Die Gameboy is heel populair. Ach wij wachten al 4 weken op Harry Potter Icons. Dat verandert ook steeds.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:28 schreef Hupje het volgende:
DPD@:exode Wel balen. Hopelijk wordt het later vandaag of morgen toch nog bezorgd. Dat komt bij ons wel eens voor.
Vriend had de Lego gameboy besteld, verwachtte levering werd eerst bijgesteld van 'volgende week' naar 'april 2026' maar nu toch weer naar deze maand
Wij vinden Lego leuk en zijn van de gameboy generatie. We hebben die van ons allebei van vroeger in huis. En er wordt nog wel eens op gespeeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:31 schreef exode het volgende:
[..]
Die Gameboy is heel populair. Ach wij wachten al 4 weken op Harry Potter Icons. Dat verandert ook steeds.
Ook al eens gehad. Gelukkig tegenwoordig een camera bij de deurbel. Vriend zag het pakketje en ik werkte die dag vlakbij huis, dus even snel in mijn pauze op en neer gerend. Pakje over de drempel gezet en terug naar schoolquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:57 schreef Nijna het volgende:
Je zou maar een laptop ofzo bestellen die dan de halve dag voor je deur staat...
Hij is besteld inderdaad, en we zien vanzelf wanneer hij geleverd wordt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:27 schreef exode het volgende:
Hupje, je hebt wel kans dat die Gameboy er snel weer uit gaat. Ze doen dat steeds vaker met populaire exclusives. Bewust schaarste creëeren dus als je hem wilt, zou ik hem gewoon bestellen.
Lekker dan...quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Over honden...
Dochter heeft tegenwoordig een krantenbaantje (weekblad). Vorige week was ze voor de eerste keer alleen aan het bezorgen, is ze in haar been gebeten door zo n rottig klein hondje. Ze liep gewoon over de stoep en vrouw met hondje kwam haar tegemoet. Vrouw schrok even, zei sorry en liep door. Dochter had bloed en een flinke blauwe plek.
Gelukkig kwam de vrouw deze week tijdens het bezorgen naar haar toe met de vraag of het ging en nog 1000 excuses.. koop je niks voor, maar wel fijn.
Dat had die vrouw direct moeten doen en niet een week later. Misschien zelf ook geschrokken. Wel fijn dat ze alsnog haar excuses heeft aangeboden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Over honden...
Dochter heeft tegenwoordig een krantenbaantje (weekblad). Vorige week was ze voor de eerste keer alleen aan het bezorgen, is ze in haar been gebeten door zo n rottig klein hondje. Ze liep gewoon over de stoep en vrouw met hondje kwam haar tegemoet. Vrouw schrok even, zei sorry en liep door. Dochter had bloed en een flinke blauwe plek.
Gelukkig kwam de vrouw deze week tijdens het bezorgen naar haar toe met de vraag of het ging en nog 1000 excuses.. koop je niks voor, maar wel fijn.
Ik heb getwijfeld over aangifte. Maar vond het ook lastig want dochter kon vrouw en hond ook niet goed beschrijven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:33 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou wel aangifte hebben gedaan bij een random bijtende hond denk ik. Zo’n beest moet gewoon met muilkorf lopen ongeacht het formaat. Ook beten van kleine hondjes kunnen gevaarlijk zijn wegens infecties etc.
Ik kan overigens wel begrijpen dat je als baasje een beetje in shock bent als het gebeurt en daardoor in eerste instantie niet goed reageert, maar ongeacht de reactie van de baas, bijtende honden horen niet op straat.
Of een paar steden verderop, kan ook. Iets wat in de buurt van Zaandam moet worden bezorgd, naar Alkmaar brengen, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 14:12 schreef watmoetikkiezen het volgende:
O en bezorgers kunnen zo lui zijn. Maar soms is dhl zelf ook wel erg.. ze hadden proberen te bezorgen maar ik was niet thuis. Dus het zou naar het pakketpunt. Ok..
Maar.. het leek ze handig om niet 1 van de 3 pakketpunten in het dorp te nemen, maar die 2 dorpen verderop. Echt reuze handig, met openingstijden van wo t/m vr 9:30 tot 16:30.
Is al heel wat jaren geleden, 2 verschillende shows. Ik vond het wel bijzonderquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ooit naar Cirque du Soleil geweest? Het is superduur, is dat het waard?
Wij zijn in november 12,5 jaar getrouwd, wil misschien daarnaar toe om het jubileum te vieren.
Ja. Afgelopen zomer in Florida en een aantal jaar geleden in Amsterdam.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij zijn in november 12,5 jaar getrouwd, wil misschien daarnaar toe om het jubileum te vieren.
Yup! Naar de show Alegria. Duur? Ja! Maar ik vond het ontzettend mooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:45 schreef TolstoiFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:48 schreef exode het volgende:
Weet je wat pas geweldig is? Onze minifig muur, die leuke vrouw heeft gewoon 750 Lego blokjes volledig recht op platen geplakt en gemonteerd op de loze muren in de Legokamer.
We komen 300 minifigs tekort om de muur te vullen, nou ja, we hebben er nog aardig wat liggen maar die zijn of dubbel of niet minifig muur waardig. Genoeg reden dus om door te sparen met minifigs.
Te bewonderen op mijn InstaBen benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Poging 2quote:
Als tiener ben ik naar Alegria geweest met vriendinnen. Duur, maar echt heel tof.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat kan ik ook niet betalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:28 schreef Schanu het volgende:
Verzoekje gestuurd Exode![]()
Kerstdorpjes vind ik heel leuk @:PoesInDoos. Om naar te kijken althans, niet om zelf te beginnen
In Canada wel. Ik vond het tof, maar was ook blij dat het gratis wel destijds. Het werd toch een beetje saai na een tijdje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Om naar te kijken bij intratuin wel, maar wil dat echt niet in huis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ook! (begint met ai)
Vind jullie kerstdorp altijd zo mooi om te bewonderen
Gefeliciteerd met je FOK! jubileumquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Om naar te kijken bij intratuin wel, maar wil dat echt niet in huis.
vandaag is mijn FOK jubileum
![]()
26 jaar
Gefeliciteerd!quote:
Is goedquote:
Ik bedoelde eigenlijk Exode haar Lego kerstdorpquote:Op zondag 12 oktober 2025 07:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Om naar te kijken bij intratuin wel, maar wil dat echt niet in huis.
vandaag is mijn FOK jubileum
![]()
26 jaar
Ow whahaha sorry het was vroegquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:57 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Exode haar Lego kerstdorp![]()
Die van de tuincentra zijn ook wel leuk hoor
En gefeliciteerd! Ook voor @:BE!
@:ExodeOntzettend gaaf!
Het was ook wel een niet zo verborgen oproep voor meer volgersquote:Op zondag 12 oktober 2025 08:41 schreef exode het volgende:
Zoveel Insta verzoekjes goedgekeurd ik word denk ik Legofluencer.
Gefeliciteerd BE!
En yeah voor je Fok jubileum Vicky.
Tussen de bricks bedoel je? Ja, dat is bewust, dat is het idee van een minifig muurquote:Op zondag 12 oktober 2025 11:34 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het was ook wel een niet zo verborgen oproep voor meer volgers
Wel een mega project idd. Zijn er bewust gaten tussendoor gelaten? Ik zou verwachten dat je bij een bepaald punt begint met vullen en dan rij voor rij vult
Eerder een algehele brain meltdown en dat zie ik voorlopig niet goedkomenquote:
Leuk he, instaquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:18 schreef exode het volgende:
Ik moet mijn nieuwe volgers wel teleurstellen, ik heb niet zo'n actieve Insta poster.
Dat moet natuurlijk wel als Lego influencer.
Overigens laat mijn algoritme op Insta alleen maar puppy filmpjes zien
Ik post noooooit iets. Ik gluur alleen maar en heel soms een comment/like naar iemand.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:18 schreef exode het volgende:
Ik moet mijn nieuwe volgers wel teleurstellen, ik heb niet zo'n actieve Insta poster.
Dat moet natuurlijk wel als Lego influencer.
Overigens laat mijn algoritme op Insta alleen maar puppy filmpjes zien
Ik dus de helft van mijn leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kon net niet eens uitrekenen hoe oud ik was toen ik begon met Fok!ken. Kostte me tijd om op mn vingers uit te rekenen en daar ging iets fout. Had niet genoeg vingers, ofzo
Waar kun je dat (mobiel) zien?quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:31 schreef PoesInDoos het volgende:
Goed moment voor een nieuwe opsoms;
Sinds wanneer zit je op FOK! en hoe oud was je toen?
Geen idee. Op desktop; klik je profielnaam aan -> profiel -> 2 november 2015quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:45 schreef Hupje het volgende:
[..]
Waar kun je dat (mobiel) zien?
Uit m'n hoofd zeg ik 2015 - 31
Ja 2005quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Context is key F_rquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:25 schreef F_r het volgende:
Ik liep vandaag de 10. Dat is toch anders dan gewoon een rondje lopen wat ik normaal doe.
@:ynske
quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:23 schreef Ynske het volgende:
😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je ook niet gezien. Anders was ik naar jullie gekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:17 schreef hilliebillie het volgende:
@:ynskewat klote dat je je zo voelt
![]()
@:F_r heb je niet herkent, heb vandaag met dochter bij de drankenpost gestaan voorbij het psv stadion. Erg leuk om te helpen en alle lopers van de 10 en de halve marathon voorbij te zien komen en te voorzien van water of AA drink (bij de halve)
Maar ook pittig.. ben echt bek-af. Vanaf 7.30 in de weer, alles in sneltreinvaart klaar zetten en dan de hele dag staan en je arm omhoog houden.
Dochter was nog geïnterviewd door omroep Brabant. Die ook uitgezonden is (een vriend stuurde een foto, heb het zelf online niet terug te vinden).
Oh en, 2003. Was toen net 19. Daarvoor zeker ook al een jaar meegelezen. Misschien wel langer.
Is ook lastig te zien in die drukte.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:26 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet gezien. Anders was ik naar jullie gekomen.
Nee, nooit eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaat iemand het lijsttrekkersdebat kijken? Zoon wil zowaar meekijken dus het wordt nu opgenomen en straks gaan we kijken. Had het live willen volgen maar iets met stom voor me uitstaren en haarwassen waar ik te laat aan begonnen ben
Ik welquote:
Ik vul ook de stemwijzers in om vervolgens eigenwijs toch te stemmen wat ik wil en dat zit toch altijd close waar ik op stem. En das meestal hetzelfdequote:Op maandag 13 oktober 2025 07:20 schreef Tink89 het volgende:
Ynske, wat rot! Sterkte.
En 2010, toen was ik 21. Maar ik lurkte al jaren in de dieetclub voor ik een account maakte om te gaan posten.
En ik kijk geen debatten. Lees wel de programma’s van de partijen die ik overweeg en vul een aantal stemwijzers in. Vind het deze keer lastig. Politici roepen vooral wat ze allemaal niet willen en de rest fout doet, maar wat ze wel willen en hoe dan… er is zo weinig visie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |