Nou dat is vaak zo ja maar vandaag niet. Morgen zien we de nieuwe of oud bewoners weer🤪quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat de nieuwe Donderdag pas binnen komen, alles ff lekker uitsmeren is SBS goed in
Nooit. Het is en zal altijd een van de laatste nummers zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Is het ooit de eerste keer gelijk juist geweest?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk die KPN poesjes, dan mis ik weer die witte van mij
die is het , gisteren al gezegdquote:
Greys zegt van wel en ik vind haar een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nooit. Het is en zal altijd een van de laatste nummers zijn.
Lekker hoor, heb ff mijn laatste bak koffie van de dag gepakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Chocofan heb net mijn warme ch🤭co op
Tuurlijk komen er nieuwe vanavond al, hoelang lopen ze eigenlijk achter 1 of 2 weken op tv?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk die KPN poesjes, dan mis ik weer die witte van mij
Erkenning dat je het goed had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
jaaa goed![]()
wat win ik nu
en
we zijn van FABIO af
Er gaan een boel weg dus dat is janken terugblikken enz.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Fabio gewonnen.
Afscheid nemen en nieuwe erin.
En Fatima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo jammer dat Geert en Demi niet weg gaan.
Maar maar maar, ik wil gewoon nieuwe zien vandaag, zal wel in de laatste minuut zijn dan of in de vooruitblik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gaan een boel weg dus dat is janken terugblikken enz.....
Nee joh lekker ergerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel leuk om te kijken welk bondje ze gaan irriterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Die mag ook wel weg en inderdaad, Marlene die weggaat is ook al erg fijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Fatima.
Maar goed, ik ben al gelukkig dat Marlene opbokt zonder ton.
Dat was behoorlijk awkward jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo idioot die heupbewegingen als die gewonnen heeft, zelfs tegen zijn ouders
Oh ja, daar zijn ze wel goed voor, ze zijn zo verschrikkelijk tegen elkaar.quote:
Ja... volgens mij ook.quote:
demi en geert bij fatimaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn ze wel goed voor, ze zijn zo verschrikkelijk tegen elkaar.
Vooruit dan moet Fatima ook blijven inderdaad want die ken zo lekker schreeuwen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel leuk om te kijken welk bondje ze gaan irriteren
ohhh wacht ik weet een hele hele leuke voor ze![]()
Omg die mag zeker in een bondje met die 2, kijk ik krijg al weer zin met die vervelende mensen er in. Als ze maar geen ton winnen, dat gun ik die vervelia's niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan 16 Anne types heb je geen moer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn ze wel goed voor, ze zijn zo verschrikkelijk tegen elkaar.
Vooruit dan moet Fatima ook blijven inderdaad want die ken zo lekker schreeuwen.
Stonden bij de Prijsmepper in Lelystadquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja... volgens mij ook.
Hebben die de woonwagen om de hoek geparkeerd ofzo
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg die mag zeker in een bondje met die 2, kijk ik krijg al weer zin met die vervelende mensen er in. Als ze maar geen ton winnen, dat gun ik die vervelia's niet.
Misschien deze maand weer een twist omtrent de bondjes die gemaakt moeten worden, grabbelen of zo. Ipv zelf bij elkaar zoeken.quote:
zal wel nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien deze maand weer een twist omtrent de bondjes die gemaakt moeten worden, grabbelen of zo. Ipv zelf bij elkaar zoeken.
Jaaa ik weet weer waarom ik kijk, irritainment maar ze mogen iig niet winnen van mij, die ellendelingen.quote:
Heb je weer een wijze les geleerd, pushmeldingen uitzetten anders kan je ook gespoilerd worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:04 schreef Cirilico het volgende:
Ik zit rustig op mn telefoon en SBS op whatsapp stuurt ff een pop-upmelding van de winnaar. Klasse.![]()
er moeten er nog 4quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:05 schreef spapaars het volgende:
Opzouten, wacht op de nieuwe bewoners,
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel niet
2 maanden achter elkaar niet kiezen
Jeps. Ik had ze speciaal aangezet omdat ik de vorige keer een poll gemist had. Nou, heb je niks aan dus. Sowieso zijn ze irritant geworden met constant filmpjes erop plaatsenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je weer een wijze les geleerd, pushmeldingen uitzetten anders kan je ook gespoilerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |