Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Handleiding
[..]
Klopt ik was tussendoor ook nog eten bij mijn vader.
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog een gat er bij dan... dan gaat t snellerEr zit gewoon vlees daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen ophoping met vocht of iets.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
Ik heb hier geen worden voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
God dit doet me ineens weer denken aan onze schoonmaakster vroeger.. mijn moeder was stervende, gaat dat mens tegen m'n moeder klagen over haar ontstoken teen![]()
![]()
"Ja zo vervelend, knelt in m'n schoen en nu kan ik donderdag niet naar dansles." M'n moeder kon niet meer lopenIedereen zat elkaar toen ook zo aan te kijken van "dit meen je toch niet?
".
ik las acupunctuur en vroeg me af wat jij daar ineens aan het doen was zonder koffiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt
Ach waarschijnlijk zo'n simpel mensje wat ook niet wist wat ze anders moest zeggenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
".
Witte kwepquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
van dat lekkere witte pus dat er uit gutst
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
".
hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speldquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
Zie je nu wat je allemaal kan doen zonder die 20 extra koffiepauzesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
we hebben al bijna alle actiepunten voor vannacht afgewerkt
Misschien even in de soda of biotex?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm... oke ja nee dan heb je ook niets aan die speld
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien even in de soda of biotex?
Dat komt nog welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zit gewoon vlees daargeen ophoping met vocht of iets.
met zonder jas...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh benieuwd of proestende niezende collega die vandaag naar huis werd gestuurd zodat hij niet iedereen zou ziek maken, morgen weer komt op dagen zonder beter te zijn.
Hij was gisteren nog even uit geweest en reed ook nog rond zonder jas.
Zout. Azijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das niet lekker pijnlijk... alcohol ofzo...
ook optie maar ik verpak het tenminste nog in ontsmettende waardequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zout. Azijn.
Goedkoper en NIET zonde van de alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |