Handje bloemkool.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik ga eens iets te knabbelen pakken; avondeten skip ik maar
Oh dat is wel sneu zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kat van mn collega moest kiezen laten trekken..
arme beestje is 6 (!) kiezen armer
mja, wel beter, want kennelijk waren ze echt slecht en dat had evt laten voor nog meer problemen gezorgd..quote:
Ocharme.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kat van mn collega moest kiezen laten trekken..
arme beestje is 6 (!) kiezen armer
True maar toch klinkt het wel sneu.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, wel beter, want kennelijk waren ze echt slecht en dat had evt laten voor nog meer problemen gezorgd..
ik vind het ook wel sneu, maar als alles eenmaal genezen is kunnen ze wel weer gewoon brokjes enzo etenquote:
Ze is wel verzekerd maar ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:59 schreef mschol het volgende:
en hoop voor hedwig dat ze niet dat soort issues gaat ontwikkelen..
die dierenarts rekening overleeft @:ama niet
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik zet net PI Haaglanden aan. Het begint met: We hadden laatst een patiënt en die stopte zijn hele hand in zijn anus.
[ link | afbeelding ]
Nou, als hij dat lekker vindt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
Ik zet net PI Haaglanden aan. Het begint met: We hadden laatst een patiënt en die stopte zijn hele hand in zijn anus.
[ link | afbeelding ]
met of zonder glijmiddel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |