Nou dat is vaak zo ja maar vandaag niet. Morgen zien we de nieuwe of oud bewoners weer🤪quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat de nieuwe Donderdag pas binnen komen, alles ff lekker uitsmeren is SBS goed in
Nooit. Het is en zal altijd een van de laatste nummers zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Is het ooit de eerste keer gelijk juist geweest?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk die KPN poesjes, dan mis ik weer die witte van mij
die is het , gisteren al gezegdquote:
Greys zegt van wel en ik vind haar een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nooit. Het is en zal altijd een van de laatste nummers zijn.
Lekker hoor, heb ff mijn laatste bak koffie van de dag gepakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:51 schreef DilanoNirvana het volgende:
Chocofan heb net mijn warme ch🤭co op
Tuurlijk komen er nieuwe vanavond al, hoelang lopen ze eigenlijk achter 1 of 2 weken op tv?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk die KPN poesjes, dan mis ik weer die witte van mij
Erkenning dat je het goed had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
jaaa goed![]()
wat win ik nu
en
we zijn van FABIO af
Er gaan een boel weg dus dat is janken terugblikken enz.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Fabio gewonnen.
Afscheid nemen en nieuwe erin.
En Fatima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo jammer dat Geert en Demi niet weg gaan.
Maar maar maar, ik wil gewoon nieuwe zien vandaag, zal wel in de laatste minuut zijn dan of in de vooruitblik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gaan een boel weg dus dat is janken terugblikken enz.....
Nee joh lekker ergerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo jammer dat Geert en Demi niet weg gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |