Misschien zit ze er wat meer bovenop en had ze in de gaten welke kant het opging.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toen ze begon met speculeren was het verhaal van de autoriteiten dat die vrouw op straat was neergestoken door een groep mannen, vervolgens haar huis invluchtte en dat de politie die zoon meegenomen zou hebben omdat hij mogelijk dadersporen op zich had. Achteraf lijkt het nu allemaal anders te zijn.
Wie weet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien zit ze er wat meer bovenop en had ze in de gaten welke kant het opging.
Je bent ongetwijfeld onbekend met de betreffende user. Maar hij gaat in elk misdaad-topic los met de wildste speculaties. Nu lijkt het erop dat het juist is, maar dat is vaak genoeg niet het geval en erg kwalijk in mijn optiek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien zit ze er wat meer bovenop en had ze in de gaten welke kant het opging.
Beetje afstand nemen van NWS is misschien wel zo gezond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wie weet.
Hoe dan ook: dat die user in elk misdaadtopic aan de lopende band wilde speculaties loslaat irriteert mij en anderen mateloos. Dat ze het ook een keertje bij het juiste eind heeft doet daar niets aan af.
Ik ben bekender met ootje dan jij, aangezien jij het steeds over een ‘hij’ hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld onbekend met de betreffende user. Maar hij gaat in elk misdaad-topic los met de wildste speculaties. Nu lijkt het erop dat het juist is, maar dat is vaak genoeg niet het geval en erg kwalijk in mijn optiek.
Als ik het goed heb begrepen is dat haar geadopteerde zoon. Dus die jongen van jouw foto.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
De ziekelijke ontkenning van gepleegde feiten is ook tamelijk ongezond - om niet te zeggen oerdom!
Ik dacht dat het een zij was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je bent ongetwijfeld onbekend met de betreffende user. Maar hij gaat in elk misdaad-topic los met de wildste speculaties. Nu lijkt het erop dat het juist is, maar dat is vaak genoeg niet het geval en erg kwalijk in mijn optiek.
Ach dan zat ik fout, zoals ootje in ongeveer elk ander topic. Maar ik geef het toe en ik speculeer dan niet opeens dat het misschien wel een transman kan zijn of wat dan ook. Ik zal haar vanaf nu met vrouwelijke voornaamwoorden benoemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben bekender met ootje dan jij, aangezien jij het steeds over een ‘hij’ hebt.
NWS heeft doorgaans juist een ontspannende werking op mij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje afstand nemen van NWS is misschien wel zo gezond.
Wie ontkent welke gepleegde feiten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
De ziekelijke ontkenning van gepleegde feiten is ook tamelijk ongezond - om niet te zeggen oerdom!
Wij hebben hier ook net een nieuwe vrouwelijke burgemeester. Komt erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Overigens 2 weken terug nog in Noordrijn-Westfalen geweest..
Komt wel heel dichtbij.
quote:Die beiden Adoptivkinder sind nach dpa-Informationen zur Vernehmung und Sicherung von Spuren von der Polizei mitgenommen worden. Nach WELT-Informationen gibt es bislang keine weiteren Zeugenaussagen, die eine Männergruppe am Tatort gesehen haben. Ermittler halten eine politisch motivierte Tat derzeit für unwahrscheinlich.
Even door de Translate.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens Die Welt zijn beide kinderen meegenomen.
[..]
Klinkt als dat beide kinderen momenteel als hoofdverdachte gezien worden.quote:Volgens informatie van de dpa zijn beide geadopteerde kinderen door de politie in hechtenis genomen voor verhoor en het veiligstellen van bewijsmateriaal. Volgens WELT-informatie zijn er momenteel geen verdere getuigen die een groep mannen op de plaats delict hebben gezien. Rechercheurs achten een politiek gemotiveerde misdaad momenteel onwaarschijnlijk.
Dat is echt verschrikkelijk, mocht het waar zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:11 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Even door de Translate.
[..]
Klinkt als dat beide kinderen momenteel als hoofdverdachte gezien worden.
Ongelooflijk dit.
Die soort zaken ken ik alleen uit Amerika. Verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk, mocht het waar zijn.
Afgelopen zomer in België nog een puber die zijn moeder en zusje vermoord had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Die soort zaken ken ik alleen uit Amerika. Verschrikkelijk ja.
Niet bijgelezen, maar ze zijn allebei geadopteerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:13 schreef Momo het volgende:
Dat een kind in een psychose zou zitten of helemaal koekkoek zijn, maar allebei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
oh heftigquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:11 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Even door de Translate.
[..]
Klinkt als dat beide kinderen momenteel als hoofdverdachte gezien worden.
Ongelooflijk dit.
Klaarblijkelijk iets van langere tijd ook al, volgens der Spiegel zou er van de zomer al een akkefietje zijn geweest met de dochter en een mes richting de moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:13 schreef Momo het volgende:
Dat een kind in een psychose zou zitten of helemaal koekkoek zijn, maar allebei?
Bedankt maat. Ik ervaar dit als een ontzettend warm welkom na deze ZEER ZEER onterechte ban.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat leuk. Forumgebruiker @:de_boswachter is weer terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |