Die moest ik opzoeken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Toe een Gruvi pinda proberen. Weet zeker dat ik die heel lekker ga vinden.
Zit daar een vulling in?.quote:
Jazeker, en ik zie dat ze ook in puur en wit bestaan:quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Zit daar een vulling in?.
Ik ken ze niet.
Ja, nu herken ik het wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Jazeker, en ik zie dat ze ook in puur en wit bestaan:
https://www.cotedor.com/nl-be/producten/bouchee-melk-4x25-37114/
Aah erg druk geweest dus.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:09 schreef Kanaroe het volgende:
De laatste weken veeeeeel gekokkereld!
Geen tijd om hier te schrijven![]()
Gisteren gehaktbrood met salie en spek, daarbij sperzieboontjes met paprika en aardappelpuree.
Vandaag pommes duchesses met vadouvan van de rest aardappelpuree, met witlofsalade en appel en walnoten en ook gebakken witlof met honing, daarbij een kant-en-klare spinazie-kaas schijf van garden gourmet
Ja druk met etenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aah erg druk geweest dus.
Ik eet vanavond een kommetje groentesoep, pitabroodje met kaas.
En falafel met knoflooksaus
Opgezocht. Lekker (machtig) gerechtquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:02 schreef Prego het volgende:
vanavond croziflette(en vervolgens uitbuiken en klagen omdat ik voor 2 heb gegeten
![]()
)
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:26 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schouderkarbonade gemarineerd met aardappelen en snijbonen.
Welkom terugquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:09 schreef Kanaroe het volgende:
De laatste weken veeeeeel gekokkereld!
Geen tijd om hier te schrijven![]()
Gisteren gehaktbrood met salie en spek, daarbij sperzieboontjes met paprika en aardappelpuree.
Vandaag pommes duchesses met vadouvan van de rest aardappelpuree, met witlofsalade en appel en walnoten en ook gebakken witlof met honing, daarbij een kant-en-klare spinazie-kaas schijf van garden gourmet
Oef!quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:02 schreef Prego het volgende:
vanavond croziflette(en vervolgens uitbuiken en klagen omdat ik voor 2 heb gegeten
![]()
)
Dank je.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!![]()
Wat was de marinade?
Klinkt super, dank je!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:10 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dank je.
Een scheutje sojasaus en ketjap,theepeltje sambal badjak theelepel 5 kruidenpoeder, lichte basterdsuiker en een scheutje zonnebloemolie.
Oh, ook nog een beetje honing.quote:
Rookbockquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:15 schreef Sarabi het volgende:
Rookbock met een stukje gerookte cheddar erbij
Opgeslagen, dank!quote:
Mooi om te zien dat snijbonen nog steeds zo gesneden worden alsof ze in het zout gaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:26 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schouderkarbonade gemarineerd met aardappelen en snijbonen.
Gewoon met mijn "ouderwetse snijbonenmolen" van huis uit meegekregen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat snijbonen nog steeds zo gesneden worden alsof ze in het zout gaan.
Ja, herken de snit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:20 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Gewoon met mijn "ouderwetse snijbonenmolen" van huis uit meegekregen.
Ik heb net even een filmpje gekeken om te zien wat je bedoelde, zoveel snijbonen heb ik nooit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, herken de snit.
Wat ik bedoel is dat bonen zo gesneden werden om ze in het zout te leggen. Veel mensen snijden ze nog steeds zo, hoewel ze niet meer gezouten worden.
Ik kreeg laatst thuis op mijn flikker omdat ik ze níet zo gesneden hadquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, herken de snit.
Wat ik bedoel is dat bonen zo gesneden werden om ze in het zout te leggen. Veel mensen snijden ze nog steeds zo, hoewel ze niet meer gezouten worden.
En terechtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst thuis op mijn flikker omdat ik ze níet zo gesneden had![]()
Hier net een oesterzwam saucijzenbroodje op, nu maagzuur
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een nacho ovenschotel met gehakt en kaas.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:19 schreef borisz het volgende:
Ma is live aan het meekoken met een een of andere digitale kookclub.
Op het menu oa een puree van knolselderij en druiven.
Verder meer knolselderij en venkel uit de wok. Met ras el hanout
En witvisch. Weet even niet meer welke![]()
Maar het ruikt al goed
Klinkt hartstikke gezond!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag echt mijn best gedaan
Ovenschotel met: bloemkool, prei en paprika. Tofu en aardappel en kaas
Niet super gezond, I know, maar wel erg lekker
Dit is niet gezond voor den fysiek maar wel mentaal. Ziet er goed uit!quote:
Fijn zeg zulke diners. Je zorgt goed voor jezelfquote:
Waar heb je die besteld?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 00:10 schreef golfer het volgende:
Ouderwetse trekdrop.![]()
Bijna nergens meer te krijgen.
Online besteld.
https://sweet-things.nl/quote:
Kan ik nergens terug vinden. Wel overal juist het bericht dat ze al sinds 2020 gestopt zijn met het maken ervan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
Haribo is weer met de productie van trekdrop begonnen![]()
![]()
.
https://www.jumbo.com/pro(...)6bff1f953098ab966a31quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ik nergens terug vinden. Wel overal juist het bericht dat ze al sinds 2020 gestopt zijn met het maken ervan.
Staat: NIET LEVERBAARquote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:33 schreef Karzai het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)6bff1f953098ab966a31
Trekdrop is te koop bij Jumbo, waar je Haribo Trekdrop online kunt bestellen.
Nee, niet te vinden.quote:Daarnaast kun je ook trekdrop vinden op Marktplaats, een platform voor het kopen en verkopen van artikelen.
Wat is OCMW?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had frikassee of hoe schrijf je dat.
Op woensdag een warme maaltijd via OCMW.
Ja, reteduur voor retrosmaak.quote:
En vanavond de tweede helftquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag echt mijn best gedaan
Ovenschotel met: bloemkool, prei en paprika. Tofu en aardappel en kaas
Niet super gezond, I know, maar wel erg lekker
https://nl.wikipedia.org/(...)_Welzijn?wprov=sfla1quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is OCMW?
Hier koffie nu en stukje walnotenbrood met boter
Vanavond pokebowl
In de gewone supermarkt wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat: NIET LEVERBAAR
[..]
Nee, niet te vinden.
Nee. Wordt al sinds 2020 niet meer geleverd.quote:
Ik heb het laatst nog gekocht. 🤷🏼♀️quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Wordt al sinds 2020 niet meer geleverd.
Als jij mij een gewone supermarkt kunt aanwijzen waar het nog verkocht wordt, hou ik mij aanbevolen.
https://www.sweetsandgift(...)Z7weunHmIMQ9MDjgCCjx deze ligt gewoon bij de Jumbo.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap. Waar?
https://www.candyonline.n(...)smaakicoon-trekdrop/
Waarom staat er dan bij jouw link: sold out ?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
https://www.sweetsandgift(...)Z7weunHmIMQ9MDjgCCjx deze ligt gewoon bij de Jumbo.
Geen idee.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom staat er dan bij jouw link: sold out ?
En Plus markt ook zo te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:45 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij sommigen Jumbo te koop.
Ja bij de Jumbo hier in Emmen. Zie niet in waarom ik daarover zou liegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef golfer het volgende:
Ik hou er over op, maar ook in die supermarkten zit het niet (meer) in het assortiment en Ama beweert dat ze het laatst nog gekocht had bij een gewone supermarkt, maar kon mij niet vertellen bij welke supermarkt.
Laten we het verder hebben over wat we gegeten hebben.
Online assortiment is niet (altijd) het offline assortimentquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef golfer het volgende:
Ik hou er over op, maar ook in die supermarkten zit het niet (meer) in het assortiment en Ama beweert dat ze het laatst nog gekocht had bij een gewone supermarkt, maar kon mij niet vertellen bij welke supermarkt.
Laten we het verder hebben over wat we gegeten hebben.
Welke Jumbo in Emmen, weet je wel hoeveel Jumbo's Emnen wel niet heeft?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij de Jumbo hier in Emmen. Zie niet in waarom ik daarover zou liegen.
Ja sorry dan verklap ik teveel waar ik in Emmen woon en dat doe ik liever niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke Jumbo in Emmen, weet je wel hoeveel Jumbo's Emnen wel niet heeft?
Maar ik ben zondag vlakbij en ik heb nog wel in de Jumbo in Emmen gewerkt. Welke Jumbo wil je dan ook van mij weten natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry dan verklap ik teveel waar ik in Emmen woon en dat doe ik liever niet.
Dat is toch geen probleem? Je haalt een paar sneetjes eruit, je belegt ze terwijl ze bevroren zijn, pakt ze in en als je op het werk aankomt zijn ze al ontdooid. Dat doe ik altijd. Werkt perfect.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 09:42 schreef Karzai het volgende:
Gister vergeten brood uit de vriezer te halen
Meestal doe ik dat ook, maar het betrof een ongesneden brood.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 13:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem? Je haalt een paar sneetjes eruit, je belegt ze terwijl ze bevroren zijn, pakt ze in en als je op het werk aankomt zijn ze al ontdooid. Dat doe ik altijd. Werkt perfect.
Is weerquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het wegens succes opnieuw gemaakt een prei-kerrie soep uit een soeppakket.
[ afbeelding ]
Met daarin gerookte kipfilet-reepjes.
Hier gezien en laatst ook gemaakt. Met gehaktballetjes erin. Wat een heerlijke soepquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het wegens succes opnieuw gemaakt een prei-kerrie soep uit een soeppakket.
[ afbeelding ]
Met daarin gerookte kipfilet-reepjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |