Heel veel jongeren kijken naar het jaar en dan vinden ze het ouwe meuk. Jammer want er zitten pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:40 schreef StephanL het volgende:
Schokerend hoe weinig ze wisten van films
Is net als met MILFs. Niet blindstaren op het jaar, je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel veel jongeren kijken naar het jaar en dan vinden ze het ouwe meuk. Jammer want er zitten pareltjes tussen.
Gelukkig knippen ze flink.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:42 schreef Whuzz het volgende:
Omg, met deze scherpschutters gaat de finale zo nog een week duren
Juist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is net als met MILFs. Niet blindstaren op het jaar, je weet niet wat je mist.
Heb ik ook hoor wel een beetje met oude films. Maar kijk ze wel op Netflix soms. Zitten pareltjes bij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel veel jongeren kijken naar het jaar en dan vinden ze het ouwe meuk. Jammer want er zitten pareltjes tussen.
Hmmm, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar heeft ook ballen..... en misschien wel blauwe
Zat ik ook aan te denken, vast niet. Jan pakt ze echt niet willekeurig. Die heeft niet voor niks een oortje in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Is het ooit de eerste keer gelijk juist geweest?
Denk dat de nieuwe Donderdag pas binnen komen, alles ff lekker uitsmeren is SBS goed inquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:46 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou de kans is groot dat Fabio gaat winnen, hoop dat we vandaag de nieuwe alweer gaan zien.
jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Is het ooit de eerste keer gelijk juist geweest?
Alleen Freaky mag para doen daarover he.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, vast niet. Jan pakt ze echt niet willekeurig. Die heeft niet voor niks een oortje in.
Zal toch wel, dat we nieuwe krijgen vandaag. Grrr nou weet ik het niet meer zeker, ik wil nieuwe vandaag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:46 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou de kans is groot dat Fabio gaat winnen, hoop dat we vandaag de nieuwe bewoners gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |