Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat heb je gegeten?Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Handleiding
[..]
Klopt ik was tussendoor ook nog eten bij mijn vader.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerOp woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt er al uit
SPOILERpijn is fijnOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
de enige echte.God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
rozeHypa HypaBoontjes, aardappels en sucadelapjes.Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?Your beauty never ever scared me.
Gemorste gedachten.Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerSPOILERpijn is fijnEr zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gemorste gedachten.Ik heb hier geen worden voor.Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
".
![]()
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4ik las acupunctuur en vroeg me af wat jij daar ineens aan het doen was zonder koffieOp woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt![]()
CubeMeisterAch waarschijnlijk zo'n simpel mensje wat ook niet wist wat ze anders moest zeggenOp woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
".
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
de enige echte.Witte kwepOp woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst Can come an endOp woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
".
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speldOp woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
Gemorste gedachten.Zie je nu wat je allemaal kan doen zonder die 20 extra koffiepauzesOp woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gemorste gedachten.Misschien even in de soda of biotex?Op woensdag 8 oktober 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien even in de soda of biotex?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zo gek als een muisOeh benieuwd of proestende niezende collega die vandaag naar huis werd gestuurd zodat hij niet iedereen zou ziek maken, morgen weer komt op dagen zonder beter te zijn.
Hij was gisteren nog even uit geweest en reed ook nog rond zonder jas.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ de enige echte.Dat komt nog welOp woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
![]()
Oh nu klink ik als Ger![]()
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4met zonder jas...Op woensdag 8 oktober 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh benieuwd of proestende niezende collega die vandaag naar huis werd gestuurd zodat hij niet iedereen zou ziek maken, morgen weer komt op dagen zonder beter te zijn.
Hij was gisteren nog even uit geweest en reed ook nog rond zonder jas.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVattenfall cadeauDe beste bordspellen vind je bij 999 Games CubeMeisterZout. Azijn.Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...
Goedkoper en NIET zonde van de alcohol.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo gek als een muisTijd om de covid pamfletten weer van stal te halen met zulke collega'sTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4ook optie maar ik verpak het tenminste nog in ontsmettende waardeOp woensdag 8 oktober 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout. Azijn.
Goedkoper en NIET zonde van de alcohol.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zo gek als een muisGewoon weken in een van de volgende opties: salpeterzuur, zwavelzuur, natronloog, koningswater, piranhazuurTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4Ik ben zo blij dat ik dit soort dingen niet kan...
anders zou ik elke keer de pineut zijn dat ik het gevoel heb dat ik MOET... Mooier, groter, beter....
https://www.threads.com/@snow.graffiti.scott/post/DPjh4OxiN3fOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gemorste gedachten.Amputeren dan maarOp woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4ja dat werkt het allerbest.Op woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Amputeren dan maar
Kun je best eerst even het rijtje van @ieniminimuis doorlopen... scheelt de arts ook werk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Can come an endDat kun je het beste in Thailand doenOp woensdag 8 oktober 2025 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Amputeren dan maar"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gemorste gedachten.Krijgt hij z’n salaris niet voor niksOp woensdag 8 oktober 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat werkt het allerbest.
Kun je best eerst even het rijtje van @:ieniminimuis doorlopen... scheelt de arts ook werk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gemorste gedachten.Gewoon hier in de schuur. BankschroefjeOp woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kun je het beste in Thailand doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Was ik net niet meer misselijkOp woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Zo gek als een muisMaar mijn versie is meer funOp woensdag 8 oktober 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijgt hij z’n salaris niet voor niksTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Can come an endKan ook. maar ik wil @bitterbal niet teleurstellen, dus stelde ik haar als eerste voorOp woensdag 8 oktober 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon hier in de schuur. Bankschroefje"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
".
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Gemorste gedachten.Zegt XR ookOp woensdag 8 oktober 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mijn versie is meer funWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Fremantle Dockers FCWeer terug thuis van de sportschool![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU. Can come an endFier op uOp woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug thuis van de sportschool"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Fremantle Dockers FCZe zijn buiten ook blij dat ik geweest ben. Opeens vuurwerk.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU. Gemorste gedachten.De kat wil in mijn voetenbad.![]()
Moderator / Redactie FPBrabo BastardRaar beestOp woensdag 8 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
De kat wil in mijn voetenbad.
Of ruikt ie iets![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!" Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4zoutzuur is niet goed voor een katOp woensdag 8 oktober 2025 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
De kat wil in mijn voetenbad.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Moderator / Redactie FPBrabo BastardJij bent dan ook een knaller!Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn buiten ook blij dat ik geweest ben. Opeens vuurwerk."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!" Gemorste gedachten.Te laat. Heeft nu drie potenOp woensdag 8 oktober 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoutzuur is niet goed voor een katWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gemorste gedachten.Ja, water.Op woensdag 8 oktober 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Raar beest
Of ruikt ie iets
Die komt altijd op water af. Gieters en vazen zijn niet veiligWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Can come an endTandjes poetsen en slapen maar.
Hopelijk houdt mijn rug zich vanavond waardoor ik morgen vroeg niet hoef te bellen om te overleggen wat verstandig is (of thuisblijven of anders binnenwerk)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4slik voor de zekerheid een extra pijnstillerOp woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen en slapen maar.
Hopelijk houdt mijn rug zich vanavond waardoor ik morgen vroeg niet hoef te bellen om te overleggen wat verstadng is (of thuisblijven of anders binnenwerk)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Moderator / Redactie FPBrabo BastardWat ik al zei: raar beestOp woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, water.
Die komt altijd op water af. Gieters en vazen zijn niet veilig![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!" Gemorste gedachten.Wat zei je?Op woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Can come an endBaasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aanOp woensdag 8 oktober 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik al zei: raar beest![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.4vandaar dat jij geen huisdieren hebt natuurlijkOp woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Baasjes en dieren passen zich vaak aan elkaar aan![]()