abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218964596
Waarom dragen die Hamas supporters in het Radboud gezichtsbedekking eigenlijk?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:00:17 #252
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218964614
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat insueer je?
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218964616
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:48 schreef Hanca het volgende:
Als je het hebt over etnische superioriteit van de Joden, ga je echt wel een paar stappen verder.
Hij beweert dat etnische superioriteit van de joden een onderdeel is van de zionistische ideologie. Daarmee zegt hij iets over het zionisme (of het waar is, laat ik even in het midden) maar dat is nog steeds geen jodenhaat.

Als iemand beweert dat etnische superioriteit van de Germanen onderdeel is van de ideologie van het nazisme, dan is dat ook geen antigermanisme.
pi_218964619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Wat insueer je?
Dat ze wellicht niet zo trots zijn op de zaak waar ze voor staan, dat ze zich schamen.
pi_218964622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Laat ik het dan iets anders formuleren: ik sluit niet uit dat het Van der Plas electoraal en publicitair meer oplevert om dit interview af te laten blazen, dan als ze daar gezeten had en daadwerkelijk antwoord had moeten geven op inhoudelijke vragen.
Het zal wellicht zo kunnen zijn dat dit verwerpelijke gebeuren de politica Van der Plas electoraal en publicitair meer oplevert dan het interview, maar dit zijn slechts bijkomende gevolgen. Ik denk werkelijk niet dat het voor haar plezierig is om een interview te moeten afzeggen vanwege grote gevoelens van onveiligheid rondom haar persoon. Het is helaas zo dat er mensen in Nederland zijn die tot allerlei dreigementen en geweld in staat zijn om anderen de mond te snoeren.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:01:49 #256
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218964624
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Hij beweert dat etnische superioriteit van de joden een onderdeel is van de zionistische ideologie. Daarmee zegt hij iets over het zionisme (of het waar is, laat ik even in het midden) maar dat is nog steeds geen jodenhaat.

Als iemand beweert dat etnische superioriteit van de Germanen onderdeel is van de ideologie van het nazisme, dan is dat ook geen antigermanisme.
Veel tekst weer.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:03:02 #257
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218964629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat ze wellicht niet zo trots zijn op de zaak waar ze voor staan, dat ze zich schamen.
Ansuatinatie.
pi_218964636
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:03 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ansuatinatie.
Het is gewoon links laf tuig, met de stormram en grendel los naar binnen aub.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:07:30 #259
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218964647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het is gewoon links laf tuig, met de stormram en grendel los naar binnen aub.
Boh. Je hebt geen antwoord op mijn hooggeëerde woord.
pi_218964658
Kennen jullie dat verhaal nog van die 'Duitser' die dat meisje Tamar had doodgereden?
Dat blijken 4 Irakezen geweest te zijn, maar de politie wilde geen Wilders-effecten. En dus logen ze, en zeiden ze dat het een Duitser was. Vertelde de moeder zojuist op tv.

Als dit waar is, is dit een grof schandaal. Zo ondermijn je het vertrouwen. Want waar liegen ze nog meer over?

https://x.com/eenblikopde(...)LNM-z-c-eOMOXlw&s=19

Reactie wilders:
quote:
Begrijp ik het nou goed dat de politie liegt dat de dader een Duitser was terwijl het vier Irakezen waren die asiel hadden aangevraagd in Duitsland. Een grove leugen omdat ze geen “Wilders-effecten” wilden?

SCHANDALIG.

Graag opheldering minister
@ministerjenv
Foort van Oosten (VVD)
https://x.com/geertwilderspvv/status/1975618107726024856
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:11:04 #261
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218964671
Kom maar op hoor.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:12:53 #262
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218964682
Stelletje grapjurken.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:19:12 #263
319979 Fok-it
All is well
pi_218964711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Black_Baron het volgende:
Kennen jullie dat verhaal nog van die 'Duitser' die dat meisje Tamar had doodgereden?
Dat blijken 4 Irakezen geweest te zijn, maar de politie wilde geen Wilders-effecten. En dus logen ze, en zeiden ze dat het een Duitser was. Vertelde de moeder zojuist op tv.

Als dit waar is, is dit een grof schandaal. Zo ondermijn je het vertrouwen. Want waar liegen ze nog meer over?

https://x.com/eenblikopde(...)LNM-z-c-eOMOXlw&s=19

Reactie wilders:
[..]
https://x.com/geertwilderspvv/status/1975618107726024856
Gezien Wilders nu al 2 keer in korte tijd feiten heeft verdraaid lijkt het me niet onverstandig hier nog even geen conclusies aan te verbinden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218964730
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Gezien Wilders nu al 2 keer in korte tijd feiten heeft verdraaid lijkt het me niet onverstandig hier nog even geen conclusies aan te verbinden
Eerste link is letterlijk naar wat de moeder zegt op tv. Inclusief filmpje van vanavond op tv.
pi_218964757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Eeste link is letterlijk naar wat de moeder zegt op tv.
Onderschat AI niet, Irakezen zouden zoiets nooit doen, hier zit zeker een complot achter.
pi_218964762
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Onderschat AI niet, Irakezen zouden zoiets nooit doen, hier zit zeker een complot achter.
Sorry?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:27:17 #267
319979 Fok-it
All is well
pi_218964767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Eeste link is letterlijk naar wat de moeder zegt op tv.
Hm, ik vind haar reactie op die eventuele eerste Duitse dader wel vrij, bijzonder om het zacht uit te drukken.

Maar in je post zeg je 4 Irakezen. Het is dus 1?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218964774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:26 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Sorry?
Dat mensen de laatste tijd erg veel moeite hebben met feiten die niet passen bij hun mening.
pi_218964781
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hm, ik vind haar reactie op die eventuele eerste Duitse dader wel vrij, bijzonder om het zacht uit te drukken.

Maar in je post zeg je 4 Irakezen. Het is dus 1?
4 in de auto.
Ik neem aan 1 aan het stuur.

Is je dochter vermoord, loopt de politie gewoon te liegen omtrent wie de daders waren. :')
Om geen Wilders-effect te krijgen.
pi_218964785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Je wilt toch niet dat deze pareltjes van de samenleving straks in de problemen komen met hun werkgever?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:33:24 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_218964800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:29 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
4 in de auto.
Ik neem aan 1 aan het stuur.

Is je dochter vermoord, loopt de politie gewoon te liegen omtrent wie de daders waren. :')
Om geen Wilders-effect te krijgen.
Als het al waar is, betreft dit natuurlijk 1 politie agent, en niet `de politie' . Iets wat Wilders uiteraard weer gaat aangrijpen om het wegkijk-narratief nog verder te vergroten.

Ik snap sowieso niet waarom je hiermee in de publiciteit wilt komen als je dochter net omgekomen is. Waarom zou je dan veel waarde hechten om in een talkshow te roepen dat een politieagent gelogen heeft.

Ze sluit ook af met `daar begint het liegen al' dus ze heeft duidelijk een politieke reden om daar te gaan zitten.
pi_218964803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Je wilt toch niet dat deze pareltjes van de samenleving straks in de problemen komen met hun werkgever?
Ik denk dat we ze met zijn allen in leven houden met gemeenschapsgeld :+
pi_218964818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Als het al waar is, betreft dit natuurlijk 1 politie agent, en niet `de politie' . Iets wat Wilders uiteraard weer gaat aangrijpen om het wegkijk-narratief nog verder te vergroten.

Ik snap sowieso niet waarom je hiermee in de publiciteit wilt komen als je dochter net omgekomen is. Waarom zou je dan veel waarde hechten om in een talkshow te roepen dat een politieagent gelogen heeft.

Ze sluit ook af met `daar begint het liegen al' dus ze heeft duidelijk een politieke reden om daar te gaan zitten.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen hier bij deze kinderachtige omdraaionzin maar laten we voor het gemak beginnen met het feit dat jij denkt dat een zaak met een doodgereden meisje door 1 enkele lokale politieagent afgehandeld wordt.
pi_218964835
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Er speelde wat meer in die zaak. Dader werd eerst helemaal niet vervolgd, kreeg toen een boete en bleek onvindbaar en de ouders moesten zelf naar de rechter stappen om vervolging af te dwingen (wat ze wonnen). Dus ik snap die frustratie wel.

Maar als er daadwerkelijk gezegd is door de politie dat het een Duitser was (en 'Duitser' werd overal in de pers overgenomen, Google maar), omdat 'Irakees' Wilders in de kaart zou spelen, is dit echt te walgelijk voor woorden.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:44:31 #275
319979 Fok-it
All is well
pi_218964839
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen hier bij deze kinderachtige omdraaionzin maar laten we voor het gemak beginnen met het feit dat jij denkt dat een zaak met een doodgereden meisje door 1 enkele lokale politieagent afgehandeld wordt.
Oh er zullen ongetwijfeld meerderen bij betrokken zijn. Maar zal het hele korps even de nekken bij elkaar gestoken hebben om een plannetje te smeden om er een Duitser van te maken ipv een Irakees?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')