Ow whahaha sorry het was vroegquote:Op zondag 12 oktober 2025 10:57 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Exode haar Lego kerstdorp![]()
Die van de tuincentra zijn ook wel leuk hoor
En gefeliciteerd! Ook voor @:BE!
@:ExodeOntzettend gaaf!
Het was ook wel een niet zo verborgen oproep voor meer volgersquote:Op zondag 12 oktober 2025 08:41 schreef exode het volgende:
Zoveel Insta verzoekjes goedgekeurd ik word denk ik Legofluencer.
Gefeliciteerd BE!
En yeah voor je Fok jubileum Vicky.
Tussen de bricks bedoel je? Ja, dat is bewust, dat is het idee van een minifig muurquote:Op zondag 12 oktober 2025 11:34 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het was ook wel een niet zo verborgen oproep voor meer volgers
Wel een mega project idd. Zijn er bewust gaten tussendoor gelaten? Ik zou verwachten dat je bij een bepaald punt begint met vullen en dan rij voor rij vult
Eerder een algehele brain meltdown en dat zie ik voorlopig niet goedkomenquote:
Leuk he, instaquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:18 schreef exode het volgende:
Ik moet mijn nieuwe volgers wel teleurstellen, ik heb niet zo'n actieve Insta poster.
Dat moet natuurlijk wel als Lego influencer.
Overigens laat mijn algoritme op Insta alleen maar puppy filmpjes zien
Ik post noooooit iets. Ik gluur alleen maar en heel soms een comment/like naar iemand.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:18 schreef exode het volgende:
Ik moet mijn nieuwe volgers wel teleurstellen, ik heb niet zo'n actieve Insta poster.
Dat moet natuurlijk wel als Lego influencer.
Overigens laat mijn algoritme op Insta alleen maar puppy filmpjes zien
Ik dus de helft van mijn leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kon net niet eens uitrekenen hoe oud ik was toen ik begon met Fok!ken. Kostte me tijd om op mn vingers uit te rekenen en daar ging iets fout. Had niet genoeg vingers, ofzo
Waar kun je dat (mobiel) zien?quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:31 schreef PoesInDoos het volgende:
Goed moment voor een nieuwe opsoms;
Sinds wanneer zit je op FOK! en hoe oud was je toen?
Geen idee. Op desktop; klik je profielnaam aan -> profiel -> 2 november 2015quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:45 schreef Hupje het volgende:
[..]
Waar kun je dat (mobiel) zien?
Uit m'n hoofd zeg ik 2015 - 31
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |