Die moest ik opzoeken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Toe een Gruvi pinda proberen. Weet zeker dat ik die heel lekker ga vinden.
Zit daar een vulling in?.quote:
Jazeker, en ik zie dat ze ook in puur en wit bestaan:quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Zit daar een vulling in?.
Ik ken ze niet.
Ja, nu herken ik het wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Jazeker, en ik zie dat ze ook in puur en wit bestaan:
https://www.cotedor.com/nl-be/producten/bouchee-melk-4x25-37114/
Aah erg druk geweest dus.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:09 schreef Kanaroe het volgende:
De laatste weken veeeeeel gekokkereld!
Geen tijd om hier te schrijven![]()
Gisteren gehaktbrood met salie en spek, daarbij sperzieboontjes met paprika en aardappelpuree.
Vandaag pommes duchesses met vadouvan van de rest aardappelpuree, met witlofsalade en appel en walnoten en ook gebakken witlof met honing, daarbij een kant-en-klare spinazie-kaas schijf van garden gourmet
Ja druk met etenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aah erg druk geweest dus.
Ik eet vanavond een kommetje groentesoep, pitabroodje met kaas.
En falafel met knoflooksaus
Opgezocht. Lekker (machtig) gerechtquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:02 schreef Prego het volgende:
vanavond croziflette(en vervolgens uitbuiken en klagen omdat ik voor 2 heb gegeten
![]()
)
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:26 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schouderkarbonade gemarineerd met aardappelen en snijbonen.
Welkom terugquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:09 schreef Kanaroe het volgende:
De laatste weken veeeeeel gekokkereld!
Geen tijd om hier te schrijven![]()
Gisteren gehaktbrood met salie en spek, daarbij sperzieboontjes met paprika en aardappelpuree.
Vandaag pommes duchesses met vadouvan van de rest aardappelpuree, met witlofsalade en appel en walnoten en ook gebakken witlof met honing, daarbij een kant-en-klare spinazie-kaas schijf van garden gourmet
Oef!quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:02 schreef Prego het volgende:
vanavond croziflette(en vervolgens uitbuiken en klagen omdat ik voor 2 heb gegeten
![]()
)
Dank je.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!![]()
Wat was de marinade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |