abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2025 @ 13:06:43 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218967542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik zie er maar weinig van.
Logisch als ze zelden aanwezig zijn!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218967556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik zie er maar weinig van, wat ik van Lidewij de Vos heb gezien is dat ze erg sterk is in het debat.
Volt durft niet. :D
pi_218967581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:32 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
klopt, maar dat moet die tegenpartij ook open staan om zijn eigen informatie te herzien en om overtuigd te worden, en dat is veelal niet het geval.
Politici debatteren toch ook om de kiezer te overtuigen, niet hun collega-politici. De standpunten van de partijen gaan op korte termijn niet drastisch veranderen. De kans dat Wilders meer asielzoekers wil, Timmermans een asielstop, vd Plas afschaffing van de bio-industrie, of Jetten een Nexit is allemaal vrijwel nihil. De debatten worden gevoerd voor ons – de kiezer – zodat we de standpunten en argumentatie van de partijen kennen. Het is makkelijk deze in een partijprogramma vast te leggen, maar in een debat wordt men gedwongen argumenten verder aan te scherpen.
pi_218967583
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:08 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Volt durft niet. :D
Dat is het uiteindelijk, als je niet met elkaar in debat durft te gaan dan ben je bij voorbaat af. Van Meenen flikte het ook met Harm Beertema met als gevolg dat Beertema mijn stem heeft gekregen. Volt dwingt mij nu om te stemmen op Lidewij de Vos. Ik had een stem op FvD eigenlijk uitgesloten maar dit soort anti democratische nonsense zorgt ervoor dat ik een stem op Lidewij de Vos serieus aan het overwegen ben.
pi_218967590
Engnek Dassen
pi_218967602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Politieke partijen moeten debat voeren over hoe wetenschappelijke inzichten invloed hebben op de maatschappij. Het is daarbij natuurlijk altijd belangrijk om kritisch te blijven.
Dat is niet het debat dat je met FvD krijgt.
pi_218967614
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:04 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Een voorstander van het Ministerie van Waarheid, mensen. _O-
Wat is je opleidingsniveau?
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:17:35 #59
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218967631
FvD "We bijten niet"

FvD "Alle onderzoeken zijn onjuist, maar deze obscure wetenschapper ergens in Azie heeft dit gezegd"
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:17:43 #60
319979 Fok-it
All is well
pi_218967633
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:04 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Een voorstander van het Ministerie van Waarheid, mensen. _O-
Ach ach, ik had al zo'n vermoeden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:18:24 #61
319979 Fok-it
All is well
pi_218967637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat is je opleidingsniveau?
Gezien het feit dat hij niet weet wat een hypothetische vraag inhoudt zal hij niet vooraan hebben gestaan toen de intelligentie uitgedeeld werd
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218967641
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is niet het debat dat je met FvD krijgt.
Gemiste kans van VOLT dan om FvD eens even goed op de pijnbank te leggen. Je kan jezelf als politicus niet tegelijk enorm begaafd vinden en claimen dat je niet de retorische kwaliteiten hebt om de pijnpunten van de tegenstander bloot te leggen.
pi_218967664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Gezien het feit dat hij niet weet wat een hypothetische vraag inhoudt zal hij niet vooraan hebben gestaan toen de intelligentie uitgedeeld werd
Ik hoop altijd op de puber die net fok ontdekt heeft en nog iets te zeker van zichzelf is. Ik had ook over het ministerie van de waarheid kunnen beginnen toen ik 16 was.
pi_218967671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:19 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Gemiste kans van VOLT dan om FvD eens even goed op de pijnbank te leggen. Je kan jezelf als politicus niet tegelijk enorm begaafd vinden en claimen dat je niet de retorische kwaliteiten hebt om de pijnpunten van de tegenstander bloot te leggen.
Er is denk ik niet echt zoiets als "op de pijnbank leggen" bij de FVD door Volt in zo'n debat.

Waarom moeten juist partijen die diametraal tegenover elkaar staan het tegen elkaar opnemen? Ik zie veel liever D66 vs Volt en PVV vs JA21 bijvoorbeeld, dan Volt vs FVD. Dat lijkt me voor kiezers veel informatiever.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:24:54 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_218967686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik hoop altijd op de puber die net fok ontdekt heeft en nog iets te zeker van zichzelf is. Ik had ook over het ministerie van de waarheid kunnen beginnen toen ik 16 was.
Waarschijnlijk een jaar gedaan om 1984 uit te lezen, het heilige boek, zodat hij kan pretenderen dat hij het huidge politiek landschap begrijpt
pi_218967695
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:19 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Volt heeft er niks mee te winnen en FvD kan lekker nepnieuws verspreiden. Als het maar bij 1 op 100 werkt hebben ze hun doel al bereikt.

De politieke vraag is wat gaan we doen aan klimaatverandering. Niet of het echt is.
pi_218967755
Jezus wat een domme mensen zitten er toch op FOK en wat hebben die een hoop normale users weggejaagd.

Dat je met de wappies van het marginale FVD niet normaal kan debatteren is al te moeilijk om te begrijpen. Terechte en begrijpelijke keuze van de verder net zo marginale partij VOLT.
pi_218967756
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Er is denk ik niet echt zoiets als "op de pijnbank leggen" bij de FVD door Volt in zo'n debat.

Waarom moeten juist partijen die diametraal tegenover elkaar staan het tegen elkaar opnemen? Ik zie veel liever D66 vs Volt en PVV vs JA21 bijvoorbeeld, dan Volt vs FVD. Dat lijkt me voor kiezers veel informatiever.
Volt vs. D66 lijkt me weinig prikkelend eigenlijk omdat de standpunten zo dicht bij elkaar liggen dat het praktisch dezelfde partij is.

Als conservatieve kiezer die overtuigt is dat men het milieu en klimaat ook zou moeten willen bewaren en bewaken, was ik eigenlijk wel heel benieuwd naar dit debat. Maar ja, nu gaat het niet door. Jammer.
pi_218967804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is het uiteindelijk, als je niet met elkaar in debat durft te gaan dan ben je bij voorbaat af. Van Meenen flikte het ook met Harm Beertema met als gevolg dat Beertema mijn stem heeft gekregen. Volt dwingt mij nu om te stemmen op Lidewij de Vos. Ik had een stem op FvD eigenlijk uitgesloten maar dit soort anti democratische nonsense zorgt ervoor dat ik een stem op Lidewij de Vos serieus aan het overwegen ben.
:') :')

Volwassen man voelt zich gedwongen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218967810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:33 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Volt vs. D66 lijkt me weinig prikkelend eigenlijk omdat de standpunten zo dicht bij elkaar liggen dat het praktisch dezelfde partij is.

Als conservatieve kiezer die overtuigt is dat men het milieu en klimaat ook zou moeten willen bewaren en bewaken, was ik eigenlijk wel heel benieuwd naar dit debat. Maar ja, nu gaat het niet door. Jammer.
Voor kiezers die juist twijfelen tussen die twee partijen geeft het de gelegenheid aan die partijen om zich juist te profileren. Er is geen persoon in Nederland die twijfelt tussen Volt en FVD. Als je uit bent op clashes, dan zijn praatprogramma's door het hele jaar heen misschien een beter middel.

Het gaat me niet zozeer om overeenstemming op een onderwerp, maar dat de potentiele kiezers een beetje in dezelfde vijver zwemmen. Je zou als je iets meer contrast wil, ook bv. D66 en CDA kunnen kiezen voor bepaalde onderwerpen, om wat te noemen. En D66 en Volt niet zozeer over klimaat, maar over belastingen, waar Volt een nogal afwijkende mening heeft.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:42:45 #71
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218967821
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:40 schreef kalinhos het volgende:
Volwassen man voelt zich gedwongen.
Laurens Dassen :?
pi_218967828
Who cares, Volt is totaal niet boeiend
pi_218967843
Zo’n debat van 8 minuten heb je als VOLT niets te winnen natuurlijk bij een opponent die niets aanneemt van wat je zegt.

Je zou prima zoiets schriftelijk kunnen doen en dan verwijzen naar de diverse bronnen om je punt te maken, in een gesproken debat telt dat allemaal niet.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218967881
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:46 schreef kalinhos het volgende:
Zo’n debat van 8 minuten heb je als VOLT niets te winnen natuurlijk bij een opponent die niets aanneemt van wat je zegt.

Je zou prima zoiets schriftelijk kunnen doen en dan verwijzen naar de diverse bronnen om je punt te maken, in een gesproken debat telt dat allemaal niet.
Inderdaad. FvD komt met zoveel drek en onzin over het klimaat, dat je er helemaal niet mee kunt discussiëren.

Voordat je één punt uitgelegd en ontkracht hebt, is FvD alweer drie punten verder.

''Don't wrestle with a pig, because you both get dirty and the pig likes it.''
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 oktober 2025 @ 13:53:38 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218967882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het hele uitgangspunt dat je wetenschap gaat bedrijven als politicus met een debat is te debiel voor woorden.
:')

Je kan gewoon met debattechnieken heel dat FvD kapotlullen, echte debielen denken dat ze beter zijn dan anderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')