Moest broeder googlen, maar blijkbaar is dat hetzelfde als poddik-in-de-trommequote:
En dan nog; smaken verschillen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit heeft toch niks met de keukens op zich te maken. Maar alles met het eten wat je erin bereidt.
Soberso komen alle materialen en apparatuur uit het buitenland, heeft niks met Nederland te maken.
Of Jan-in-de-zak, maar dat ik vooral met krenten. Duivekater is zoet brood, maar minder luchtig en boterig dan brioche volgens mij. Duivekater is gewoon bij de AH te koop, want Zaans.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest broeder googlen, maar blijkbaar is dat hetzelfde als poddik-in-de-trommeDuivekater wel van gehoord, maar nooit gehad. Smaakt t een beetje naar brioche?
Sipelsop, 3 in de pan, poffertjes en kaas kan je in principe niet vies vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
Behalve de appeltaart gooi ik dat hele lijstje linea recta in de vuilnisbak.
Smaken verschillen. Wat jij vies vindt kan een ander lekker vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sipelsop, 3 in de pan, poffertjes en kaas kan je in principe niet vies vinden.
Ik lust geen kaas.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sipelsop, 3 in de pan, poffertjes en kaas kan je in principe niet vies vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |