 miljoen euro in de ontwikkeling van Oekraïense onderscheppingsdrones, zegt defensieminister Ruben Brekelmans na een bezoek aan het land.
Oekraïne maakt momenteel te midden van de oorlog de geavanceerdste militaire drones van het moment. Nederland helpt die razendsnel groeiende industrie graag vooruit en wil ook de eigen ontluikende defensiedronesector stimuleren. Maar samenwerken was tot dusver moeilijk.
,,Oekraïne heeft wettelijk vastgelegd dat wapens niet geëxporteerd mogen worden, omdat ze nu eenmaal in oorlog zijn", legt Brekelmans uit. ,,Ook het intellectuele eigendom niet."
Er zijn nu afspraken gemaakt om gezamenlijke productie toch mogelijk te maken. Die vragen nog wel wat uitwerking. Ondernemers en militairen in beide landen staan intussen al te trappelen.
,,Een nieuwe belangrijke stap in onze defensiesamenwerking", zegt de Oekraïense president Volodymyr Zelensky. Hij noemt de gezamenlijke ontwikkeling van drones 'een van de veelbelovende' zaken waarin de twee landen samen optrekken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-kinderen~a8aa0555/
Deze uitspraak kennen we goed inderdaad. Rob de Wijk had het er vaak over. In de tussentijd is Rusland geen gouden brug maar diverse keer een diamanten Manhattan brug aangeboden maar als ze steeds hun reet afvegen met iedere vredesuitreiking uit het Westen, tsja, hun keuze toch? Je kunt hen niet dwingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 08:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoals Tzun Tzu al zei: je moet je vijand altijd een gouden brug bieden. Dat wil zeggen: een optie die voor hem beter is dan alles of niets door te vechten.
Had twee jaar terug ook al gekund
Is het wat, met name de singleplayer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ter compensatie gisteren de gehele avond NATO faction in Battlefield 6 gespeeld.
Ik ben geen swastika's tegen gekomen trouwens.
Dat is ook een beetje onzin hoor, in tijden van oorlog gaat innovatie als een malle.. Dus voordat iets ingezet is, hoor je alweer over de volgende innovatie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De zoveelste en vervolgens horen we er niets meer over. Hoe vaak zo'n bericht al wel niet langsgekomen is het afgelopen jaar.
Ik vind de singleplayer niet zo, maar daarvoor speel ik ook geen battlefield. Het is voor de rest helemaal weer battlefield itt 2042. Aanrader.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Is het wat, met name de singleplayer?
Dat was altijd al makkelijk met drones. Denk dat het juist moeilijker wordt omdat er voldoende tegen maatregelen én regelgeving ontwikkeld wordt. En dat is imho juist goed. Wordt het een kwestie van juiste certificeren halen en de hobby dit keer uitoefenen met de juiste kennis wat wel en niet mag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onzin hoor, in tijden van oorlog gaat innovatie als een malle.. Dus voordat iets ingezet is, hoor je alweer over de volgende innovatie.
We hebben iig geleerd dat simpele DJI consumenten drones gewoon simpel omgebouwd kunnen worden naar efficiënte wapens.. En daar maak ik me zorgen over. Want ooit wil ik die hobby weer oppakken, maar hoe lang worden dit soort drones nog toegestaan. Plus een aanslag plegen is verdomd makkelijk aan het worden zo..
Dat riepen ze ook toen ik een jaar of vijf geleden begon met de hobby, maar er is echter maar weinig van terechtgekomen. Nog steeds hebben we geen goed antwoord op drones.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:49 schreef bleiblei het volgende:
Denk dat het juist moeilijker wordt omdat er voldoende tegen maatregelen én regelgeving ontwikkeld wordt. En dat is imho juist goed.
https://x.com/wartranslated/status/1977047536637804993quote:Local channels report a missile strike on a power plant in Belgorod.
Pagina terug staan 2 relatief recente ontwikkelingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 18:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat riepen ze ook toen ik een jaar of vijf geleden begon met de hobby, maar er is echter maar weinig van terechtgekomen. Nog steeds hebben we geen goed antwoord op drones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |