Oeeee lekker is datquote:
Oeh is dat vandaag? Ik kijk via Videoland en ik was helemaal bij maar had geen idee wanneer nieuwe komt.quote:
Oke klaarquote:
Kennelijk nu. Want er staat een nieuwe klaar met de poepsmeerder weerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh is dat vandaag? Ik kijk via Videoland en ik was helemaal bij maar had geen idee wanneer nieuwe komt.
Nee, maar ga wel nog even snel douchenquote:
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
denken jullie even om dat @:essnhills om 21.35 dr bed is gaan opmaken en als je om 22.00 nog geen reactie hebt dat ze er weer is de brandweer ambulance en pliezie wordt ingeschakeld?
dan ga ik slapen![]()
Gute Nacht Freunde
Lekker danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kennelijk nu. Want er staat een nieuwe klaar met de poepsmeerder weer
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
denken jullie even om dat @:essnhills om 21.35 dr bed is gaan opmaken en als je om 22.00 nog geen reactie hebt dat ze er weer is de brandweer ambulance en pliezie wordt ingeschakeld?
dan ga ik slapen![]()
Gute Nacht Freunde
Crisis afgewendquote:
Altijd leukquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Foto's van de vakantie uitgezocht, nu nog een keertje de energie vinden om er een heel verhaal bij te schrijven van de week
Dat dan welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Douchen, scheren (nuet mijn benen) en naar bed
Gaat wel een flinke post worden, zit nu al op 48 foto's en dan moet er ook nog tekst bijquote:
Moet @sacha 48 beren plakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wel een flinke post worden, zit nu al op 48 foto's en dan moet er ook nog tekst bij![]()
Daar is ze inmiddels beregoed inquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet @:sacha 48 beren plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |