abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218984687
Wachten gaat inderdaad prima, we willen een pup die bij ons past. Dat mag wel even duren.

Voor de Kerstvakantie willen we het dus sowieso niet.

Kennen jullie de mop van een Lego bezorging van DPD die is bezorgd om 17:33? Geen pakket te bekennen hoor en wij waren gewoon thuis. Extra balen omdat er een cadeau voor ons neefje in zit die zondag zijn verjaardag viert. Hopelijk komt het alsnog boven water.
pi_218984774
DPD :') @exode Wel balen. Hopelijk wordt het later vandaag of morgen toch nog bezorgd. Dat komt bij ons wel eens voor.

Vriend had de Lego gameboy besteld, verwachtte levering werd eerst bijgesteld van 'volgende week' naar 'april 2026' maar nu toch weer naar deze maand _O-
pi_218984793
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:28 schreef Hupje het volgende:
DPD :') @:exode Wel balen. Hopelijk wordt het later vandaag of morgen toch nog bezorgd. Dat komt bij ons wel eens voor.

Vriend had de Lego gameboy besteld, verwachtte levering werd eerst bijgesteld van 'volgende week' naar 'april 2026' maar nu toch weer naar deze maand _O-
Die Gameboy is heel populair. Ach wij wachten al 4 weken op Harry Potter Icons. Dat verandert ook steeds.
pi_218984850
Het is niet de dag van de pakketjes, de DHL reed net heeeeel hard voorbij en vervolgens krijg ik een niet thuis bericht van 3 pakketten.

Ik heb dit beide nog nooit gehad eigenlijk. Bezorging gaat hier altijd goed met vaste bezorgers.

Ze hadden vast hun dag niet.
pi_218984865
DPD idd :')
Amazon belt tegenwoordig als je niet thuis bent. Moet je natuurlijk wel je foon niet op niet storen hebben staan :') Ik onderschepte de bezorger die net wegreed toen ik aan kwam rijden en hij had het pakket voor de deur gezet.
Doen postnl en dhl ook. Was ik laatst wel heul snel bij de voordeur dus ik zag zowaar de bezorger. Nog steeds dezelfde :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218984946
Als ik er niet ben hang ik vaak een briefje op bij welke buren het afgegeven kan worden.
Of dat ze het neerzetten, ik zou er niet zo gecharmeerd van zijn als ze dat op eigen initiatief besluiten, om het voor de deur neer te zetten. Je zou maar een laptop ofzo bestellen die dan de halve dag voor je deur staat...

Ik ken ook iemand met 2 van die buitenlandse hondjes, zielig verhaal want ze zouden afgemaakt worden als zij ze niet zou nemen. En diegene is daar wel gevoelig voor, dus de hondjes kwamen over. Zenuwachtige beestjes, ik heb er niks mee.
Fake it till you make it...
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:59:32 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218984962
Ik heb mijn gameboy een paar jaar geleden voor een paar euro op marktplaats verkocht.
Die van mijn man ligt nog boven ergens in de kast
pi_218985086
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:31 schreef exode het volgende:

[..]
Die Gameboy is heel populair. Ach wij wachten al 4 weken op Harry Potter Icons. Dat verandert ook steeds.
Wij vinden Lego leuk en zijn van de gameboy generatie. We hebben die van ons allebei van vroeger in huis. En er wordt nog wel eens op gespeeld :P
Dus we moesten zo'n ding wel hebben ;) maar het maakt echt niet uit wanneer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:57 schreef Nijna het volgende:
Je zou maar een laptop ofzo bestellen die dan de halve dag voor je deur staat...
Ook al eens gehad. Gelukkig tegenwoordig een camera bij de deurbel. Vriend zag het pakketje en ik werkte die dag vlakbij huis, dus even snel in mijn pauze op en neer gerend. Pakje over de drempel gezet en terug naar school _O-
pi_218985101
Als ik niet thuis ben, is het mijn eigen schuld maar op dat tijdstip was ik zelfs in de voortuin bezig. Echt geen busje gezien.

Hupje, je hebt wel kans dat die Gameboy er snel weer uit gaat. Ze doen dat steeds vaker met populaire exclusives. Bewust schaarste creëeren dus als je hem wilt, zou ik hem gewoon bestellen.
pi_218986043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:27 schreef exode het volgende:
Hupje, je hebt wel kans dat die Gameboy er snel weer uit gaat. Ze doen dat steeds vaker met populaire exclusives. Bewust schaarste creëeren dus als je hem wilt, zou ik hem gewoon bestellen.
Hij is besteld inderdaad, en we zien vanzelf wanneer hij geleverd wordt!
pi_218986911
Mijn man heeft de gameboy voor zijn verjaardag gekregen. Was als een klein kind zo blij ermee omdat hij zo realistisch lijkt. Hij staat nu naast de tv te pronken :D Hij lijkt ook echt heel goed, als je snel kijkt zie je het alleen aan de select knoppen.
pi_218988007
Als hier een pakje kwijt is, ligt het meestal in de papiercontainer. Zelfs vorige week, toen ik in de garage aan het klussen was. En die container stond een meter naast de open garagedeur |:(
Beter dan in de zomervakantie toen D zijn boekenpakket erin lag en de buren tijdens onze vakantie de container aan de weg zouden zetten. Gelukkig kon ik ze appen :P

Een kennis heeft zo'n buitenlands hondje. Dat beest is zo neurotisch. Het was na een half jaar wel iets beter, maar lang niet genoeg. Ik vond het niks met hun jonge kinderen. Maar ik ben ook niet echt een hondenmens (wat slechte jeugdherinneringen)
pi_218988043
Over honden...
Dochter heeft tegenwoordig een krantenbaantje (weekblad). Vorige week was ze voor de eerste keer alleen aan het bezorgen, is ze in haar been gebeten door zo n rottig klein hondje. Ze liep gewoon over de stoep en vrouw met hondje kwam haar tegemoet. Vrouw schrok even, zei sorry en liep door. Dochter had bloed en een flinke blauwe plek.
Gelukkig kwam de vrouw deze week tijdens het bezorgen naar haar toe met de vraag of het ging en nog 1000 excuses.. koop je niks voor, maar wel fijn.
pi_218988073
Pakket is terecht :) Lag bij de schuin overburen. Ze kreeg 5 pakketten naar binnen gegooid vertelde ze waarvan 1 van haarzelf. Op een heel ander tijdstip dan DPD zegt maar goed, opgelost.
pi_218988184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Over honden...
Dochter heeft tegenwoordig een krantenbaantje (weekblad). Vorige week was ze voor de eerste keer alleen aan het bezorgen, is ze in haar been gebeten door zo n rottig klein hondje. Ze liep gewoon over de stoep en vrouw met hondje kwam haar tegemoet. Vrouw schrok even, zei sorry en liep door. Dochter had bloed en een flinke blauwe plek.
Gelukkig kwam de vrouw deze week tijdens het bezorgen naar haar toe met de vraag of het ging en nog 1000 excuses.. koop je niks voor, maar wel fijn.
Lekker dan... :{ wel netjes dat ze nog even gecheckt heeft of het ging...

@exode, fijn dat het terecht is!
pi_218988273
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:43 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Over honden...
Dat had die vrouw direct moeten doen en niet een week later. Misschien zelf ook geschrokken. Wel fijn dat ze alsnog haar excuses heeft aangeboden.
Is de wond inmiddels genezen?

Dat was dus een luie dpd bezorger exode. Maar gelukkig is je Lego terecht, want: Lego ;)

Dochter bestelde, tig geleden, een laptop via de uni. Kon niet in de winkel gehaald worden en dat vond ik al meh. Laptop werd bij de buren bezorgd maar zonder omdoos. Gelukkig heb ik eerlijke buren én was de bezorger eerlijk. Maar vond dit toch wel zo'n achterlijke actie van de verzender :X
If they say
pi_218988281
Ik ga straks lunchen met zoon O+
If they say
pi_218988300
Ik zou wel aangifte hebben gedaan bij een random bijtende hond denk ik. Zo’n beest moet gewoon met muilkorf lopen ongeacht het formaat. Ook beten van kleine hondjes kunnen gevaarlijk zijn wegens infecties etc.
Ik kan overigens wel begrijpen dat je als baasje een beetje in shock bent als het gebeurt en daardoor in eerste instantie niet goed reageert, maar ongeacht de reactie van de baas, bijtende honden horen niet op straat.
pi_218989634
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:33 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou wel aangifte hebben gedaan bij een random bijtende hond denk ik. Zo’n beest moet gewoon met muilkorf lopen ongeacht het formaat. Ook beten van kleine hondjes kunnen gevaarlijk zijn wegens infecties etc.
Ik kan overigens wel begrijpen dat je als baasje een beetje in shock bent als het gebeurt en daardoor in eerste instantie niet goed reageert, maar ongeacht de reactie van de baas, bijtende honden horen niet op straat.
Ik heb getwijfeld over aangifte. Maar vond het ook lastig want dochter kon vrouw en hond ook niet goed beschrijven.
Maar ben blij dat de vrouw in elk geval gezien heeft hoe de wond er na een week uitziet. Het geneest wel mooi gelukkig. Maar je ziet nog steeds de bijtplek en een geler wordende blauwe plek. Niet ontstoken gelukkig..
(En ik zou een mooie bonus op zijn plaats vinden als ze de nieuwjaarsgroet langsbrengt..)
pi_218989679
O en bezorgers kunnen zo lui zijn. Maar soms is dhl zelf ook wel erg.. ze hadden proberen te bezorgen maar ik was niet thuis. Dus het zou naar het pakketpunt. Ok..
Maar.. het leek ze handig om niet 1 van de 3 pakketpunten in het dorp te nemen, maar die 2 dorpen verderop. Echt reuze handig, met openingstijden van wo t/m vr 9:30 tot 16:30.
pi_218990331
Iemand ooit naar Cirque du Soleil geweest? Het is superduur, is dat het waard?
Wij zijn in november 12,5 jaar getrouwd, wil misschien daarnaar toe om het jubileum te vieren.
pi_218990337
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 14:12 schreef watmoetikkiezen het volgende:
O en bezorgers kunnen zo lui zijn. Maar soms is dhl zelf ook wel erg.. ze hadden proberen te bezorgen maar ik was niet thuis. Dus het zou naar het pakketpunt. Ok..
Maar.. het leek ze handig om niet 1 van de 3 pakketpunten in het dorp te nemen, maar die 2 dorpen verderop. Echt reuze handig, met openingstijden van wo t/m vr 9:30 tot 16:30.
Of een paar steden verderop, kan ook. Iets wat in de buurt van Zaandam moet worden bezorgd, naar Alkmaar brengen, bijvoorbeeld :')

Gelukkig dat het been van je dochter goed geneest. En een nieuwjaarsbonus zou een mooie pleister zijn idd :Y
If they say
pi_218990495
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Wij zijn in november 12,5 jaar getrouwd, wil misschien daarnaar toe om het jubileum te vieren.
Is al heel wat jaren geleden, 2 verschillende shows. Ik vond het wel bijzonder :Y .
Er zijn wel wat filmpjes op youtube te vinden, dan kan je misschien een beetje een idee krijgen.
pi_218991148
quote:
Ja. Afgelopen zomer in Florida en een aantal jaar geleden in Amsterdam.
Ik vind het ontzettend mooi.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:26:24 #125
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_218991246
quote:
Yup! Naar de show Alegria. Duur? Ja! Maar ik vond het ontzettend mooi :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_218991475
Ik ben er nog nooit geweest. Maar heb er twee jaar geleden (of vorig jaar weet het niet meer) naar gekeken. Maar toen ook veel recensies gelezen en die waren niet heel positief. Dus daarom heb ik het toen uiteindelijk niet gedaan.

De shows op tv vind ik altijd heel erg vet, maar dat zijn heel andere shows dan hier gehouden worden.

Maar wellicht als er meerdere positieve verhalen komen dat ik het toch ook wel aan durf.
pi_218991587
Ik ben er ook geweest en hoewel het mooi was, vond ik het te lang duren en veel te duur. M’n schoonmoeder wilde heel graag en nam ons mee, maar zelf zou ik er nooit kaartjes voor kopen.
pi_218991880
Weet je wat pas geweldig is? Onze minifig muur, die leuke vrouw heeft gewoon 750 Lego blokjes volledig recht op platen geplakt en gemonteerd op de loze muren in de Legokamer.

We komen 300 minifigs tekort om de muur te vullen, nou ja, we hebben er nog aardig wat liggen maar die zijn of dubbel of niet minifig muur waardig. Genoeg reden dus om door te sparen met minifigs.

Te bewonderen op mijn Insta :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218992147
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:48 schreef exode het volgende:
Weet je wat pas geweldig is? Onze minifig muur, die leuke vrouw heeft gewoon 750 Lego blokjes volledig recht op platen geplakt en gemonteerd op de loze muren in de Legokamer.

We komen 300 minifigs tekort om de muur te vullen, nou ja, we hebben er nog aardig wat liggen maar die zijn of dubbel of niet minifig muur waardig. Genoeg reden dus om door te sparen met minifigs.

Te bewonderen op mijn Insta :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd!
SPOILER
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218992224
Niets gehad Vicky?
pi_218992263
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:30 schreef exode het volgende:
Niets gehad Vicky?
Poging 2 ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218992297
Wow @exode.. wat onwijs gaaf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218992341
Als tiener naar Alegria gewe
quote:
Als tiener ben ik naar Alegria geweest met vriendinnen. Duur, maar echt heel tof.
Ik ben nog steeds ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar heb niet echt iemand die er ook graag heen wil en voor mwah vind ik de prijs wel echt te hoog.
pi_218992361
Ik ben ook benieuwd, verzoekje gestuurd @exode
pi_218992516
Heel gaaf @exode! *) *O*
pi_218993051
Ik heb geen insta :{
If they say
pi_218993758
Ik ook! (begint met ai)
Vind jullie kerstdorp altijd zo mooi om te bewonderen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_218993915
Verzoekje gestuurd Exode O-)

Kerstdorpjes vind ik heel leuk @PoesInDoos. Om naar te kijken althans, niet om zelf te beginnen :')
pi_218993927
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:28 schreef Schanu het volgende:
Verzoekje gestuurd Exode O-)

Kerstdorpjes vind ik heel leuk @:PoesInDoos. Om naar te kijken althans, niet om zelf te beginnen :')
Dat kan ik ook niet betalen :D Maar bij een ander is het prachtig :Y
  zondag 12 oktober 2025 @ 06:50:55 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218994867
quote:
In Canada wel. Ik vond het tof, maar was ook blij dat het gratis wel destijds. Het werd toch een beetje saai na een tijdje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218995023
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ook! (begint met ai)
Vind jullie kerstdorp altijd zo mooi om te bewonderen O+
Om naar te kijken bij intratuin wel, maar wil dat echt niet in huis.

*O* vandaag is mijn FOK jubileum *O*
26 jaar :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218995046
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 07:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je FOK! jubileum *O*
  zondag 12 oktober 2025 @ 08:10:50 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218995065
En onze trouwdag, 20jaar! *) :s)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 12 oktober 2025 @ 08:15:49 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_218995075
Gefeliciteerd Vicky en BE
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_218995134
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:10 schreef BE het volgende:
En onze trouwdag, 20jaar! *) :s)
Gefeliciteerd! ^)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218995138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb geen insta :{
Ik App je :)
pi_218995156
Zoveel Insta verzoekjes goedgekeurd ik word denk ik Legofluencer. ;)

Gefeliciteerd BE!
En yeah voor je Fok jubileum Vicky.
  zondag 12 oktober 2025 @ 08:57:24 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218995242
Gefeliciteerd Vicky en BE
pi_218995317
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 08:37 schreef exode het volgende:

[..]
Ik App je :)
Is goed :)
Haha, Lego is jou op het lijf geschreven dussuh :D

Yay, gefeliciteerd Vicky met je 26 jarig Fok! jubileum en BE, jij met je 20 jarige huwelijk *O*

Oh men, ik ben moeeee! Ging om 2.30 slapen en was al om 6.15 wakker. Ander soort stress, zeg maar :')
If they say
pi_218995842
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 07:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk Exode haar Lego kerstdorp :+
Die van de tuincentra zijn ook wel leuk hoor ;)

En gefeliciteerd! Ook voor @BE!

@exode _O_ Ontzettend gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')