Twee van de 3 hoogste gemiddeldes ooit op de WGP gegooid in dezelfde wedstrijd. Belachelijk goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Highest Averages at the Grand Prix
106.47 🇳🇱 Gian van Veen (2025) 🆕
106.45 🏴 Alan Warriner (2001)
105.58 🏴 Luke Littler (2025) 🆕
104.86 🏴 Gary Anderson (2013)
104.47 🇳🇱 Michael van Gerwen (2013)
ik nu ook, smerige ventquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kijk naar de pijlen die het bord ingaan.
Nu welquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, ik ging erdoor de mist in.
Dit topic mist een type @:tagliano
Duurt nog eventjes en dan is er geen Belg meer over in de top 32quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:08 schreef The_Undertone het volgende:
Dit gaat 'm niet worden voor Maik
Door de vernieuwde Euro Tour-opzet moet je flink je best doen om uit de top-32 te vallen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Duurt nog eventjes en dan is er geen Belg meer over in de top 32
Nie een hele grotequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef The_Undertone het volgende:
Wel lekker een nieuw plakplaatje op zijn werparm, maar wat trainen, ho maar.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef The_Undertone het volgende:
Wel lekker een nieuw plakplaatje op zijn werparm, maar wat trainen, ho maar.
Nog in de racequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nog eentje voor de moderne meezingers?
Wright zichzelf ook niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wright neemt Kasplantje niet serieus.
quote:Toen we verloren in de World Cup kreeg ik zoveel haat dat ik besloten heb om alleen nog voor mezelf te spelen, niet meer voor België."
"Vroeger voelde ik wel die extra druk, maar niet meer sinds onze nederlaag in de World Cup of Darts. De haat en de beledigingen die ik na dat verlies gekregen heb, lieten me inzien dat ik niet meer voor mijn land speel. Ik speel enkel nog voor mezelf", was De Decker verrassend openhartig.
"Dat ik nu de Belgische nummer 1 ben, kan me eigenlijk weinig schelen. Die verwensingen kwamen ook van Belgische fans, mensen die ik wekelijks zie. In je gezicht zijn ze vriendelijk, maar als je verliest, halen ze je neer."
De Decker kaartte in het verleden ook al de online verwensingen aan die hij kreeg na een nederlaag. "Mensen wensten me een verschrikkelijke ziekte toe of zelfs de dood. Belachelijk gewoon. Het gebeurt ook niet alleen bij mij. Iedereen krijgt ermee te maken."
"Bij mij kwam het na de World Cup ook van Belgische mensen. Daarom zeg ik dat ik niet meer voor mijn land speel, alleen nog voor mezelf."
quote:
Vaak alleen de 1e ronde gratizzquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:50 schreef Kopiko het volgende:
Zo te zien geen darts vanavond op Viaplay TV
Ja klopt, als Littler niet meer dan 3x naar de dubbel had gemogen zou hij ook meer dan 105 hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Komt ook wel een beetje door maar drie kansen op check-outs
Serieus?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:50 schreef Kopiko het volgende:
Zo te zien geen darts vanavond op Viaplay TV
Totale meltdown nu van Griffinquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:12 schreef The_Undertone het volgende:
Voorsprong van The Freeze smelt weg
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
Lekker S2 buiten het bord gooien Bunzing
Nummer 4 van de wereld lol . Na de eerste 2 plekken is het vaak hup wie er wintquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]Die dikke nicht kan er niks van
Die Titanium-act vind ik een beetje flauw. Kan natuurlijk wel aardig speren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nummer 4 van de wereld lol . Na de eerste 2 plekken is het vaak hup wie er wint
quote:Rugklachten tijdens een zwangerschap komen heel vaak voor en dat is ook niet zo gek natuurlijk
Het is ook niet mijn favoriete speler, maar leg me die absolute haat tegen nephaar eens uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat de sneuste darter van het PDC Circuit eruit ligt.
Ik heb zelf helemaal niet zo’n hekel aan Joe, maar voor Stijn is het omdat Joe altijd zo rancuneus reageert na wedstrijden (vorig jaar had ie nog een meltdown omdat de bookies Nijman meer kans gaven dan hem), en omdat hij een patroon heeft van zichzelf kunnen opladen om toptalenten uit te schakelen en vervolgens met 70 gemiddeld eraf te gaan tegen de eerste gevestigde naam.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete speler, maar leg me die absolute haat tegen nephaar eens uit.
Joe Cullen leeft volledig in zijn eigen wereld, wat op zich menselijk is. We zien de wereld niet zoals hij is, maar zoals wij zijn. Bij Cullen slaat het echter op een absurde manier door. Zijn interpretatie van de werkelijkheid is een narcistische. @GurneyIsBestOke haalde al het Nijman-voorbeeld aan, maar gisteren zag je een video van Viaplay waarin Cullen verbaasd is dat hij niet voor de Premier League wordt geselecteerd. Waarom denkt die gast dat hij met bang-average gemiddeldes ergens recht op heeft? Dat kan in je hoofd circuleren, maar dat je het durft uit te spreken is nog krankzinniger.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete speler, maar leg me die absolute haat tegen nephaar eens uit.
De nieuwe Cullen @stijninhoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stephen Bunting overladen met haatberichten na nederlaag tegen Danny Noppert op World Grand Prix: ’Triest om te zien’
Bunting leest mee
Soort XR eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:40 schreef Kopiko het volgende:
Woodhouse legt alles lam wat hij aanraakt.
¤ 1400 in de maand.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Wat zouden die nutteloze kleerkasten eigenlijk vangen voor zo’n avondje op en neer stiefelen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon even wat van achterin inprikken
Gary is tegenwoordig veel show maar weinig echte resultaten op tvquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is wel knap. Gary had het nooit mogen weggeven
Inderdaad, helaas. Nieuwe generatie neemt het overquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gary is tegenwoordig veel show maar weinig echte resultaten op tv
Onvermijdelijk. Maar het blijft qua stijl wel een van de mooiste spelers om te zien vind ik. Samen met Barney en Smith.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, helaas. Nieuwe generatie neemt het over
Bronzed Adonis gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Onvermijdelijk. Maar het blijft qua stijl wel een van de mooiste spelers om te zien vind ik. Samen met Barney en Smith.
Die ben ik helemaal niet vergeten, maar die is al gestopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bronzed Adonis gewoon vergeten.
Pek ende veren
Smith min of meer ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die ben ik helemaal niet vergeten, maar die is al gestopt.
Ik hoop stiekem dat die nog terugkomt. Op niveau.quote:
Ik vond Smiffy wel geinig. Goeie snorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
het enige leuke aan Smith is zijn opkomstnummer.
Michael Smith dan.
Raymond Smith heeft zijn klappertand-act. Andy Smith heeft helemaal niks om blij van te worden. Dennis Smith ook niet.
Kleetun laat toch een prima niveau zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
WAt een ongelofelijke kutpot
Opzouten met deze twee
euhh? Noppert gemist?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alle Nederlanders uitgeschakeld, jammer
Het gemiddelde vuurwerkbommetje van Theo Lucius maakt meer ravage.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:33 schreef Szura het volgende:
De bewoners van Nagasaki en Hiroshima hadden gewild dat de nukes destijds zo slecht waren als Littler vanavond
Dit is vooral een sjook van Pricequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is vrij vermoeiend als je denkt dat Luke eindelijk eens tegen een nederlaag aanloopt en hij dan ineens weer zn best gaat doen
180!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met die debiele brul heeft hij Littler wel uit zijn spel
Ik zie podjekar niet met een lekke band rijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:04 schreef Szura het volgende:
Krijg toch de tering, word je toch schijtziek van die dikke variant van Pogacar
Verschil is dat je niet echt doping kan nemen in dartsquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:04 schreef Szura het volgende:
Krijg toch de tering, word je toch schijtziek van die dikke variant van Pogacar
Price altijd met zijn overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijk potje.
Price blijft sportief maar gaat zometeen alles kapot smijten
Co is ooit geschorst voor marihuanaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verschil is dat je niet echt doping kan nemen in darts
Maar ga je daarmee beter gooien. Je bent rustiger dat wel. Maar een vaster hand krijg je ervan niet.quote:
Hij had het niet genomen om te helpen met darten. Volgens het officiële verhaal had hij een paar weken voor een toernooi wat trekjes genomen van een jointquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ga je daarmee beter gooien. Je bent rustiger dat wel. Maar een vaster hand krijg je ervan niet.
Eens gevraagd aan chatgpt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij had het niet genomen om te helpen met darten. Volgens het officiële verhaal had hij een paar weken voor een toernooi wat trekjes genomen van een joint
Betablokkersquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Verschil is dat je niet echt doping kan nemen in darts
Eerst met zijn allen zwaaien naar MvG die de Players Championship Finals gaat missen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Luke - Luke finale, boeken toe.
Fluttoernooi, op naar het WK.
Nou ja, de laatste set leek echt nergens op.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:03 schreef Szura het volgende:
3-0, tja doet niet helemaal recht aan de partij
De eerste twee sets waren heel goed van beide spelers, is wel aangekomen bij Noppert dat hij alsnog 2-0 achter kwam. Had in 9 van de 10 gevallen 1-1 geweest.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, de laatste set leek echt nergens op.
Ik vond het er ook dom uitzien. Soort van cynisch feestje vieren met het publiek. Die gozer weet zichzelf eigenlijk geen houding te geven voor zo'n publiek, dus het is ontzettend knap wat hij op het podium laat zien. Boekt fantastische resultaten, terwijl het helemaal niet zijn ding is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Waarom was Noppert bij een 4-3 achterstand feest aan het vieren met het publiekDa heeft Humpries alleen maar gemotiveerd
Pro-tip: als je de Premier League overslaat, is er helemaal geen overkill.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig pas voor de 50ste keer dit jaar een Luke-Luke-wedstrijd
Nee, er is geen rugby ditmaal.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Beginnen ze vanavond weer zo laat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |