Dan weet ik welk programma ik nooit ga kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:20 schreef DefKu het volgende:
Jullie nemen Tobias veel te serieus joh. Zo is hij ook bij de FOMO Show van NPO. Hilarisch vind ik het.
Denk dat ie een typetje speelt.
Het meest opvallende vond ik nog wel dat ze dat niet eens overwogen leken te hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat oude kamp noord is zo dom joh. Die konden fluitend naar de samensmelting als ze gewoon samen stemde.
Ik denk dat het vertrouwen daar (terecht) te slecht voor is. Die Vincent is geenszins een betrouwbare factor en heeft vooral als doel om z'n oude makkers weg te werken. Die zou dan misschien een keertje opportunistisch meedoen, maar zodra hij de kans heeft meteen Lies en Nordin wegwerken aangezien ze elkaar allemaal niet mogen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het meest opvallende vond ik nog wel dat ze dat niet eens overwogen leken te hebben.
Wie heeft dat gezegd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:09 schreef roos94 het volgende:
Jeetje, er kwam toch geen afvallerseiland? Hier ga ik heel slecht op. Bah.
Was het niet de 1e aflevering? Iets in de trant van " er is nu geen afval eiland, geen backup, geen geheime zijwegen, als je eruit ligt is het klaar"quote:
Daar staat mij ook iets van bij dat dat gezegt werd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was het niet de 1e aflevering? Iets in de trant van " er is nu geen afval eiland, geen backup, geen geheime zijwegen, als je eruit ligt is het klaar"
Dat heb ik juist met Liesquote:
Ik vind het een beetje random weer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:09 schreef roos94 het volgende:
Jeetje, er kwam toch geen afvallerseiland? Hier ga ik heel slecht op. Bah.
Zoiets is er gezegd inderdaad, dat er op dat moment geen afvallerseiland was. Maar wat zegt dat over de rest van de Expeditie? Er is niet gezegd dat het er niet zou komen en helaas is het zo dat de laatste tig jaar er elke keer afvallers en winnaarseilanden zijn die ervoor zorgen dat de productie de juiste persoon kan laten winnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was het niet de 1e aflevering? Iets in de trant van " er is nu geen afval eiland, geen backup, geen geheime zijwegen, als je eruit ligt is het klaar"
Precies.quote:
ja root ik ook voorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |