abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218957255
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218957258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Friesland ligt tegenwoordig in België 🤔 heel mijn topo door de kluts
Wist je dat niet? Friesland is een provincie van België, beetje zoals delen in Brabant ook nog bij België horen.
En iedereen weet toch dat aardappels patat worden genoemd in België?

(Ik vond het toen met Mirthe en Miniliefde wel verwarrend, die wonen in West Friesland, ik dacht dat dat gewoon het westen van Friesland was haha)
pi_218957351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En mogelijk is 'de boerderij' in waarde gestegen door alles wat ze er aan hebben laten doen.
Ze hebben toen wel eens gecommuniceerd dat ze wel alle 3 hebben ingelegd volgens mij. Maar ik heb geen idee hoe dat werkt in zo'n constructie.
Zeker wel dat de boerderij in waarde is gestegen. Dus MB zal alleen de hypotheek moeten kunnen ophoesten en ze zal de inleg/overwaarde aan K en J moeten betalen, al dan niet met behulp van pappie Walk.
pi_218957361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wist je dat niet? Friesland is een provincie van België, beetje zoals delen in Brabant ook nog bij België horen.

(Ik vond het toen met Mirthe en Miniliefde wel verwarrend, die wonen in West Friesland, ik dacht dat dat gewoon het westen van Friesland was haha)
*braband
pi_218957421
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:43 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik volg dit account nog niet en heb gelijk allerlei vragen 😅
Zijn ze allemaal verwekt zonder medische hulp? Wat zijn de kansen dat je 3x een tweeling krijgt? En kennelijk hebben ze een grote kinderwens want niet gestopt na tweeling nr 2 😆
Zijn ze religieus? Daarom geen anticonceptie? Vragen vragen haha ik ga maar eens kijken dan.
Weet niet of dit goed gaat zo haha.
Maar om hier ff op terug te komen; de kansen op nog een tweeling vergroot na elke tweelingzwangerschap. Het is zeer zeldzaam (de geneticus zei bij ons: grotere kans dat je de lotto wint) maar sommige mensen hebben door hun combinatie van genen samen meer kans op tweelingen. Bij ons ook al 2x een tweeling en de kans is nu ook groter in de toekomst terwijl het verder niet voorkomt in onze families.
pi_218957494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
*braband
😂
pi_218957553
Judith die filmpje van bezorgde bob post... ik vind er zoveel van..
Ik vind het bijzonder dat hij het opneemt terwijl zijn moeder overgeeft.. alsof hij denkt zo te kunnen/moeten communiceren met haar.. dat ze dus oogkleppen op heeft hoeveel dit met het jochie doet.. hij heeft totaal geen zekerheid in zijn leven geen regels om aan vast te houden geen stabiliteit van zijn moeder.. ik heb echt even last van mijn moederhart dat Judith denkt dat dit iets moois/liefs is om te delen
pi_218957574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Zij heeft echt nog niet het licht gezien hoor.
pi_218957622
Beetje laat maar heeft iemand gisteren nog de storie gezien van AM waarin ze min of meer aangeeft dat ze in huize Geerts net zo goed koken als een kok met michelin sterren? Misschien moet ze er dan eens gaan eten en zichzelf daarna kapot schamen in een hoekje om die derrie die ze daar serveren te vergelijken met het eten van een echte vakman/vakvrouw.

Ik mag hopen dat ze niet ook nog met een kookboek gaat beginnen, met samenraapsels uit de allerhande en foto's van MG met zijn prakjes.
pi_218957687
Oh boy. Janneke geeft aan dat ze nu al achter lopen op schema. No shit, Sherlock kijk jullie nooit verbouwingsprogramma’s ofzo? Verbouwen loopt altijd uit! En het dak is lek en ze hebben last van houtrot.
pi_218957689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:17 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Zeker wel dat de boerderij in waarde is gestegen. Dus MB zal alleen de hypotheek moeten kunnen ophoesten en ze zal de inleg/overwaarde aan K en J moeten betalen, al dan niet met behulp van pappie Walk.
Er is natuurlijk ook flink geïnvesteerd. En de vraag is door wie of wat? Of er daadwerkelijk afgerekend moet worden met K en J is dus maar de vraag.
pi_218957696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:03 schreef proud_mami het volgende:
Oh boy. Janneke geeft aan dat ze nu al achter lopen op schema. No shit, Sherlock kijk jullie nooit verbouwingsprogramma’s ofzo? Verbouwen loopt altijd uit! En het dak is lek en ze hebben last van houtrot.
haha ik dacht hetzelfde, en ja het is best een leuk huis hoor, maar of dat volledig te renoveren is (zelf dus zonder aannemer) in 3 maanden..... ik geef het ze te doen.
Ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat en natuurlijk hoop ik dat ze ver komen.
pi_218957716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het bijzonder dat hij het opneemt terwijl zijn moeder overgeeft.. alsof hij denkt zo te kunnen/moeten communiceren met haar.. dat ze dus oogkleppen op heeft hoeveel dit met het jochie doet.. hij heeft totaal geen zekerheid in zijn leven geen regels om aan vast te houden geen stabiliteit van zijn moeder.. ik heb echt even last van mijn moederhart dat Judith denkt dat dit iets moois/liefs is om te delen
Zo niet oké.
pi_218957886
quote:
En de levertijd op de kozijnen is twee maanden. Tja, vrij normaal lijkt me.
Hoe ze in hemelsnaam hadden bedacht dit in twee maanden te doen?
pi_218957889
quote:
Ik heb echt medelijden met Bob. Super lief dat filmpje van hem, maar het is duidelijk dat hij enorm struggelt met de gezondheid van z'n moeder.
pi_218957893
Demammavan: ik heb zelf geen dyslexie, dus ik snap het probleem van de som niet zo. Bij het ontwerpen in de techniek (mijn oude vak en ook waar Jim voor leert) doe je niet anders dan schatten. En ja, schatten is een belangrijk deel van rekenen.

Maar ik kan mij best voorstellen dat bepaalde handelingen lastig zijn als je dyslectisch bent en dat het verder gaat dan sec lezen.
pi_218957901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:50 schreef poohenzo het volgende:
Beetje laat maar heeft iemand gisteren nog de storie gezien van AM waarin ze min of meer aangeeft dat ze in huize Geerts net zo goed koken als een kok met michelin sterren? Misschien moet ze er dan eens gaan eten en zichzelf daarna kapot schamen in een hoekje om die derrie die ze daar serveren te vergelijken met het eten van een echte vakman/vakvrouw.
Volgens mij was dat een grapje.
pi_218957907
Pff, wat een geleuter steeds van AM over het boek, de “tour” door het land, of de data juist vermeld staan etc. Alles voor de content want dit is voor maar weinig mensen interessant denk ik.
En dan dat AM niet zelf kan beslissen of ze in de herfstvakantie offline gaat of niet, dat moet de uitgever doen. Triest dat alles draait om de verkoopcijfers.
pi_218957920
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:24 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik heb zelf geen dyslexie, dus ik snap het probleem van de som niet zo. Bij het ontwerpen in de techniek (mijn oude vak en ook waar Jim voor leert) doe je niet anders dan schatten. En ja, schatten is een belangrijk deel van rekenen.

Maar ik kan mij best voorstellen dat bepaalde handelingen lastig zijn als je dyslectisch bent en dat het verder gaat dan sec lezen.
er is daar helemaal niemand officieel gediagnosticeerd volgens mij, en het komt haar goed uit om te roepen dat alle geertsen dyslexie hebben want zo doen wij geertsen dat ...
pi_218957935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:25 schreef Harper het volgende:
Pff, wat een geleuter steeds van AM over het boek, de “tour” door het land, of de data juist vermeld staan etc. Alles voor de content want dit is voor maar weinig mensen interessant denk ik.
En dan dat AM niet zelf kan beslissen of ze in de herfstvakantie offline gaat of niet, dat moet de uitgever doen. Triest dat alles draait om de verkoopcijfers.
Nou inderdaad zeg. Wat een gedoe. Misschien is het tijd om te investeren in een PA die dit gewoon allemaal regelt.
pi_218958122
quote:
Dit! Echt heel sneu voor Bob. Als Judith nu nog niet in ziet dat Bob structuur en zekerheid nodig heeft dan weet ik het ook niet meer. Tijd om haar egoisme aan de kant te zetten
pi_218958130
Och die lieve B van Judith, zo'n kwetsbaar filmpje van hem en het wordt weer online gegooid.
Wat er al gezegd wordt: zorg eens voor veiligheid en voorspelbaarheid voor je kind! Hij heeft al genoeg te verduren.
pi_218958169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nou inderdaad zeg. Wat een gedoe. Misschien is het tijd om te investeren in een PA die dit gewoon allemaal regelt.
Geef haar aub geen ideeën zeg. Volgens mij maakt ze er meer van dan het werkelijk is.
Van wie moet ze het hele land door om te tekenen?
pi_218958269
quote:
Benieuwd of ze nog een bouwkundige keuring hebben laten doen, en daar nog iets mee kunnen qua aansprakelijk stellen voor het lekkende/rotte dak. Het lijkt me sterk dat de vorige bewoners nooit wat van de lekkage hebben gemerkt?
pi_218958341
Zo eindelijk bij gelezen na een paar drukke dagen.

Debbie: ik hoop dat zij een linkje eruit gaat gooien voor een rolstoelbus. Dan gaat ze namelijk enorm voor lul staan net als bij die boeken. Weinig animo ze zal wellicht ¤100 bij elkaar sprokkelen door de goed gelovigen.

Mb: ik geloof niet dat ze naar Iris gaat althans niet zonder ouders/vriendinnen erbij. Iris heeft ook een eigen gezin en druk zakelijk leven dus die gaat niet hele dag het klavertje 4 vermaken.
pi_218958349
quote:
En dan kunnen ze pas zaterdag weer gaan. Ze dachten het sloopwerk al gehad te hebben zelfs! Dat is toch allemaal wel heel simpel gepland hoor. Zo’n verbouwing in 3 mnd, wie verzint het.
Hoewel ik hun wel relaxed vind in alles dus daar komt ook wel n oplossing voor. Desnoods bij vrienden of haar zus tijdelijk
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:15:19 #27
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_218958387
AG gaat weer hardlopen, maar omdat ze het tempo opgevoerd heeft, is 2 km voldoende. Dan ben ik nog niet eens begonnen! Dat zet totaal geen zoden aan de dijk haha.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_218958407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef popje het volgende:
AG gaat weer hardlopen, maar omdat ze het tempo opgevoerd heeft, is 2 km voldoende. Dan ben ik nog niet eens begonnen! Dat zet totaal geen zoden aan de dijk haha.
Ze kan beter eerst aan haar duur gaan werken. Tempo komt later (of niet).
pi_218958433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:06 schreef Lampje88 het volgende:

Debbie: ik hoop dat zij een linkje eruit gaat gooien voor een rolstoelbus. Dan gaat ze namelijk enorm voor lul staan net als bij die boeken. Weinig animo ze zal wellicht ¤100 bij elkaar sprokkelen door de goed gelovigen.

Mb: ik geloof niet dat ze naar Iris gaat althans niet zonder ouders/vriendinnen erbij. Iris heeft ook een eigen gezin en druk zakelijk leven dus die gaat niet hele dag het klavertje 4 vermaken.
Met die sponsor’loop’ van haar had ze toch toen ook nauwelijks wat opgehaald 🫣
pi_218958468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Met die sponsor’loop’ van haar had ze toch toen ook nauwelijks wat opgehaald 🫣
Ja ik geloof ¤75 nou een wieldop moet dan misschien lukken🤡
pi_218958552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kan beter eerst aan haar duur gaan werken. Tempo komt later (of niet).
Ze heeft geen idee waar ze mee bezig is denk ik. Ze doet echt maar wat.

Ook niet heel slim om nu zo duidelijk te etaleren dat je niet kunt rekenen, terwijl je eerder verteld hebt dat je de HEAO hebt gedaan.
Laatst deelde ze ook al dat ze de huishoudschool heeft gedaan. Het zou natuurlijk kunnen dat je daarna via mavo en havo naar het hbo bent gegaan, maar dan vraag ik me toch af hoe je met haar niveau een hbo opleiding hebt kunnen afronden?

En dat gezwets over eigen keuzes maken wanneer anderen iets anders van je verwachten begint ook nogal lachwekkend te worden.
Niemand verwacht iets, die zogenaamde verwachtingen zitten alleen in haar eigen hoofd. Dat lijkt ze maar niet te zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 07-10-2025 11:44:08 ]
pi_218958595
Dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 07-10-2025 11:43:38 (Dubbel) ]
pi_218958716
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En dat gezwets over eigen keuzes maken wanneer anderen iets anders van je verwachten begint ook nogal lachwekkend te worden.
Niemand verwacht iets, die zogenaamde verwachtingen zitten alleen in haar eigen hoofd. Dat lijkt ze maar niet te zien.
Dit. En het "na een leven waarin...... wil ik ook sterven zoals ik geleefd heb". Alsof ze niet bijna 50 maar 70 of 80 jaar is zeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 07-10-2025 12:28:46 ]
pi_218958760
Gaat MB niet ‘gewoon’ naar Mallorca, haar ouders hebben daar een huis toch?
pi_218958776
Ik vind het een zorgelijke situatie bij Judith, is toch niet normaal zo slecht ze is. Denk wel dat Bob zich zorgen maakt.
pi_218958856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:58 schreef Beppie12345 het volgende:
Ik vind het een zorgelijke situatie bij Judith, is toch niet normaal zo slecht ze is. Denk wel dat Bob zich zorgen maakt.
Lijkt me voor haar ouders ook moeilijk deze filmpjes te zien
pi_218958870
Hoe langer ik erover nadenk hoe moeilijker ik het te begrijpen vind dat Judith haar kind zo kwetsbaar online zet.
Ik moet op mijn handen zitten om haar niet een berichtje te sturen met de vraag waarom, maar ik heb geen anoniem account en werktechnisch gezien is het niet zo handig om kenbaar te maken wie ik ben. Gaat snel rond in influencerland vrees ik... Ze zegt zelf dat ze alles beantwoord en niet blokkeert, dus Judith als je meeleest: waarom voel je toch de behoefte om je kind in zo'n kwetsbare positie met Jan en alleman online te delen?
Uit onderzoek is gebleken dat het schadelijk is en het tast zijn veiligheid en recht op privacy aan. Ik kan oprecht niet snappen dat je dat als moeder wil.
pi_218958873
AM gaat opruimen. De grote toren van die magnetische stukjes gaat ze afbreken, die stukjes stapelt ze allemaal op en daarna gaan die stukjes in die grote zak met al het Andere speelgoed.

Waarom?! 😂
pi_218958899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Lijkt me voor haar ouders ook moeilijk deze filmpjes te zien
Vind het bizar dat niemand aan de bel trekt of ingrijpt... als mijn vriendin zo slecht zou gaan zou ik de zorg opvangen... snap ook niets van die ouders of overige familie... moet ze neervallen voor ze opstaan?
pi_218958943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat opruimen. De grote toren van die magnetische stukjes gaat ze afbreken, die stukjes stapelt ze allemaal op en daarna gaan die stukjes in die grote zak met al het Andere speelgoed.

Waarom?! 😂
Ik zou sowieso wel eens in haar hoofd willen rondlopen.
Ze geeft geen spoilers over een boek, want nog niet iedereen heeft het gelezen?
Iedereen? Er blijven denk ik altijd mensen die het (nog) niet gelezen hebben. Of gaat dit over de 90.000 vokgmoekes en melden die allemaal wanneer ze het boek gelezen hebben?
Krijgen we dan wel spoilers?
Zoveel vragen...
pi_218958945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:51 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. En het "na een leven waarin...... wil ik ook sterven zoals ik geleefd heb". Alsof ze niet bij 50 maar 70 of 80 jaar is zeg!
Ze praat alsof ze ongeneeslijk ziek is.
En ook nu weer: normaal praten mensen hier niet over, maar wij ( geertsen) nu wel.
Ehmm....AM, heel veel mensen denken hier over na en bespreken dit. Misschien zou het goed zijn als jij eens buiten je eigen gecreëerde bubbeltje gaat kijken? In het echte leven, bij echte mensen.
pi_218958983
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ook niet heel slim om nu zo duidelijk te etaleren dat je niet kunt rekenen, terwijl je eerder verteld hebt dat je de HEAO hebt gedaan.
Laatst deelde ze ook al dat ze de huishoudschool heeft gedaan. Het zou natuurlijk kunnen dat je daarna via mavo en havo naar het hbo bent gegaan, maar dan vraag ik me toch af hoe je met haar niveau een hbo opleiding hebt kunnen afronden?

Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.
pi_218959051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Post-its het volgende:

[..]
Dat van die huishoudschool vond ikeen paar topics geleden ook al vreemd. Want dat kan volgens mij niet qua tijdlijn. Eerst 4 jaar, dan een jaar mayo en dan 2 jaar havo moet je dan doorlopen toch? En dan nog 4 jaar hbo, waarbij ze in haar laatste jaartal zwanger was van jim.
Die HEAO geloof ik echt niks van.
pi_218959071
quote:
Of hij neemt het op omdat hij doodsbang is zodat hij dit met opa/tante/een medisch iemand kan delen? Hoe dan ook ik vind dit zeer zorgelijk. Jammer dat Judith haar oogkleppen iig niet afgaan.
pi_218959080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:06 schreef Lampje88 het volgende:

Misschien laat ze dan wel een zielig artikeltje in een krant zetten waarin ze scheef in haar rolstoel zit met een zielig gezicht, met haar mooie zonnebloemketting en dan Roy er gebukt naast die ook erg zielig en serieus kijkt. 🫩 Ik zou echt niet verrast zijn. Zij krijgt namelijk echt alles voor elkaar.
pi_218959085
Ik moest wel lachen toen ik dat verhaal over Coco's armpje las bij thezhoufamily. Dat ze besloot dat ze dus niet naar de dokter hoefde met haar.
DBM had direct 112 gebeld volgens mij.
pi_218959090
Ik zit bij Judith te denken aan iets met dr suiker. Zoals in de ochtend overgeven kan duiden op een lage suikerspiegel ( herkenbaar voor mij) ook gecombineerd met de hoofdpijn
pi_218959106
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Of hij neemt het op omdat hij doodsbang is zodat hij dit met opa/tante/een medisch iemand kan delen? Hoe dan ook ik vind dit zeer zorgelijk. Jammer dat Judith haar oogkleppen iig niet afgaan.
Ik weet niet of een 6-jarige zo denkt. Het lijkt me meer dat hij zijn moeder zo vaak met haar telefoon aan het filmen is dat hij dit ook wilde doen, voor haar.
pi_218959109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:50 schreef poohenzo het volgende:

Ik mag hopen dat ze niet ook nog met een kookboek gaat beginnen, met samenraapsels uit de allerhande en foto's van MG met zijn prakjes.
Zag je die 🤣? Die ze erbij zette? Het was een grapje..
pi_218959123
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:35 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zit bij Judith te denken aan iets met dr suiker. Zoals in de ochtend overgeven kan duiden op een lage suikerspiegel ( herkenbaar voor mij) ook gecombineerd met de hoofdpijn
Er wordt best vaak bloed geprikt en volgens mij is je bloedsuikerbepaling een van de standaard onderzoeken. Zeker als je meedoet met een klinisch onderzoek.
Dan bepalen ze het misschien niet nuchter, maar kunnen er toch veel uithalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')