Typisch Haags, kan ze ook niet zoveel aan doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Ik haat mensen die schreeuwen (Ewyn)
Dan heb je toch nog steeds sex met mannen toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gewoon als biseksueel alleen femboys daten
@Haags en ik zijn het hier niet mee eensquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Typisch Haags, kan ze ook niet zoveel aan doen.
Graag confirmen @DKUp @Haags @Nine.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leugensquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maarja je krijgt een beetje van allebei.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog steeds sex met mannen toch?
Staan die daarom bekend ja?quote:
Ik kom ook uit Den Haag dus moet het wel gewend zijn. Of ik heb een jeugdtrauma erdoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag confirmen @:dkup @:haags @:nine.
Wat een topventquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het tof dat je kan horen dat hij echt zijn best heeft gedaan om Nederlands te leren
Ineens de halve SC Haagsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Den Haag dus moet het wel gewend zijn. Of ik heb een jeugdtrauma erdoor.
Prima, zeker, maar wat ik nooit snap is hoe zo iemand kan studeren. Hij toch amper Nederlands schrijven lijkt me?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het tof dat je kan horen dat hij echt zijn best heeft gedaan om Nederlands te leren
helaas pindakaasquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:04 schreef Gibson88 het volgende:
meeste studies zijn in het engelsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Prima, zeker, maar wat ik nooit snap is hoe zo iemand kan studeren. Hij toch amper Nederlands schrijven lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |