Wat insueer je?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Waarom dragen die Hamas supporters in het Radboud gezichtsbedekking eigenlijk?
Hij beweert dat etnische superioriteit van de joden een onderdeel is van de zionistische ideologie. Daarmee zegt hij iets over het zionisme (of het waar is, laat ik even in het midden) maar dat is nog steeds geen jodenhaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:48 schreef Hanca het volgende:
Als je het hebt over etnische superioriteit van de Joden, ga je echt wel een paar stappen verder.
Het zal wellicht zo kunnen zijn dat dit verwerpelijke gebeuren de politica Van der Plas electoraal en publicitair meer oplevert dan het interview, maar dit zijn slechts bijkomende gevolgen. Ik denk werkelijk niet dat het voor haar plezierig is om een interview te moeten afzeggen vanwege grote gevoelens van onveiligheid rondom haar persoon. Het is helaas zo dat er mensen in Nederland zijn die tot allerlei dreigementen en geweld in staat zijn om anderen de mond te snoeren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ik het dan iets anders formuleren: ik sluit niet uit dat het Van der Plas electoraal en publicitair meer oplevert om dit interview af te laten blazen, dan als ze daar gezeten had en daadwerkelijk antwoord had moeten geven op inhoudelijke vragen.
Veel tekst weer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hij beweert dat etnische superioriteit van de joden een onderdeel is van de zionistische ideologie. Daarmee zegt hij iets over het zionisme (of het waar is, laat ik even in het midden) maar dat is nog steeds geen jodenhaat.
Als iemand beweert dat etnische superioriteit van de Germanen onderdeel is van de ideologie van het nazisme, dan is dat ook geen antigermanisme.
Ansuatinatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze wellicht niet zo trots zijn op de zaak waar ze voor staan, dat ze zich schamen.
Boh. Je hebt geen antwoord op mijn hooggeëerde woord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is gewoon links laf tuig, met de stormram en grendel los naar binnen aub.
https://x.com/geertwilderspvv/status/1975618107726024856quote:Begrijp ik het nou goed dat de politie liegt dat de dader een Duitser was terwijl het vier Irakezen waren die asiel hadden aangevraagd in Duitsland. Een grove leugen omdat ze geen “Wilders-effecten” wilden?
SCHANDALIG.
Graag opheldering minister
@ministerjenv
Foort van Oosten (VVD)
Gezien Wilders nu al 2 keer in korte tijd feiten heeft verdraaid lijkt het me niet onverstandig hier nog even geen conclusies aan te verbindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:10 schreef Black_Baron het volgende:
Kennen jullie dat verhaal nog van die 'Duitser' die dat meisje Tamar had doodgereden?
Dat blijken 4 Irakezen geweest te zijn, maar de politie wilde geen Wilders-effecten. En dus logen ze, en zeiden ze dat het een Duitser was. Vertelde de moeder zojuist op tv.
Als dit waar is, is dit een grof schandaal. Zo ondermijn je het vertrouwen. Want waar liegen ze nog meer over?
https://x.com/eenblikopde(...)LNM-z-c-eOMOXlw&s=19
Reactie wilders:
[..]
https://x.com/geertwilderspvv/status/1975618107726024856
Eerste link is letterlijk naar wat de moeder zegt op tv. Inclusief filmpje van vanavond op tv.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien Wilders nu al 2 keer in korte tijd feiten heeft verdraaid lijkt het me niet onverstandig hier nog even geen conclusies aan te verbinden
Onderschat AI niet, Irakezen zouden zoiets nooit doen, hier zit zeker een complot achter.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eeste link is letterlijk naar wat de moeder zegt op tv.
Sorry?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderschat AI niet, Irakezen zouden zoiets nooit doen, hier zit zeker een complot achter.
Hm, ik vind haar reactie op die eventuele eerste Duitse dader wel vrij, bijzonder om het zacht uit te drukken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:22 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eeste link is letterlijk naar wat de moeder zegt op tv.
4 in de auto.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ik vind haar reactie op die eventuele eerste Duitse dader wel vrij, bijzonder om het zacht uit te drukken.
Maar in je post zeg je 4 Irakezen. Het is dus 1?
Je wilt toch niet dat deze pareltjes van de samenleving straks in de problemen komen met hun werkgever?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Waarom dragen die Hamas supporters in het Radboud gezichtsbedekking eigenlijk?
Als het al waar is, betreft dit natuurlijk 1 politie agent, en niet `de politie' . Iets wat Wilders uiteraard weer gaat aangrijpen om het wegkijk-narratief nog verder te vergroten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:29 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
4 in de auto.
Ik neem aan 1 aan het stuur.
Is je dochter vermoord, loopt de politie gewoon te liegen omtrent wie de daders waren.![]()
Om geen Wilders-effect te krijgen.
Ik denk dat we ze met zijn allen in leven houden met gemeenschapsgeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat deze pareltjes van de samenleving straks in de problemen komen met hun werkgever?
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen hier bij deze kinderachtige omdraaionzin maar laten we voor het gemak beginnen met het feit dat jij denkt dat een zaak met een doodgereden meisje door 1 enkele lokale politieagent afgehandeld wordt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het al waar is, betreft dit natuurlijk 1 politie agent, en niet `de politie' . Iets wat Wilders uiteraard weer gaat aangrijpen om het wegkijk-narratief nog verder te vergroten.
Ik snap sowieso niet waarom je hiermee in de publiciteit wilt komen als je dochter net omgekomen is. Waarom zou je dan veel waarde hechten om in een talkshow te roepen dat een politieagent gelogen heeft.
Ze sluit ook af met `daar begint het liegen al' dus ze heeft duidelijk een politieke reden om daar te gaan zitten.
Er speelde wat meer in die zaak. Dader werd eerst helemaal niet vervolgd, kreeg toen een boete en bleek onvindbaar en de ouders moesten zelf naar de rechter stappen om vervolging af te dwingen (wat ze wonnen). Dus ik snap die frustratie wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het al waar is, betreft dit natuurlijk 1 politie agent, en niet `de politie' . Iets wat Wilders uiteraard weer gaat aangrijpen om het wegkijk-narratief nog verder te vergroten.
Ik snap sowieso niet waarom je hiermee in de publiciteit wilt komen als je dochter net omgekomen is. Waarom zou je dan veel waarde hechten om in een talkshow te roepen dat een politieagent gelogen heeft.
Ze sluit ook af met `daar begint het liegen al' dus ze heeft duidelijk een politieke reden om daar te gaan zitten.
Oh er zullen ongetwijfeld meerderen bij betrokken zijn. Maar zal het hele korps even de nekken bij elkaar gestoken hebben om een plannetje te smeden om er een Duitser van te maken ipv een Irakees?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen hier bij deze kinderachtige omdraaionzin maar laten we voor het gemak beginnen met het feit dat jij denkt dat een zaak met een doodgereden meisje door 1 enkele lokale politieagent afgehandeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |