Soort XR eigenlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:40 schreef Kopiko het volgende:
Woodhouse legt alles lam wat hij aanraakt.
¤ 1400 in de maand.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Wat zouden die nutteloze kleerkasten eigenlijk vangen voor zo’n avondje op en neer stiefelen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon even wat van achterin inprikken
Gary is tegenwoordig veel show maar weinig echte resultaten op tvquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is wel knap. Gary had het nooit mogen weggeven
Inderdaad, helaas. Nieuwe generatie neemt het overquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gary is tegenwoordig veel show maar weinig echte resultaten op tv
Onvermijdelijk. Maar het blijft qua stijl wel een van de mooiste spelers om te zien vind ik. Samen met Barney en Smith.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, helaas. Nieuwe generatie neemt het over
Bronzed Adonis gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Onvermijdelijk. Maar het blijft qua stijl wel een van de mooiste spelers om te zien vind ik. Samen met Barney en Smith.
Die ben ik helemaal niet vergeten, maar die is al gestopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bronzed Adonis gewoon vergeten.
Pek ende veren
Smith min of meer ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die ben ik helemaal niet vergeten, maar die is al gestopt.
Ik hoop stiekem dat die nog terugkomt. Op niveau.quote:
Ik vond Smiffy wel geinig. Goeie snorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
het enige leuke aan Smith is zijn opkomstnummer.
Michael Smith dan.
Raymond Smith heeft zijn klappertand-act. Andy Smith heeft helemaal niks om blij van te worden. Dennis Smith ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |