abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218967232
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat moet je juist wél doen. Jij moet de kiezers van de andere partijen zien te overtuigen van jouw gelijk. Doe je dat niet, dan blijf je bij dezelfde groep kiezers die nu al op jou stemmen.

Je wil als partij meer kiezers krijgen; overtuig ze dan ook!
klopt, maar dat moet die tegenpartij ook open staan om zijn eigen informatie te herzien en om overtuigd te worden, en dat is veelal niet het geval.
pi_218967266
Begrijpelijk. Dit soort debatjes lenen zich totaal niet voor dit soort discussies, waarbij je maar al te vaak ziet dat een partij van allerhande volstrekte bullshit te berde brengt. Daar is niet op voor te bereiden.

Het debat over de oorzaken en mogelijke gevolgen van klimaatverandering is primair een wetenschappelijke, niet een politieke. Dat behoort dus plaats te vinden via wetenschappelijke journals.

Hoe wij ons daarmee verhouden is wel een politieke vraag, maar het heeft geen zin als het vertrekpunt volstrekt anders is.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 12:37:46 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218967280
Volt is natuurlijk bang voor de vraag waarom er ettelijke miljarden naar 0,0017 graden toe moeten.

Terecht wel. Oprotten en niet terugkomen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218967283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:32 schreef gwn_een_user het volgende:

[..]
klopt, maar dat moet die tegenpartij ook open staan om zijn eigen informatie te herzien en om overtuigd te worden, en dat is veelal niet het geval.
Als je het niet probeert, is dat per definitie niet het geval.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 12:38:05 #30
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_218967284
Volt kan de spanning niet aan?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 12:38:26 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218967291
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
Begrijpelijk. Dit soort debatjes lenen zich totaal niet voor dit soort discussies, waarbij je maar al te vaak ziet dat een partij van allerhande volstrekte bullshit te berde brengt. Daar is niet op voor te bereiden.

De vraag over de mogelijke gevolgen van klimaatverandering is primair een wetenschappelijke, niet een politieke. Dat behoort dus plaats te vinden via wetenschappelijke journals.

Hoe wij ons daarmee verhouden is wel een politieke vraag, maar het heeft geen zin als het vertrekpunt volstrekt anders is.
Hoe je ermee omgaat is wel degelijk een politiek vraagstuk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218967301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoe je ermee omgaat is wel degelijk een politiek vraagstuk.
Dat ben ik met je eens... ik zei - of bedoelde - dat in die laatste paragraaf.

Of met andere woorden, als je beide van mening bent dat het reeel en ernstig is, dan kun je praten over wat je vindt dat de overheid moet doen. Als niet, dan krijg je een discussie over de realiteit in zo'n politiek debatje, wat complex is om te bespreken... dat lijkt me weinig zinvol.

[ Bericht 10% gewijzigd door SnertMetChoco op 08-10-2025 12:45:37 ]
  woensdag 8 oktober 2025 @ 12:40:06 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_218967305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef monkyyy het volgende:
Volt kan de spanning niet aan?
Ontzettend spannend ja om een avond lang nepnieuws te pareren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Forum Admin woensdag 8 oktober 2025 @ 12:42:59 #34
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218967327
Ik geef ze groot gelijk. Discussiëren met het FvD heeft hier helemaal geen zin. Dat is alsof je een docent tegenover een groep chimpansees zet die de niet verder komen dan stront tegen de muur slingeren
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2025 @ 12:43:04 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218967328
Het is natuurlijk onzinnge flauwekul die FvD de hele avond zou spuien dus in die zin snap ik het, maar het debat weigeren voelt ook wel lafjes he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218967329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Volt laat vooral zien dat ze denken een dergelijk debat niet aan te kunnen, terwijl het een uitgelezen kans is om wat wappies uit dat fuik te trekken. Dit is ook polarisatie hè. Een goede debater kan elk debat aan en zou Tjerrie compleet onder de tafel lullen.
Het hele uitgangspunt dat je wetenschap gaat bedrijven als politicus met een debat is te debiel voor woorden.
pi_218967358
Het is wel duidelijk waarom Dassen niet mee doet, Dassen omringt zichzelf het liefst met ja knikkers en duld geen tegenspraak want daar heeft hij ontzettend veel moeite mee. Hij is gewoon een lichtgewicht die alles te verliezen had in een debat met Lidewij de Vos die wat je ook van FvD vind een paar maatjes te groot is voor Dassen.
Dat gelul van “we willen geen zuurstof geven aan bla bla bla…….” is absolute nonsense. Ze zijn als de dood dat Dassen volledig word klem geluld door Lidewij de Vos en dat de clips van dat debat gretig verspreid worden onder de bevolking.
pi_218967422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:47 schreef Chivaz het volgende:
Het is wel duidelijk waarom Dassen niet mee doet, Dassen omringt zichzelf het liefst met ja knikkers en duld geen tegenspraak want daar heeft hij ontzettend veel moeite mee. Hij is gewoon een lichtgewicht die alles te verliezen had in een debat met Lidewij de Vos die wat je ook van FvD vind een paar maatjes te groot is voor Dassen.
Dat gelul van “we willen geen zuurstof geven aan bla bla bla…….” is absolute nonsense. Ze zijn als de dood dat Dassen volledig word klem geluld door Lidewij de Vos en dat de clips van dat debat gretig verspreid worden onder de bevolking.
Klemgeluld worden door FVD :')

Discussiëren met FVD is net zoiets als met een LSD verslaafde de discussie aangaan of er nou wel of geen vliegende olifanten bestaan.

Mensen die op FVD stemmen horen in een inrichting.
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2025 @ 12:57:31 #39
pi_218967452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:47 schreef Chivaz het volgende:
De mensen die denken dat hij 'klemgeluld' zouden worden zitten toch al in een bepaalde fuik en de rest neemt dit debat totaal niet serieus. Sowieso zijn het allebei lichtgewichten.
pi_218967471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:25 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Dat was dan een mooie kans geweest voor VOLT om hun intellectuele superioriteit in de praktijk te tonen en FvD helemaal onder de tafel te lullen. Onderwerp en debatpartners waren vooraf al bepaald en beide kanten hadden dus de mogelijkheid zich op de argumenten van de ander voor te bereiden. Zonde dat de kiezer dit nu door de neus geboord wordt. Ik had het wel graag willen zien eigenlijk.
Waarom zou iemand van Volt een wetenschappelijk debat moeten voeren?
pi_218967478
Ik weet nog dat ze met veel bombarie VOLT aankondigen als Pan-Europese partij die het in alle EU landen wel eens zou laten zien.

Na 8 jaar zitten ze alleen in Nederland in het parlement en hebben ze 5 zetels in Brussel. En die 5 komen alleen door stemmen uit Nederland en Duitsland.
Overigens hebben ze in Duitsland 0 zetels in zowel de Bundestag als alle regionale Lantagen _O- :')
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_218967492
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:54 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Klemgeluld worden door FVD :')

Discussiëren met FVD is net zoiets als met een LSD verslaafde de discussie aangaan of er nou wel of geen vliegende olifanten bestaan.

Mensen die op FVD stemmen horen in een inrichting.
Het uitgelezen moment dus om FvD met feiten om de oren te slaan toch? Dat zou dus een makkie moeten zijn voor klimaatfanaat Dassen. Nu zit ze daar alleen en kan ze rustig zonder tegenspraak haar standpunten uitleggen, tegelijkertijd zit Dassen die niet wil debatteren vanwege het niet met elkaar eens zijn in een democratie thuis de lafaard te wezen.
Wat een totale afgang voor Volt en de progressieve zaak, de handdoek al in de ring gooien voordat je de ring instapt.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:02:15 #43
319979 Fok-it
All is well
pi_218967505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het uitgelezen moment dus om FvD met feiten om de oren te slaan toch?
Waarom? Dat gebeurt al dagelijks in de kamer en heeft 0 effect.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2025 @ 13:03:07 #44
pi_218967514
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Niet dagelijks, alleen als er iemand van FvD aanwezig is in de kamer.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:03:21 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_218967515
Leuke frame ook 'Het niet met elkaar eens zijn'

Wat dacht je van geen podium aan nepnieuws geven.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:03:38 #46
319979 Fok-it
All is well
pi_218967518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Niet dagelijks, alleen als er iemand van FvD aanwezig is in de kamer.
Maandelijks* goed punt
  woensdag 8 oktober 2025 @ 13:04:46 #47
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218967525
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 11:37 schreef Twiitch het volgende:
FvD heeft het debat dus gewonnen
Wilders had volgens sommigen ook het debat tegen Timmermans gewonnen, maar mensen die dat vonden vind ik juist vrij simpel.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218967527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:03 schreef Fok-it het volgende:
Leuke frame ook 'Het niet met elkaar eens zijn'

Wat dacht je van geen podium aan nepnieuws geven.
Een voorstander van het Ministerie van Waarheid, mensen. _O-
pi_218967530
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 13:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Is dat zo? Ik zie er maar weinig van, wat ik van Lidewij de Vos heb gezien is dat ze erg sterk is in het debat.
pi_218967535
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom zou iemand van Volt een wetenschappelijk debat moeten voeren?
Politieke partijen moeten debat voeren over hoe wetenschappelijke inzichten invloed hebben op de maatschappij. Het is daarbij natuurlijk altijd belangrijk om kritisch te blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')