quote:Op zondag 7 september 2025 22:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”?
Wel lullig voor de eerdere afvallers.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
huhhhhhhhhh nu ineens afvallerseiland
Het voorkomt wel dat het oude kamp alle andere leden van het andere kamp er een voor een zo naar huis kunnen sturen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel lullig voor de eerdere afvallers.
Was allemaal dor hout. Mis je niks aan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als ie moet battlen tegen Liesquote:Op zondag 5 oktober 2025 21:41 schreef Cirilico het volgende:
Ik had het afvallerseiland pas na de samensmelting weer verwacht.
Ach ja, ik mag Nordin inmiddels wel. Dus leuk dat ie blijft.
Ja? Wat wil je hiermee zeggen? Nu is er wel een afvallerseiland en hebben ze dat ook gezegd. De situatie is veranderd.quote:
Hoop dat hij al lek was toen ze hem vonden, anders hadden ze beter iets anders mee kunnen doen.quote:
Hoezo? Dat er al jaren vanaf dag 1 een afvallerseiland is was al erg genoeg, nu weer is ook verschrikkelijk. Weg=weg wat mij betreft. Maar dit is alles behalve uniek, er zijn al veel varianten geweest op afvallerseiland (beste was de grot wat mij betreft).quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet altijd om hem lachen bij de fomo-showquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:47 schreef Crohnjurist het volgende:
Tobias die zeurt, hoort gewoon bij Tobias haha, ik ga juist altijd zo stuk om hem met zijn monotone klaagstem en zijn droge commentaar
Dat oude kamp noord is zo dom joh. Die konden fluitend naar de samensmelting als ze gewoon samen stemde.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Nordin dus naar afvallerseiland, toch niet gecanceld dit eiland in dit seizoen dus komen we dus toch nog aan een einddatum van ER zo in december uit is de verwachting. Lange zit wederom. Jammer dat die vreselijke Lies er niet uit wordt gebonjourd, dit was weer een mogelijkheid zo in de kleine mini samensmelting van de 2 kampen per eiland. Maar Nordin is in potentie wel een finalist dus een sterke deelnemer, dus die kun je er nu beter al uit flikkeren dan dat ze tegenover jezelf komen te staan in een mogelijke finale.
Hoezo dit eigenlijk? Zonder dit plannetje had hij er zelf uit gelegen.quote:
Ik vind die Nordin vanaf dag 1 al een reteirritant alpha mannetje. Jammer dat er een afvallerseiland is. Al moet ik wel zeggen dat hij de eilandraad best sympathiek oppakte.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Nordin dus naar afvallerseiland, toch niet gecanceld dit eiland in dit seizoen dus komen we dus toch nog aan een einddatum van ER zo in december uit is de verwachting. Lange zit wederom. Jammer dat die vreselijke Lies er niet uit wordt gebonjourd, dit was weer een mogelijkheid zo in de kleine mini samensmelting van de 2 kampen per eiland. Maar Nordin is in potentie wel een finalist dus een sterke deelnemer, dus die kun je er nu beter al uit flikkeren dan dat ze tegenover jezelf komen te staan in een mogelijke finale.
Dan weet ik welk programma ik nooit ga kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:20 schreef DefKu het volgende:
Jullie nemen Tobias veel te serieus joh. Zo is hij ook bij de FOMO Show van NPO. Hilarisch vind ik het.
Denk dat ie een typetje speelt.
Het meest opvallende vond ik nog wel dat ze dat niet eens overwogen leken te hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat oude kamp noord is zo dom joh. Die konden fluitend naar de samensmelting als ze gewoon samen stemde.
Ik denk dat het vertrouwen daar (terecht) te slecht voor is. Die Vincent is geenszins een betrouwbare factor en heeft vooral als doel om z'n oude makkers weg te werken. Die zou dan misschien een keertje opportunistisch meedoen, maar zodra hij de kans heeft meteen Lies en Nordin wegwerken aangezien ze elkaar allemaal niet mogen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het meest opvallende vond ik nog wel dat ze dat niet eens overwogen leken te hebben.
Wie heeft dat gezegd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:09 schreef roos94 het volgende:
Jeetje, er kwam toch geen afvallerseiland? Hier ga ik heel slecht op. Bah.
Was het niet de 1e aflevering? Iets in de trant van " er is nu geen afval eiland, geen backup, geen geheime zijwegen, als je eruit ligt is het klaar"quote:
Daar staat mij ook iets van bij dat dat gezegt werd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was het niet de 1e aflevering? Iets in de trant van " er is nu geen afval eiland, geen backup, geen geheime zijwegen, als je eruit ligt is het klaar"
Dat heb ik juist met Liesquote:
Ik vind het een beetje random weer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:09 schreef roos94 het volgende:
Jeetje, er kwam toch geen afvallerseiland? Hier ga ik heel slecht op. Bah.
Zoiets is er gezegd inderdaad, dat er op dat moment geen afvallerseiland was. Maar wat zegt dat over de rest van de Expeditie? Er is niet gezegd dat het er niet zou komen en helaas is het zo dat de laatste tig jaar er elke keer afvallers en winnaarseilanden zijn die ervoor zorgen dat de productie de juiste persoon kan laten winnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Was het niet de 1e aflevering? Iets in de trant van " er is nu geen afval eiland, geen backup, geen geheime zijwegen, als je eruit ligt is het klaar"
Precies.quote:
ja root ik ook voorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |