ze bestaan echt... Welke maatregelen kunnen we nemen om dit NOOIT meer te laten gebeuren?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Al vaker na het boodschappen doen dat ik me onderweg naar huis een brie op het vuistje eet op de fiets
Dat is wel ontzettend vadsig jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 05:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Er zijn dus blijkbaar ook mensen die oudekaassalade niet lekker vindenhoe dan?
quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Boswachter gespot
Er bestaat ook koeienvrije kaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:29 schreef Näsenbar het volgende:
Sinds wanneer steunt @:mikeytt koeienslavernij?
Alle plastic en rubber kaas uit de supermarkt verbieden want 90% van de zooi die ze verkopen in een supermarkt is echt niet te vreten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze bestaan echt... Welke maatregelen kunnen we nemen om dit NOOIT meer te laten gebeuren?
Ja, geitenkaas of kamelenkaas, zelfde principe wel natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er bestaat ook koeienvrije kaas.
Maar af en toe koeienkaas kan ik wel waarderen. Wel beter om het niet te doen uiteraard.
Je hebt ze per ongeluk omgekeerd erin gezet! Oude kaas heeft juist veel meer smaak.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:50 schreef vosss het volgende:
Oude kaas
Jonge kaas
Eigenlijk hetzelfde als met vrouwen.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Boswachter gespot
ik lust ook geen kaas, behalve op pizza of een tosti ( maar dan neem ik nog steeds geen quatro formaggio maar eentje met een beetje kaas en meer andere ingrediënten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze bestaan echt... Welke maatregelen kunnen we nemen om dit NOOIT meer te laten gebeuren?
Doet me denken aan dit geniale stukje:quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Boswachter gespot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |