Logisch als ze zelden aanwezig zijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie er maar weinig van.
Volt durft niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie er maar weinig van, wat ik van Lidewij de Vos heb gezien is dat ze erg sterk is in het debat.
Politici debatteren toch ook om de kiezer te overtuigen, niet hun collega-politici. De standpunten van de partijen gaan op korte termijn niet drastisch veranderen. De kans dat Wilders meer asielzoekers wil, Timmermans een asielstop, vd Plas afschaffing van de bio-industrie, of Jetten een Nexit is allemaal vrijwel nihil. De debatten worden gevoerd voor ons – de kiezer – zodat we de standpunten en argumentatie van de partijen kennen. Het is makkelijk deze in een partijprogramma vast te leggen, maar in een debat wordt men gedwongen argumenten verder aan te scherpen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:32 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
klopt, maar dat moet die tegenpartij ook open staan om zijn eigen informatie te herzien en om overtuigd te worden, en dat is veelal niet het geval.
Dat is het uiteindelijk, als je niet met elkaar in debat durft te gaan dan ben je bij voorbaat af. Van Meenen flikte het ook met Harm Beertema met als gevolg dat Beertema mijn stem heeft gekregen. Volt dwingt mij nu om te stemmen op Lidewij de Vos. Ik had een stem op FvD eigenlijk uitgesloten maar dit soort anti democratische nonsense zorgt ervoor dat ik een stem op Lidewij de Vos serieus aan het overwegen ben.quote:
Dat is niet het debat dat je met FvD krijgt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Politieke partijen moeten debat voeren over hoe wetenschappelijke inzichten invloed hebben op de maatschappij. Het is daarbij natuurlijk altijd belangrijk om kritisch te blijven.
Wat is je opleidingsniveau?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:04 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Een voorstander van het Ministerie van Waarheid, mensen.
Ach ach, ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:04 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Een voorstander van het Ministerie van Waarheid, mensen.
Gezien het feit dat hij niet weet wat een hypothetische vraag inhoudt zal hij niet vooraan hebben gestaan toen de intelligentie uitgedeeld werdquote:
Gemiste kans van VOLT dan om FvD eens even goed op de pijnbank te leggen. Je kan jezelf als politicus niet tegelijk enorm begaafd vinden en claimen dat je niet de retorische kwaliteiten hebt om de pijnpunten van de tegenstander bloot te leggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is niet het debat dat je met FvD krijgt.
Ik hoop altijd op de puber die net fok ontdekt heeft en nog iets te zeker van zichzelf is. Ik had ook over het ministerie van de waarheid kunnen beginnen toen ik 16 was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien het feit dat hij niet weet wat een hypothetische vraag inhoudt zal hij niet vooraan hebben gestaan toen de intelligentie uitgedeeld werd
Er is denk ik niet echt zoiets als "op de pijnbank leggen" bij de FVD door Volt in zo'n debat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:19 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Gemiste kans van VOLT dan om FvD eens even goed op de pijnbank te leggen. Je kan jezelf als politicus niet tegelijk enorm begaafd vinden en claimen dat je niet de retorische kwaliteiten hebt om de pijnpunten van de tegenstander bloot te leggen.
Waarschijnlijk een jaar gedaan om 1984 uit te lezen, het heilige boek, zodat hij kan pretenderen dat hij het huidge politiek landschap begrijptquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op de puber die net fok ontdekt heeft en nog iets te zeker van zichzelf is. Ik had ook over het ministerie van de waarheid kunnen beginnen toen ik 16 was.
Volt heeft er niks mee te winnen en FvD kan lekker nepnieuws verspreiden. Als het maar bij 1 op 100 werkt hebben ze hun doel al bereikt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:19 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Gemiste kans van VOLT dan om FvD eens even goed op de pijnbank te leggen. Je kan jezelf als politicus niet tegelijk enorm begaafd vinden en claimen dat je niet de retorische kwaliteiten hebt om de pijnpunten van de tegenstander bloot te leggen.
Volt vs. D66 lijkt me weinig prikkelend eigenlijk omdat de standpunten zo dicht bij elkaar liggen dat het praktisch dezelfde partij is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is denk ik niet echt zoiets als "op de pijnbank leggen" bij de FVD door Volt in zo'n debat.
Waarom moeten juist partijen die diametraal tegenover elkaar staan het tegen elkaar opnemen? Ik zie veel liever D66 vs Volt en PVV vs JA21 bijvoorbeeld, dan Volt vs FVD. Dat lijkt me voor kiezers veel informatiever.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is het uiteindelijk, als je niet met elkaar in debat durft te gaan dan ben je bij voorbaat af. Van Meenen flikte het ook met Harm Beertema met als gevolg dat Beertema mijn stem heeft gekregen. Volt dwingt mij nu om te stemmen op Lidewij de Vos. Ik had een stem op FvD eigenlijk uitgesloten maar dit soort anti democratische nonsense zorgt ervoor dat ik een stem op Lidewij de Vos serieus aan het overwegen ben.
Voor kiezers die juist twijfelen tussen die twee partijen geeft het de gelegenheid aan die partijen om zich juist te profileren. Er is geen persoon in Nederland die twijfelt tussen Volt en FVD. Als je uit bent op clashes, dan zijn praatprogramma's door het hele jaar heen misschien een beter middel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Volt vs. D66 lijkt me weinig prikkelend eigenlijk omdat de standpunten zo dicht bij elkaar liggen dat het praktisch dezelfde partij is.
Als conservatieve kiezer die overtuigt is dat men het milieu en klimaat ook zou moeten willen bewaren en bewaken, was ik eigenlijk wel heel benieuwd naar dit debat. Maar ja, nu gaat het niet door. Jammer.
Inderdaad. FvD komt met zoveel drek en onzin over het klimaat, dat je er helemaal niet mee kunt discussiëren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:46 schreef kalinhos het volgende:
Zo’n debat van 8 minuten heb je als VOLT niets te winnen natuurlijk bij een opponent die niets aanneemt van wat je zegt.
Je zou prima zoiets schriftelijk kunnen doen en dan verwijzen naar de diverse bronnen om je punt te maken, in een gesproken debat telt dat allemaal niet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het hele uitgangspunt dat je wetenschap gaat bedrijven als politicus met een debat is te debiel voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |