Met haar extraverteeee karakter altijd welkom in ons warme badquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:19 schreef DKUp het volgende:
Ze is niet slim, maar wel een ontzettend vriendelijke meid.
Fijne avond!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:20 schreef Gibson88 het volgende:
Nou was hem alweer. Schöne Abend leuteWas weer gezellig
Ciao tuttiquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
We zouden Engels doen toch? Of is het nu Duits.
Bis morgen!
Mannen vergeten ook echt allesquote:
Burgerlijk saaiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zachte g
Lila
Maaike
Susan en Freek
@:dkup
Wauw?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dorp met 409 mensen vragen of iemand het kent
Deze man kan zonder oortje elke seconde uit zichzelf praten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
ik blijf erbij dat deze barman net Victor met een pruik en zonnebankje is
ja heb het over uiterlijk, hij heeft net zo'n blikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze man kan zonder oortje elke seconde uit zichzelf praten.Dit kon Victor na 40-45 seizoenen nog steeds niet.
Ik snap ook wel dat het je na 10 seizoenen niet meer boeit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze man kan zonder oortje elke seconde uit zichzelf praten.Dit kon Victor na 40-45 seizoenen nog steeds niet.
Vic keek altijd nerveusquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja heb het over uiterlijk, hij heeft net zo'n blik
Ze kwam over als een moeilijke eter.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
Oh ze is totaal een moeilijke eter, maar poespas is lastig en moeilijk.
Arme Ellenquote:
Alles is dan poespas buiten de kipsate en patat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kwam over als een moeilijke eter.
Moest meteen aan Gimli denken toen hij aan kwam lopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:40 schreef Evangelion het volgende:
Lijkt ook echt op een fantasy dwerg
Nee, heb liever vies eten!quote:
Het is dat 1/3e van mijn familie er woont, anders mochten ze een bom op het hele land gooienquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Frans
Frankrijk
Frank eten
Franse taal
Kots
Vond Frans wel altijd leuker en mooier dan Duits. De mensen mweh.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is dat 1/3e van mijn familie er woont, anders mochten ze een bom op het hele land gooienben er ook echt geen fan van.
Dat is dus een mets met paardenninaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Felagund het volgende:
Jan Theo houdt van het bedienen van een zweep?
Als ik moet kiezen hoor ik liever Duits, want Frans klinkt altijd zo semi kotsend ofzo. Maar opzich een leuk land, ben er veel geweest en altijd wel vermaakt. Mooie natuur ook, prima wijn, lekker bourgondisch.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vond Frans wel altijd leuker en mooier dan Duits. De mensen mweh.
Die domme handbalster, mhaw dan valt deze dame wel mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt op die vrouw van dikke vd Vaart
het bad is koudquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Je moet wel tien jaar droog staan wil je het karakter van Maaike kunnen hebben
Wat een walgelijkheid
Lijkt wel 70. Zoveel zeurt ze
Pittige keuze. Je ouders naar de Costa of richting die walgelijke pretentieuze mensen in Frankrijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen hoor ik liever Duits, want Frans klinkt altijd zo semi kotsend ofzo. Maar opzich een leuk land, ben er veel geweest en altijd wel vermaakt. Mooie natuur ook, prima wijn, lekker bourgondisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |