Ik miste stacy wel een beetje moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ik ervaar dit als een ontzettend warm welkom na deze ZEER ZEER onterechte ban.
Mijn bans zijn altijd volledig terecht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedankt maat. Ik ervaar dit als een ontzettend warm welkom na deze ZEER ZEER onterechte ban.
Mijn foto??quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is dat haar geadopteerde zoon. Dus die jongen van jouw foto.
De Paus 😇quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Wie ontkent welke gepleegde feiten?
Nou de foto die je had gepost. Of was jij dat niet, dan mijn excuus.quote:
Niet dus en excuses aanvaardquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou de foto die je had gepost. Of was jij dat niet, dan mijn excuus.
'tZou dus kunnen dat de kinderen het verhaal van de meerdere mannen als alibi gebruikten omdat ze dachten dat ze overleden wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens veiligheidsbronnen was ze in eerste instantie aanspreekbaar.
Bron
https://www.welt.de/polit(...)-adoptivsohn-ab.html
Dat staat ook in het bericht hierboven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
'tZou dus kunnen dat de kinderen het verhaal van de meerdere mannen als alibi gebruikten omdat ze dachten dat ze overleden was
Daar lijkt het wel op. De grootschalige zoektocht bleef ook uit, mensen in de buurt hebben geen groep “daders” in de omgeving gezien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
'tZou dus kunnen dat de kinderen het verhaal van de meerdere mannen als alibi gebruikten omdat ze dachten dat ze overleden was
Called itquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:04 schreef William_Papadin het volgende:
De zoon in kwestie zou ik ook even goed verhoren.
Groot hart.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
Maar bleef pleegdochterlief nog bij haar wonen na dat incident met haar?
Heeft deze dame helemaal geen interne alarmbelletjes?
Dan maar heel hard duimen dat ze het overleeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:18 schreef TLC het volgende:
Hoog tijd voor Bert van Leeuwen met het familiediner !
https://www.wp.de/lokales(...)isterin-stalzer.htmlquote:Iris Stalzer war kurz ansprechbar
Wie unsere Redaktion aus Sicherheitskreisen erfahren hat, war die lebensgefährliche verletzte designierte Bürgermeisterin Iris Stalzer zwischenzeitlich wach und konnte kurz von der Polizei befragt werden. Sie gab demnach an zu wissen, wer die Tat begangen habe, wollte jedoch keine Angaben dazu machen.
Case closed - lekker stel kinderen geadopteerd. Wat gaat er met die zielige kleintjes gebeuren, och arme 🤮🤮🤮🤮🤮quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
https://www.wp.de/lokales(...)isterin-stalzer.html
ze wou geen aangifte doen .....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Laat dat een les zijn voor de Gutmenschenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Wat ziek. Wilden de erfenis ofzo? Ook echt op zo'n zieke manier je eigen moeder doodsteken. Wat een nachtmerrie.
De definitie van hardleersquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
NWS / 17-jarig meisje overlijdt na steekpartij in Winsumquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Case closed - lekker stel kinderen geadopteerd. Wat gaat er met die zielige kleintjes gebeuren, och arme 🤮🤮🤮🤮🤮
Is ook wel eens zo met westerse vrouwen die een illegale vluchteling in huis nemen en er vervolgens door verkracht zijn....quote:
Die tieners zijn geadopteerd uit een andere cultuur.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Wat ziek. Wilden de erfenis ofzo? Ook echt op zo'n zieke manier je eigen moeder doodsteken. Wat een nachtmerrie.
Er zit natuurlijk wel een gelijkenis in haar politiek; neergestoken worden door degene die je hebt opgevangen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit is niks politieks mensen, tenzij de kinderen het wel heel erg oneens waren met mamas gedachtengoed.
"Jij bent welkom, welkom in mijn huis."quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een gelijkenis in haar politiek; neergestoken worden door degene die je hebt opgevangen.
Dat laatste woordje zou ik ff anders omschrijven, wil je niet dat je post gewijzigd of verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Laat dat een les zijn voor de Gutmenschen
je kunt kinderen uit de oorlog halenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die tieners zijn geadopteerd uit een andere cultuur.
Geen idee of het specifiek met oorlog te maken heeft. Misschien normen en waarden of zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt kinderen uit de oorlog halen
maar hoe haal je de oorlog uit een kind?
zoiets?
Wie zegt dat ze uit een oorlogsgebied kwamen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt kinderen uit de oorlog halen
maar hoe haal je de oorlog uit een kind?
zoiets?
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uit een oorlogsgebied kwamen?
Het waren in ieder geval geen Jürgen und Gertrude.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Vandaar mijn "zoiets" onderaan.
Verschillende meningen over Gaza?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:52 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me af wat voor een clownesk gezin dat was. Was mama zelf wel helemaal fris dan? Waarom zou je geadopteerde kroost je anders aan het mes willen rijgen?
korte versie:quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:52 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me af wat voor een clownesk gezin dat was. Was mama zelf wel helemaal fris dan? Waarom zou je geadopteerde kroost je anders aan het mes willen rijgen?
Is ze overleden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Raar dat je al conclusies trekt over haar opvoedstijl zonder dat je meer weet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
korte versie:
Je kind wil je deze zomer neersteken (kind geeft extreem signaal af), je gaat door met campagne voeren als moeder en wordt burgemeester. Je tweede kind steekt je neer….
Conclusie: je opvoed methode is zo intens verrot, (dat joch stond vanmiddag zeer relaxed op de beelden) ik hoop dat dit bij de rechtzaak wel naar voren gaat komen.
Dwang, verwachten en eisen zitten niet in het basisrecept van een goede opvoeding. Geen elke ongeacht je eigen visie.
Dat mag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Raar dat je al conclusies trekt over haar opvoedstijl zonder dat je meer weet.
Korte versie: op basis van onvolledige informatie en een hoop gespeculeer trek jij even sterke als voorbarige conclusies.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
korte versie:
Je kind wil je deze zomer neersteken (kind geeft extreem signaal af), je gaat door met campagne voeren als moeder en wordt burgemeester. Je tweede kind steekt je neer….
Conclusie: je opvoed methode is zo intens verrot, (dat joch stond vanmiddag zeer relaxed op de beelden) ik hoop dat dit bij de rechtzaak wel naar voren gaat komen.
Dwang, verwachten en eisen zitten niet in het basisrecept van een goede opvoeding. Geen elke ongeacht je eigen visie.
Klopt, ik vind dit een zeer bizar verhaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Korte versie: op basis van onvolledige informatie en een hoop gespeculeer trek jij even sterke als voorbarige conclusies.
Conclusie: je lult maar wat.
Vergeet niet dat de lieve kinderen tenslotte ook haar leven gered hebben door 112 te bellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Dan zit je moederliefde toch wel heel diep als je zelfs na zo'n aanslag nog je kinderen beschermd. 13 messteken lijken me niet bepaald een gevalletje "oeps, per ongeluk"
Als ik het goed begrepen heb, heeft haar dochter haar ook al gestoken voordat dit gebeurde. Maar dan veel eerder. Dus maanden eerder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Dan zit je moederliefde toch wel heel diep als je zelfs na zo'n aanslag nog je kinderen beschermd. 13 messteken lijken me niet bepaald een gevalletje "oeps, per ongeluk"
Ja. Las ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, heeft haar dochter haar ook al gestoken voordat dit gebeurde. Maar dan veel eerder. Dus maanden eerder.
Ik denk ook veel vaker als die moeder dat zomaar achter zich laat. Als mijn zoon zoiets zou doen zou ik echt in shock zijn. Heel lang ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:39 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja. Las ik ook.
Je vraagt je af hoevaak er nog meer gestoken, of gedreigd om te steken, is. Met een moeder die zo haar pleegkinderen wil beschermen.
Het riekt echt naar dat die tieners het niet eens zijn meg haar ideologieën, en dat haar ideologieën er juist weer voor zorgen dat ze hen koste wat het kost wil beschermen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:39 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja. Las ik ook.
Je vraagt je af hoevaak er nog meer gestoken, of gedreigd om te steken, is. Met een moeder die zo haar pleegkinderen wil beschermen.
Dus dan moet je maar allemaal dingen gaan verzinnen over de opvoeding?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dit een zeer bizar verhaal.
Iris Stalzer heeft zelf gezien wie het heeft gedaan, want ze was even bij kennis nog, maar dat zegt ze niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus dan moet je maar allemaal dingen gaan verzinnen over de opvoeding?
Misschien een gek idee hoor, maar je kan het ook gewoon bij de feiten houden en wachten tot er meer bekend is.
Ik mag toch stomverbaasd zijn en daar mijn mening over geven?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus dan moet je maar allemaal dingen gaan verzinnen over de opvoeding?
Misschien een gek idee hoor, maar je kan het ook gewoon bij de feiten houden en wachten tot er meer bekend is.
Strikt genomen weet je bijna niets over haar, haar gezin en wat er precies is gebeurd is of voorafgegaan is aan die steekpartij. Je mag er van mij op los speculeren, maar het komt allemaal wel een beetje treurig over. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik mag toch stomverbaasd zijn en daar mijn mening over geven?
We hebben het hier niet over een Flodder gezin uit Amsterdam of Keulen waar de pannen dagelijks door de lucht vliegen. Het is een burgemeester die verantwoording moet nemen bij grote calamiteiten. Die gaan ook over uithuisplaatsingen en ingrepen achter je voordeur.
Er is ook nog wel een vader in het verhaal, ik irriteer me altijd mateloos aan het feit dat altijd de schuld maar op de moeder wordt geschoven. Want tot zover de emancipatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een Flodder gezin uit Amsterdam of Keulen waar de pannen dagelijks door de lucht vliegen. Het is een burgemeester die verantwoording moet nemen bij grote calamiteiten. Die gaan ook over uithuisplaatsingen en ingrepen achter je voordeur.
Psychische problemen liggen natuurlijk wel voor de hand in dit geval. Een normale tiener zal er niet zomaar in woede op los gaan steken bij een ruzie ergens over.quote:Rapport: Onderzoek richt zich op geadopteerde zoon (15)
8:35 uur: De adoptiedochter (17) en zoon (15) van Iris Stalzer zijn woensdagochtend nog steeds bij de politie. Volgens WDR richt het onderzoek zich op de 15-jarige, die in het verleden psychische problemen zou hebben gehad. Naar verwachting zal een rechter vandaag een beslissing nemen over zijn toekomstige aanhouding.
De dochter had haar moeder ook gestoken. In de zomer van 2025. Had ik gelezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Psychische problemen liggen natuurlijk wel voor de hand in dit geval. Een normale tiener zal er niet zomaar in woede op los gaan steken bij een ruzie ergens over.
https://www.focus.de/poli(...)2b-81e50848fcb8.html
Hier erger me ik me altijd mateloos aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:57 schreef tesssssssss het volgende:
ik irriteer me altijd mateloos aan
Niemand zegt dat je niet verbaasd mag zijn. Dat is echter heel iets anders dan allemaal conclusies trekken over dingen waarvan je precies he-le-maal niks weet, zoals de opvoeding van haar pleegkinderen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
vader is er om de kost te verdienen, met zo’n hobby als burgemeester zijn hou je zat tijd over voor de kinders.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook nog wel een vader in het verhaal, ik irriteer me altijd mateloos aan het feit dat altijd de schuld maar op de moeder wordt geschoven. Want tot zover de emancipatie.![]()
Niet persoonlijk naar jou toe, zomaar een conclusie.
Kinderen ( zeker uit een 3e wereldland ) adopteren brengt nu eenmaal risico's op psychische problemen met zich mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De dochter had haar moeder ook gestoken. In de zomer van 2025. Had ik gelezen.
Je hebt gelijk, ze hebben zich voorbeeldig gedragen. 112 bellen en de schuld op onschuldigen af willen schuiven, hulde.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je niet verbaasd mag zijn. Dat is echter heel iets anders dan allemaal conclusies trekken over dingen waarvan je precies he-le-maal niks weet, zoals de opvoeding van haar pleegkinderen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben zich voorbeeldig gedragen. 112 bellen en de schuld op onschuldigen af willen schuiven, hulde.
Inderdaad, dat irriteert mij ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier erger me ik me altijd mateloos aan.
Ik wist niet dat het G-woord hier verboten wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste woordje zou ik ff anders omschrijven, wil je niet dat je post gewijzigd of verwijderd wordt.
Maar de boodschap is sowieso duidelijk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kinderen ( zeker uit een 3e wereldland ) adopteren brengt nu eenmaal risico's op psychische problemen met zich mee.
Je hebt helemaal gelijk hoor!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het G-woord hier verboten was![]()
Maar het ene woord beschrijft precies het gedachtengoed van (extreem) links.
Ze voelen zich moreel verheven en twijfelen niet aan het gelijk van hun ideologie.
In deze ideologie zijn o.a. de eigen bevolking racisten en fascisten (behalve de Groenen en de antifa).
In dit verband (OT); deze vrouw dacht er blijkbaar (ideologie gedreven) dat het adopteren van cultuurvreemde kinderen iets goeds zou zijn en een voorbeeldfunctie (kijk mij eens goed zijn), niet wetende dat er heel vaak problemen ontstaan: kinderen gaan op zoek naar hun biologische vader en moeder en zoeken naar hun eigen culturele achtergronden, wat vaak tot problemen leidt.
Ook dit
[..]
Het is dus in Duitsland niet beter gesteld met de Jeugdzorg dan hier. Arme vrouw ik heb best met haar te doen.quote:15:37 uur: De politie heeft sinds gisteravond informatie over een brandbrief waarin Stalzer om hulp vroeg van Bureau Jeugdzorg, die ze naar eigen zeggen tot nu toe te weinig heeft gekregen. "
Mmmm... ik had net in dit topic gelezen dat het aan haar opvoeding heeft gelegen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is dus in Duitsland niet beter gesteld met de Jeugdzorg dan hier. Arme vrouw ik heb best met haar te doen.
Dat is de grootste onzin. Typisch een uitspraak van mensen die zelf nooit een kind met echte problemen hebben gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmmm... ik had net in dit topic gelezen dat het aan haar opvoeding heeft gelegen.
De kinderen worden volgens dit artikel vanavond overgedragen aan jeugdzorg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin. Typisch een uitspraak van mensen die zelf nooit een kind met echte problemen hebben gehad.
Misschien kunnen ze gematcht worden met die pleegmongolen uit Vlaardingen..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De kinderen worden volgens dit artikel vanavond overgedragen aan jeugdzorg.
https://www.bild.de/regio(...)33dbdaea3e0002fb2f11
De dochter wordt beschuldigd ....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De kinderen worden volgens dit artikel vanavond overgedragen aan jeugdzorg.
Ja, van het steken. Haar broer had een bebloed keukenmes in zijn rugzak, en heeft geholpen de bloedsporen weg te werken.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze gematcht worden met die pleegmongolen uit Vlaardingen..
Waar heb jij eigenlijk gestudeerd? Op de Hogeschool voor Generaliseren en Te Snelle Conclusies trekken?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:52 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het G-woord hier verboten was![]()
Maar het ene woord beschrijft precies het gedachtengoed van (extreem) links.
Ze voelen zich moreel verheven en twijfelen niet aan het gelijk van hun ideologie.
In deze ideologie zijn o.a. de eigen bevolking racisten en fascisten (behalve de Groenen en de antifa).
In dit verband (OT); deze vrouw dacht er blijkbaar (ideologie gedreven) dat het adopteren van cultuurvreemde kinderen iets goeds zou zijn en een voorbeeldfunctie (kijk mij eens goed zijn), niet wetende dat er heel vaak problemen ontstaan: kinderen gaan op zoek naar hun biologische vader en moeder en zoeken naar hun eigen culturele achtergronden, wat vaak tot problemen leidt.
Ook dit
[..]
Ik las hetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, van het steken. Haar broer had een bebloed keukenmes in zijn rugzak, en heeft geholpen de bloedsporen weg te werken.
Damnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze is buiten levensgevaar en heeft haar dochter als dader aangewezen.
https://www.focus.de/poli(...)2b-81e50848fcb8.html
Lijkt me als je kinderen je willen doden je niet echt meer voor ze kan zorgenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
Op papier kwamen ze wel een ideaal gespreid bedje terecht. Twee hoogopgeleide ouders die een goed inkomen hebben, mooie buurt wonen, moeder burgemeester. Geen geldzorgen of achterbuurt problemen. Maar natuurlijk kan in de praktijk ook allemaal minder ideaal zijn. We hebben ook geen idee of die kinderen hier al lang zijn of waar ze vandaan kwamen. Benieuwd of moeders nog steeds voor hun wil zorgen.
Bij mij speelt het idee dat de ouders gewoon normale linkse maar vrij naïeve mensen waren, dat de kinderen niets tekortkwamen maar ze gewoon criminelen is huis haalden, ook vrij oud geadopteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:56 schreef Momo het volgende:
Op papier kwamen ze wel een ideaal gespreid bedje terecht. Twee hoogopgeleide ouders die een goed inkomen hebben, mooie buurt wonen, moeder burgemeester. Geen geldzorgen of achterbuurt problemen. Maar natuurlijk kan in de praktijk ook allemaal minder ideaal zijn. We hebben ook geen idee of die kinderen hier al lang zijn of waar ze vandaan kwamen. Benieuwd of moeders nog steeds voor hun wil zorgen.
Nee, overgedragen aan jeugdzorg. Die bepalen vanaf dat moment wat er met de kinderen gaat gebeuren. Dus ook waar ze wonen en elke hulpverlening ze moeten krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:08 schreef hondonspain het volgende:
Kind word gewoon vrij gelaten, mama leeft nog.
Auch Mittwoch, einen Tag nach der Bluttat, sind Ermittler noch am Haus der Bürgermeisterin in Herdecke-Herrentisch vor Ort. Die Staatsanwaltschaft wertet die Tat inzwischen nicht als versuchtes Tötungsdelikt, sondern als gefährliche Körperverletzung. Deshalb wird kein Haftbefehl beantragt.
Die Adoptivkinder sollen im Laufe des Tages aus dem Gewahrsam entlassen und dem Jugendamt übergeben werden.
Ken genoeg mensen die een kind hebben geadopteerd uit het buitenland (wel alweer wat langer geleden) en dat ging wel goed. Bijvoorbeeld uit Haïti of China. Maar ook gewoon Nederlandse kids. Zeker gaat het niet altijd goed maar de gevallen waarbij het wel goed gaat, halen het nieuws natuurlijk niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij mij speelt het idee dat de ouders gewoon normale linkse maar vrij naïeve mensen waren, dat de kinderen niets tekortkwamen maar ze gewoon criminelen is huis haalden, ook vrij oud geadopteerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |