Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Eerst naar de wc voordat je verder mag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ben net een kaassoufflee naar binnen aan het persen terwijl mijn smartwatch viboot "Caloriedoel bereikt!" Lekker man
Wat is je caloriedoel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ben net een kaassoufflee naar binnen aan het persen terwijl mijn smartwatch viboot "Caloriedoel bereikt!" Lekker man
én van Vlinderquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb met mijn verjaardag zoveel LEGO gekregen.Van @:ettovanbelgie heb ik Gizmo gekregen! Wil ik ook binnenkort in elkaar zetten.
800 geloof ik. Geen idee waar dat op slaat, moet vandaag al veel meer verstookt hebben.quote:
Per hap?quote:
Nieuwe weegschaal kopen dusquote:
quote:
Je had een Amerikaanse weegschaal mee moetrn nemen. Die zijn wel wat gewendquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Mijn weegschaal is ook niet zo blij na de vakantie
Maar die zijn in ponden, dan lijkt het helemaal veelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had een Amerikaanse weegschaal mee moetrn nemen. Die zijn wel wat gewend
Stones en pounds en ouncesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had een Amerikaanse weegschaal mee moetrn nemen. Die zijn wel wat gewend
En dan om half twee compleet vercrackt wakker worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk oprecht dat ik voor 20:00 in slaap zou zijn gedommeld als ik nog was blijven liggen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zijn in ponden, dan lijkt het helemaal veel
#freedomunits!quote:
Ja, zoietsquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan om half twee compleet vercrackt wakker worden.
Ja jezelf onafhankelijk verklaren van de Britten maar toch die debiele maten aanhoudenquote:
Half 2 's middags?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan om half twee compleet vercrackt wakker worden.
Dat mensen het kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Dat programma ‘ontvoerd’ is ook niet meer wat het geweest is. Het is meer ‘help mij met m’n relati crisis in het buitenland’.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
Ik ga het morgen wel met de stofzuiger proberen.
Want?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat mensen het kijken.
Hmm jammer. Vond dat vroeger een goed programma. Gaan ze nu vooral bemiddelen in relaties o.i.d.?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Dat programma ‘ontvoerd’ is ook niet meer wat het geweest is. Het is meer ‘help mij met m’n relatie crisis in het buitenland’.
Mijn titel was beterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nattekat gaat naar de opticien
Ik dacht precies hetzelfde bij die postquote:
Was het ook wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Want?
Ik vond dat programma voorheen best interessant met John
Precies ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer. Vond dat vroeger een goed programma. Gaan ze nu vooral bemiddelen in relaties o.i.d.?
'De Nattekat die niet uit zijn doppen kijkt'quote:
Wat klets je dan? 🤣quote:
Ja ik had nieuwe dweilen gekocht en in plaats van ze op te ruimen had ik ze nog op de oven liggen maar Hedwig heeft ze achter de oven gegooid.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik had nieuwe dweilen gekocht en in plaats van ze op te ruimen had ik ze nog op de oven liggen maar Hedwig heeft ze achter de oven gegooid.
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde bij die post![]()
Kijk je toevallig ook The Click?
Als ik ze niet had laten liggen maar had opgeruimd dan had zij dit niet kunnen doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ow wacht, ik mag vast niet lachen...
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies ja.
Nou, het gaat nog wel een beetje over de kinderen maar dat ze ontvoerd zijn is zeker niet altijd aan de orde de laatste afleveringen.
Is misschien ook moeilijk bepalen wie er gelijk heeft, als je maar 1 kant van het verhaal hebt. Maar meen me te herinneren dat ze vroeger kinderen gingen opsporen nadat in Nederland al uitspraak was gedaan door de rechter dat de achtergebleven ouder het volledige ouderlijk gezag heeft?quote:Paar keer ook gedacht dat de ‘vluchtende’ vrouw mogelijk zelfs gelijk had. Terwijl dat niet de partij was waarvoor John in de bres springt.
Die wilquote:
Check maar eens, misschien vind je het wel watquote:
Nee dat is geen mooie titel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog een mooie titel: Nattekat en de sportkleding-etende wasmachine.
een losse oven die je naar voren kan trekken, die niet helemaal tegen de muur staat want... warmte denk ik ofzo....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer dit voor me te zien. Maar het lukt me niet, qua op de oven en er achter vallen. Dan zou je ze toch gemakkelijk moeten kunnen pakken?
Bij ons kan je overigens niks op de oven leggen, inbouw.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is geen mooie titel.![]()
1. het moet "Nattekat en nog iemand" zijn
2. de titel is veel te lang
3. de titel allitereert niet
"Natte en Katte
De Gulzige Grundig"
[ afbeelding ]
Klopt, dat was het ook. Maar de laatste drie of vier afleveringen is daar niet eens sprake van.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhApart, want lijkt me dat ze genoeg aanvragen krijgen m.b.t. echt ontvoerde kinderen.
[..]
Is misschien ook moeilijk bepalen wie er gelijk heeft, als je maar 1 kant van het verhaal hebt. Maar meen me te herinneren dat ze vroeger kinderen gingen opsporen nadat in Nederland al uitspraak was gedaan door de rechter dat de achtergebleven ouder het volledige ouderlijk gezag heeft?
Oh met zo’n gasstel erop?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
een losse oven die je naar voren kan trekken, die niet helemaal tegen de muur staat want... warmte denk ik ofzo....
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, dat was het ook. Maar de laatste drie of vier afleveringen is daar niet eens sprake van.
Meer op de klippen gelopen relatie en John gaat dan proberen het contact te herstellen.
Ze zijn niet eens echt ‘kwijt’ of onvindbaar.
Was een aflevering dat man vrouw en kinderen samen naar het buitenland gingen. Man moest naar Nederland voor het werk, bleef daar wonen. Zij had steeds minder contact met hem.
Hij John ingeschakeld.
Heel verhaal dit dat. Puntje bij paaltje. Niks aan de hand.
‘Help me aan een vliegticket’ zou ook een passende titel kunnen zijn.
die hoef je er niet op te plaatsen natuurlijk. als je niet kooktquote:
hier ook inbouw combi magnetron..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ik probeer dit voor me te zien. Maar het lukt me niet, qua op de oven en er achter vallen. Dan zou je ze toch gemakkelijk moeten kunnen pakken?
Bij ons kan je overigens niks op de oven leggen, inbouw.
Jaaaa, is toch zo? Ik mis dat programma zoals het was. Ik vond dat vet mooi om te zien dat zo’n ouder eindelijk zijn/haar kinderen terug kreeg.quote:
Nou dan maakt het programma zich er lekker makkelijk vanaf. Vond het deel van de kinderen lokaliseren juist altijd het spannendste.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, dat was het ook. Maar de laatste drie of vier afleveringen is daar niet eens sprake van.
Meer op de klippen gelopen relatie en John gaat dan proberen het contact te herstellen.
Ze zijn niet eens echt ‘kwijt’ of onvindbaar.
Was een aflevering dat man vrouw en kinderen samen naar het buitenland gingen. Man moest naar Nederland voor het werk, bleef daar wonen. Zij had steeds minder contact met hem.
Hij John ingeschakeld.
Heel verhaal dit dat. Puntje bij paaltje. Niks aan de hand.
‘Help me aan een vliegticket’ zou ook een passende titel kunnen zijn.
Haha ja, dat is zeker waarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hoef je er niet op te plaatsen natuurlijk. als je niet kookt
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaaaa, is toch zo? Ik mis dat programma zoals het was. Ik vond dat vet mooi om te zien dat zo’n ouder eindelijk zijn/haar kinderen terug kreeg.
precies. maar ja dan kun je niets op de oven leggen dat er door de kat achter gegooid kan wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha ja, dat is zeker waar
Je kunt er een plaat opleggen en dan daar op de magnetron. Is voor vele ook voldoende.
Kees is ook wel prima hoor. Alleen dan is het niet oplossen of het geld niet terug kijken altijd zo’n anti climaxquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Sommige kunnen het beter dan anderenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kees is ook wel prima hoor. Alleen dan is het niet oplossen of het geld niet terug kijken altijd zo’n anti climax
Misschien is de oven breder dan de magnetronquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. maar ja dan kun je niets op de oven leggen dat er door de kat achter gegooid kan worden
Of Kees strijkt ff over z’n hart en geeft zelf dat geld terug.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige kunnen het beter dan anderen
Wat zit je nou te wauwelen manquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
eens!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan maakt het programma zich er lekker makkelijk vanaf. Vond het deel van de kinderen lokaliseren juist altijd het spannendste.
Ja, ik snap er ook niks van. :’)quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je nou te wauwelen manEerst zeggen "dat mensen dat kijken". En dan zeggen dat je het ook interessant vindt en leuk vond om te zien
Je waait gewoon lekker met alle winden mee?
en een natte ookquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je nou te wauwelen manEerst zeggen "dat mensen dat kijken". En dan zeggen dat je het ook interessant vindt en leuk vond om te zien
Ik ben niet helemaal helder vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hoor, dagdagelijkse herhaling is hier prima geaccepteerd in Foqueville en wordt zelfs aangemoedigdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
mag ik even herhalen dat ik amper TV kijk?
Waarom die knipoogquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
mag ik even herhalen dat ik amper TV kijk?
@Budapestenaar welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
“Is Kees van der spek politie of zo”
- nee, Journalist
“Oh heeft hij bij het journaal gewerkt”
ik ben van de Duyvisquote:
vuiltje in mn oogquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
“Is Kees van der spek politie of zo”
- nee, Journalist
“Oh heeft hij bij het journaal gewerkt”
En anders herhalen we zelf wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor, dagdagelijkse herhaling is hier prima geaccepteerd in Foqueville en wordt zelfs aangemoedigd
Oja, ik zie hem!quote:
Dat dan weer welquote:
Hans Teeuwen - Dat Dan Weer Wel.quote:
Kwam net nog een opname van hem tegenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, was journalist en heeft bij het Foqueville journaal gewerkt
Ik zal goed opletten.quote:
Wie heeft ballie allemaal ontvoerd?quote:
Niemand. Ik kijk nu Kees van der Spek.quote:
Nooitquote:
die loopt levensgevaar daar met @bitterbal in de regioquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand. Ik kijk nu Kees van der Spek.
Groot gelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die loopt levensgevaar daar met @:Bitterbal in de regio
Door de chocolademelkquote:
Schuilnaam van Kevin Bacon.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die loopt levensgevaar daar met @:Bitterbal in de regio
ik denk het.quote:
quote:
jakquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
er staat nu een vervangend apparaat, maar daar komt tot nu toe alleen beige water uit..
ik heb stiekem nog een nespresso apparaat hier staanquote:
Heb je nu een Amerikaanse koffieautomaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
er staat nu een vervangend apparaat, maar daar komt tot nu toe alleen beige water uit..
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het.
Iddquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)m-centraal-plat.htmlkutvolk
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
Ik dacht steeds dat die XR activisten aandacht wilden vragen voor climate change. Zijn ze nu van alle markten thuis? Of waren ze dat altijd al? Achterlijk volk overigens.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:22 schreef mschol het volgende:
elk excuus om te kunnen ontregelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat die XR activisten aandacht wilden vragen voor climate change. Zijn ze nu van alle markten thuis? Of waren ze dat altijd al? Achterlijk volk overigens.
Nekschotjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk excuus om te kunnen ontregelen.
Liefst ook met vernielingen er bij
Dat is ook niet echt aardigquote:
quote:
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu een Amerikaanse koffieautomaat?
volgens handleiding, of zelf gebrouwd?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Tijd om de krans te decoreren.
[ link | afbeelding ]
Nog geen stap verder dus?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Tijd om de krans te decoreren.
[ link | afbeelding ]
Drinkt wel makkelijker denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?
wel opletten he...quote:
Bij een amerikaanse weegschaal moet ik altijd denken aan zo'n gevaarte uit de dierentuin, omdat een reguliere maar tot 150 kilo gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Amerikaanse koffieautomaat ipv Amerikaanse weegschaal?
Oh ik dacht dat ze achter de oven hingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel opletten he...
ze was eten bij haar vader.. dan kon je niet LEGOen
nee das morgen met de stofzuigerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze achter de oven hing
Leuk hè.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut copilot![]()
Plaatje van een hotel - "Hotel ****"
Nee het moet 5 sterren zijn, niet vier - "Hotel***"
Nee dit zijn er 3. Ik wil er VIJF! - "Hotel****"
Nee er moet nog een ster bij!! - "Hotel****" onder een nog drukkere sterrenhemel
Probeer het nogeens? - "Hotel****" "Hier is je hotel met ZES sterren!"
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij een amerikaanse weegschaal moet ik altijd denken aan zo'n gevaarte uit de dierentuin, omdat een reguliere maar tot 150 kilo gaat
Ik wilde het op het werk gebruiken om iets relatief simpels voor me te doen. Uiteindelijk had ik 2 pagina's met instructies geschreven en toen deed ie ongeveer wat ik wilde. Hij moest bij A steeds X doen, bij B steeds Y, en dat ging 2x goed en daarna ging ie z'n eigen gang.. wtfquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut copilot![]()
Plaatje van een hotel - "Hotel ****"
Nee het moet 5 sterren zijn, niet vier - "Hotel***"
Nee dit zijn er 3. Ik wil er VIJF! - "Hotel****"
Nee er moet nog een ster bij!! - "Hotel****" onder een nog drukkere sterrenhemel
Probeer het nogeens? - "Hotel****" "Hier is je hotel met ZES sterren!"
Dan zak je toch ook door de grond hèquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegen
Ik vermaak me er wel mee. Vooral voor geinige plaatjes. Maar ook als ik bijvoorbeeld een boekje voor een reisje aan het maken ben, ja dan ga ik niet zelf een stuk over de geschiedenis van Praag schrijven als er in 2 seconden iets heel behoorlijks uit CoPilot rolt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk hè.
En bedenk even mensen die er blind op vertrouwen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zak je toch ook door de grond hèMisschien zelfs wel letterlijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals die 1000 lbs sisters die naar een boer moesten voor een weegschaal die zwaar genoeg kon wegen
Handleidingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens handleiding, of zelf gebrouwd?
Klopt ik was tussendoor ook nog eten bij mijn vader.quote:
speld er in steken!quote:
Het einde is nabij, ik voel het.quote:
Waarom zou ik dat doenquote:
prut er uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen![]()
Het doet al pijn genoeg
Komt er al uitquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Handleiding
[..]
Klopt ik was tussendoor ook nog eten bij mijn vader.
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerEr zit gewoon vlees daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen ophoping met vocht of iets.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
Ik heb hier geen worden voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
ik las acupunctuur en vroeg me af wat jij daar ineens aan het doen was zonder koffiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt
Ach waarschijnlijk zo'n simpel mensje wat ook niet wist wat ze anders moest zeggenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
".
Witte kwepquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst
![]()
".
hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speldquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
Zie je nu wat je allemaal kan doen zonder die 20 extra koffiepauzesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt
Misschien even in de soda of biotex?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speld
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien even in de soda of biotex?
Dat komt nog welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
met zonder jas...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh benieuwd of proestende niezende collega die vandaag naar huis werd gestuurd zodat hij niet iedereen zou ziek maken, morgen weer komt op dagen zonder beter te zijn.
Hij was gisteren nog even uit geweest en reed ook nog rond zonder jas.
Zout. Azijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...
ook optie maar ik verpak het tenminste nog in ontsmettende waardequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout. Azijn.
Goedkoper en NIET zonde van de alcohol.
Amputeren dan maarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...
ja dat werkt het allerbest.quote:
Krijgt hij z’n salaris niet voor niksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat werkt het allerbest.
Kun je best eerst even het rijtje van @:ieniminimuis doorlopen... scheelt de arts ook werk.
Gewoon hier in de schuur. Bankschroefjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kun je het beste in Thailand doen
Was ik net niet meer misselijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst
Maar mijn versie is meer funquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijgt hij z’n salaris niet voor niks
Kan ook. maar ik wil @bitterbal niet teleurstellen, dus stelde ik haar als eerste voorquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon hier in de schuur. Bankschroefje
![]()
".
Zegt XR ookquote:
Fier op uquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool
Raar beestquote:
zoutzuur is niet goed voor een katquote:
Jij bent dan ook een knaller!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn buiten ook blij dat ik geweest ben. Opeens vuurwerk.
Te laat. Heeft nu drie potenquote:
Ja, water.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Raar beest
Of ruikt ie iets
slik voor de zekerheid een extra pijnstillerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen en slapen maar.
Hopelijk houdt mijn rug zich vanavond waardoor ik morgen vroeg niet hoef te bellen om te overleggen wat verstadng is (of thuisblijven of anders binnenwerk)
Wat ik al zei: raar beestquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, water.
Die komt altijd op water af. Gieters en vazen zijn niet veilig
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beest
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beest
vandaar dat jij geen huisdieren hebt natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aan
Ojaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aan
Wat Nizno zegt. Ibuprofen helpt best goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen en slapen maar.
Hopelijk houdt mijn rug zich vanavond waardoor ik morgen vroeg niet hoef te bellen om te overleggen wat verstandig is (of thuisblijven of anders binnenwerk)
Gewoon twee paracetamol om de vier uur. Spiegeltje behouden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat Nizno zegt. Ibuprofen helpt best goed.
Mijn versie is altijd meer fun dan dat XR kan bedenkenquote:
Slaap lekkerrrrrquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga vast pittenmorgen naar le office.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat Nizno zegt. Ibuprofen helpt best goed.
aangezien bossie gebruik maakt van een baxterrol voor de medicatie ga ik niet adviseren welke pijnstilling te nemen... dat zal hij vast zelf wel weten welke hij bij de andere medicatie kan nemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon twee paracetamol om de vier uur. Spiegeltje behouden.
Dan weet hij vast zelf ook wel of hij überhaupt iets moet nemen of nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
aangezien bossie gebruik maakt van een baxterrol voor de medicatie ga ik niet adviseren welke pijnstilling te nemen... dat zal hij vast zelf wel weten welke hij bij de andere medicatie kan nemen.
Dit wist ik niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
aangezien bossie gebruik maakt van een baxterrol voor de medicatie ga ik niet adviseren welke pijnstilling te nemen... dat zal hij vast zelf wel weten welke hij bij de andere medicatie kan nemen.
roep je even als je klaar bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh 👀quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb alleen paracetamol in huis. Ik slik bloedverdunners en dan mag je absoluut geen ibuprofen gebruiken
Gotchaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb alleen paracetamol in huis. Ik slik bloedverdunners en dan mag je absoluut geen ibuprofen gebruiken
Niet meer nee. Wel gehadquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar dat jij geen huisdieren hebt natuurlijk
Zoek maar op, wordt echt afgeraden en kan zelfs levensbedreigend zijn...quote:
Klopt! M’n moeder gebruikt dat ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik geloof je welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zoek maar op, wordt echt afgeraden en kan zelfs levensbedreigend zijn...
Maar? Je slaat het advies in de wind?quote:
Dat zeg ik toch niet. Ik zeg gewoon dat ik hem geloof zonder te Googlen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar? Je slaat het advies in de wind?
De PI deed me dat denken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik zeg gewoon dat ik hem geloof zonder te Googlen.
Oeeee lekker is datquote:
Oeh is dat vandaag? Ik kijk via Videoland en ik was helemaal bij maar had geen idee wanneer nieuwe komt.quote:
Oke klaarquote:
Kennelijk nu. Want er staat een nieuwe klaar met de poepsmeerder weerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh is dat vandaag? Ik kijk via Videoland en ik was helemaal bij maar had geen idee wanneer nieuwe komt.
Nee, maar ga wel nog even snel douchenquote:
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
denken jullie even om dat @:essnhills om 21.35 dr bed is gaan opmaken en als je om 22.00 nog geen reactie hebt dat ze er weer is de brandweer ambulance en pliezie wordt ingeschakeld?
dan ga ik slapen![]()
Gute Nacht Freunde
Lekker danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kennelijk nu. Want er staat een nieuwe klaar met de poepsmeerder weer
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
denken jullie even om dat @:essnhills om 21.35 dr bed is gaan opmaken en als je om 22.00 nog geen reactie hebt dat ze er weer is de brandweer ambulance en pliezie wordt ingeschakeld?
dan ga ik slapen![]()
Gute Nacht Freunde
Crisis afgewendquote:
Altijd leukquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Foto's van de vakantie uitgezocht, nu nog een keertje de energie vinden om er een heel verhaal bij te schrijven van de week
Dat dan welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Douchen, scheren (nuet mijn benen) en naar bed
Gaat wel een flinke post worden, zit nu al op 48 foto's en dan moet er ook nog tekst bijquote:
Moet @sacha 48 beren plakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wel een flinke post worden, zit nu al op 48 foto's en dan moet er ook nog tekst bij![]()
Daar is ze inmiddels beregoed inquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet @:sacha 48 beren plakken.
Handje bloemkool.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik ga eens iets te knabbelen pakken; avondeten skip ik maar
Oh dat is wel sneu zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kat van mn collega moest kiezen laten trekken..
arme beestje is 6 (!) kiezen armer
mja, wel beter, want kennelijk waren ze echt slecht en dat had evt laten voor nog meer problemen gezorgd..quote:
Ocharme.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kat van mn collega moest kiezen laten trekken..
arme beestje is 6 (!) kiezen armer
True maar toch klinkt het wel sneu.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, wel beter, want kennelijk waren ze echt slecht en dat had evt laten voor nog meer problemen gezorgd..
ik vind het ook wel sneu, maar als alles eenmaal genezen is kunnen ze wel weer gewoon brokjes enzo etenquote:
Ze is wel verzekerd maar ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef mschol het volgende:
en hoop voor hedwig dat ze niet dat soort issues gaat ontwikkelen..
die dierenarts rekening overleeft @:ama niet
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik zet net PI Haaglanden aan. Het begint met: We hadden laatst een patiënt en die stopte zijn hele hand in zijn anus.
[ link | afbeelding ]
Nou, als hij dat lekker vindt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik zet net PI Haaglanden aan. Het begint met: We hadden laatst een patiënt en die stopte zijn hele hand in zijn anus.
[ link | afbeelding ]
met of zonder glijmiddel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
met lijkt me wel prettigerquote:
een beetje spuug doet wonderenquote:
quote:
zomaar tussen het slapen door?quote:
Joahquote:
en nu weer terug onder de wol?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Joah
Werd wakker en had trek in een banaan
Had ook nauwelijks iets gehad gister natuurlijk
Ja, meteen weer naar boven en lekker comfi in mijn schone bedje onder de warme dekensquote:
goedemorgen balliequote:
morgen nacht nog en dan stop ik er mee.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hellooooo. Hoeveel van deze nachten heb je nog?
je vind het niet super erg toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen nacht nog en dan stop ik er mee.
Maar er moet nog best veel gebeuren, dus misschien dat ze nog gaan vragen voor meer volgende week
ik had verwacht dat ik het veel moeilijker zou vinden ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je vind het niet super erg toch?
Yes gisteren. We zijn er ook wezen kijken en ze doet mee dus dat is erg positief. Ik heb een bod gedaan . die is geaccepteerd dus contract wordt nu opgesteld en vandaag heb ik als het goed is een afspraak met een advocaat die gaat checken of alles legit is. Zoals de bouwvergunningen etcquote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:39 schreef gianni61 het volgende:
heb je nog gesproken met je mogelijk businesspartner?
sow, dat gaat voortvarend daarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes gisteren. We zijn er ook wezen kijken en ze doet mee dus dat is erg positief. Ik heb een bod gedaan . die is geaccepteerd dus contract wordt nu opgesteld en vandaag heb ik als het goed is een afspraak met een advocaat die gaat checken of alles legit is. Zoals de bouwvergunningen etc
Het is naar verwachting in december klaar. Heb hier filmpjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, dat gaat voortvarend daar
maar moet het dan nog naar een architect of liggen de tekeningen klaar en kunnen ze direct gaan bouwen?
oh, ja, dit was al in aanbouw door een projectontwikkelaar. nice.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 02:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is naar verwachting in december klaar. Heb hier filmpje
https://streamable.com/s2bhb4
Beneden zijn 2 studio’s en boven een appartement van 66 vierkante meter
ik koop het inclusief het stuk grond. zon 200 vierkante meter geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |