ze wou geen aangifte doen .....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
https://www.wp.de/lokales(...)isterin-stalzer.html
Laat dat een les zijn voor de Gutmenschenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Wat ziek. Wilden de erfenis ofzo? Ook echt op zo'n zieke manier je eigen moeder doodsteken. Wat een nachtmerrie.
De definitie van hardleersquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
https://www.wp.de/lokales(...)isterin-stalzer.html
NWS / 17-jarig meisje overlijdt na steekpartij in Winsumquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Case closed - lekker stel kinderen geadopteerd. Wat gaat er met die zielige kleintjes gebeuren, och arme 🤮🤮🤮🤮🤮
Is ook wel eens zo met westerse vrouwen die een illegale vluchteling in huis nemen en er vervolgens door verkracht zijn....quote:
Die tieners zijn geadopteerd uit een andere cultuur.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Wat ziek. Wilden de erfenis ofzo? Ook echt op zo'n zieke manier je eigen moeder doodsteken. Wat een nachtmerrie.
Er zit natuurlijk wel een gelijkenis in haar politiek; neergestoken worden door degene die je hebt opgevangen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Dit is niks politieks mensen, tenzij de kinderen het wel heel erg oneens waren met mamas gedachtengoed.
"Jij bent welkom, welkom in mijn huis."quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een gelijkenis in haar politiek; neergestoken worden door degene die je hebt opgevangen.
Dat laatste woordje zou ik ff anders omschrijven, wil je niet dat je post gewijzigd of verwijderd wordt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Laat dat een les zijn voor de Gutmenschen
je kunt kinderen uit de oorlog halenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die tieners zijn geadopteerd uit een andere cultuur.
Geen idee of het specifiek met oorlog te maken heeft. Misschien normen en waarden of zo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt kinderen uit de oorlog halen
maar hoe haal je de oorlog uit een kind?
zoiets?
Wie zegt dat ze uit een oorlogsgebied kwamen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
je kunt kinderen uit de oorlog halen
maar hoe haal je de oorlog uit een kind?
zoiets?
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze uit een oorlogsgebied kwamen?
Het waren in ieder geval geen Jürgen und Gertrude.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Vandaar mijn "zoiets" onderaan.
Verschillende meningen over Gaza?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:52 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me af wat voor een clownesk gezin dat was. Was mama zelf wel helemaal fris dan? Waarom zou je geadopteerde kroost je anders aan het mes willen rijgen?
korte versie:quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:52 schreef Hathor het volgende:
Ik vraag me af wat voor een clownesk gezin dat was. Was mama zelf wel helemaal fris dan? Waarom zou je geadopteerde kroost je anders aan het mes willen rijgen?
Is ze overleden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
Raar dat je al conclusies trekt over haar opvoedstijl zonder dat je meer weet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 01:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
korte versie:
Je kind wil je deze zomer neersteken (kind geeft extreem signaal af), je gaat door met campagne voeren als moeder en wordt burgemeester. Je tweede kind steekt je neer….
Conclusie: je opvoed methode is zo intens verrot, (dat joch stond vanmiddag zeer relaxed op de beelden) ik hoop dat dit bij de rechtzaak wel naar voren gaat komen.
Dwang, verwachten en eisen zitten niet in het basisrecept van een goede opvoeding. Geen elke ongeacht je eigen visie.
Dat mag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Raar dat je al conclusies trekt over haar opvoedstijl zonder dat je meer weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |