abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218948132

foto: ©Jasper Suyk

Dit zijn de twintig kandidaten van ‘Expeditie Robinson’ 2025

Op alfabetische volgorde: Amijé Roos (Food influencer), Camiel Kesbeke (Augurkenprins), Churandy Martina (Olympisch Veteraan), Demi de Boer (Content Creator), Florentien van der Meulen (Nieuwslezer), Kevin Hassing (Acteur/Kinderboekenschrijver), Koen Pieter van Dijk (Mediapersoonlijkheid), Lies Zhara (Content creator/DJ), Linda Wagenmakers (Musicalzangeres), Marieke Westenenk (Actrice), Mátyás Bittenbinder (Bioloog), Nordin Besling (Radio DJ/Artiest), Robin Martens (Actrice), Roelof Hemmen (Presentator), Roos Dickmann (Actrice), Stefania Liberakakis (Zangeres), Tobias Camman (Programmamaker), Twan Kuyper (Acteur/Content Creator), Vincent Croiset (Acteur), Yesim Candan (Columnist/Radiomaker).

De ultieme survivalstrijd barst eind augustus weer los. Voor de 27e keer zijn twintig kersverse kandidaten, samen met presentatoren Nicolette Kluijver en debuterend presentator Edson da Graça, afgereisd naar Maleisië.

We kunnen ons opnieuw verheugen op een sensationeel avontuur vol met onverwachte wendingen en grote plottwists, waarin de expeditieleden continu worden getest op hun uithoudingsvermogen en survivalskills.

Wie overleeft het beste op een tropisch, afgelegen eiland, wie doorstaat de genadeloze proeven en trotseert de meedogenloze eliminaties?

Expeditie Robinson is vanaf zondag 31 augustus 2025 wekelijks om 20:00 uur te zien op RTL 4.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:38:54 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218948136
huhhhhhhhhh nu ineens afvallerseiland
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218948141
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 22:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat is er onduidelijk aan de mededeling van de presentatoren: “er is geen afvallerseiland”?

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218948144
quote:
16s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:38 schreef FlippingCoin het volgende:
huhhhhhhhhh nu ineens afvallerseiland
Wel lullig voor de eerdere afvallers.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218948146
Beau van Ervendoorns jumpscare. 😱
#superniger2020
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:40:49 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218948148
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het voorkomt wel dat het oude kamp alle andere leden van het andere kamp er een voor een zo naar huis kunnen sturen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_218948150
quote:

[..]
Was allemaal dor hout. Mis je niks aan.
#superniger2020
pi_218948153
Ik had het afvallerseiland pas na de samensmelting weer verwacht.

Ach ja, ik mag Nordin inmiddels wel. Dus leuk dat ie blijft.
Hotapnyc
pi_218948162
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:41 schreef Cirilico het volgende:
Ik had het afvallerseiland pas na de samensmelting weer verwacht.

Ach ja, ik mag Nordin inmiddels wel. Dus leuk dat ie blijft.
Dat wordt lachen als ie moet battlen tegen Lies _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218948170
Lekker voor Tobias dat hij nu op een ander eiland zit met zijn janksmoel
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:44:00 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218948178
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Jij kijkt zonder geluid?
:D _O_
pi_218948383
Jammer dat er nu toch een afvallerseiland is, maar gelukkig kunnen de Nordins en Liesen van deze expeditie elkaar dan nog uitschakelen zodat er maar weinig daadwerkelijk de samensmelting halen.

Ik vrees wel voor Churandy volgende week
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218948410
Ben ik de enige die me ergert aan die 2 boomers? Vincent voelt zich wel erg geestig omdat hij een bal een naam geeft en die grijze zit alleen maar zo stoer te praten over zijn oude team (f*** you Churandy!!) terwijl hij er zelf niks van bakt :')

En Marieke die zich beledigd voelt om niet gekozen te worden terwijl ze er altijd een beetje bijstaat en haar highlights in de intro letterlijk 2 shots zijn dat ze met haar reet op het strand zit :')

Mooie zet van Amije om Twan te kiezen zodat ze hem eruit kunnen stemmen. Ook goed voor Tobias en co om Nordin eruit te stemmen al denk ik dat ze hierdoor nog minder kans maken om proeven te winnen.
/
pi_218948532
Ik vind die bal (Wilson) wel grappig :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218950027
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
_O-
Ja? Wat wil je hiermee zeggen? Nu is er wel een afvallerseiland en hebben ze dat ook gezegd. De situatie is veranderd.

Overigens typerend dat je bewust de zin "Wie weet wat er na de Samensmelting nog komt, dat is afwachten." uit de quote haalt. Je bent een vrouw of niet?

Ik heb in ieder geval nooit gezegd dat er geen afvallerseiland zou gaan komen dit jaar. En helaas is dat ook dit inderdaad weer het geval.

[ Bericht 9% gewijzigd door GereDathan op 06-10-2025 09:39:36 ]
pi_218950035
quote:
11s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
Ik vind die bal (Wilson) wel grappig :D
Hoop dat hij al lek was toen ze hem vonden, anders hadden ze beter iets anders mee kunnen doen.
pi_218950042
quote:

[..]
Hoezo? Dat er al jaren vanaf dag 1 een afvallerseiland is was al erg genoeg, nu weer is ook verschrikkelijk. Weg=weg wat mij betreft. Maar dit is alles behalve uniek, er zijn al veel varianten geweest op afvallerseiland (beste was de grot wat mij betreft).
pi_218951288
Ik was gisteren uit eten maar op een leuke ontknoping an niet veel gemist. Wat een saaie proef zeg.

Verder is Tobias iemand die volgens mij thuis nog bij z’n ouder woont en Lies de volgend e die ze er volgende week uitgooien. Vincent zit nog wel even goed voorlopig. Die stelt wel mee met wat de groep wil.
pi_218952528
Tobias die zeurt, hoort gewoon bij Tobias haha, ik ga juist altijd zo stuk om hem met zijn monotone klaagstem en zijn droge commentaar :D
pi_218952620
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:47 schreef Crohnjurist het volgende:
Tobias die zeurt, hoort gewoon bij Tobias haha, ik ga juist altijd zo stuk om hem met zijn monotone klaagstem en zijn droge commentaar :D
Ik moet altijd om hem lachen bij de fomo-show
pi_218955557
Nordin dus naar afvallerseiland, toch niet gecanceld dit eiland in dit seizoen dus komen we dus toch nog aan een einddatum van ER zo in december uit is de verwachting. Lange zit wederom. Jammer dat die vreselijke Lies er niet uit wordt gebonjourd, dit was weer een mogelijkheid zo in de kleine mini samensmelting van de 2 kampen per eiland. Maar Nordin is in potentie wel een finalist dus een sterke deelnemer, dus die kun je er nu beter al uit flikkeren dan dat ze tegenover jezelf komen te staan in een mogelijke finale.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218955947
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Nordin dus naar afvallerseiland, toch niet gecanceld dit eiland in dit seizoen dus komen we dus toch nog aan een einddatum van ER zo in december uit is de verwachting. Lange zit wederom. Jammer dat die vreselijke Lies er niet uit wordt gebonjourd, dit was weer een mogelijkheid zo in de kleine mini samensmelting van de 2 kampen per eiland. Maar Nordin is in potentie wel een finalist dus een sterke deelnemer, dus die kun je er nu beter al uit flikkeren dan dat ze tegenover jezelf komen te staan in een mogelijke finale.
Dat oude kamp noord is zo dom joh. Die konden fluitend naar de samensmelting als ze gewoon samen stemde.
pi_218956433
Lekkere bijdehand ook van Kamp Zuid om al die Spaghetti in 1 keer op te vreten. Gezien hoe enorm de porties waren hadden ze daar toch makkelijk 2 of 3 avonden van kunnen eten lijkt me.

Verder weer kapot geïrriteerd aan Tobias en Lies, die mogen er echt wel snel uit van mij. Verder vooral veel nietszeggende figuren, alleen Churandy vind ik leuk, maar die zal er wel snel uitvliegen.

quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:37 schreef superniger het volgende:
Wat is dit dom van Vincent.

Hoezo dit eigenlijk? Zonder dit plannetje had hij er zelf uit gelegen.
pi_218956922
Jullie nemen Tobias veel te serieus joh. Zo is hij ook bij de FOMO Show van NPO. Hilarisch vind ik het.
Denk dat ie een typetje speelt.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:58:22 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218957243
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind die Nordin vanaf dag 1 al een reteirritant alpha mannetje. Jammer dat er een afvallerseiland is. Al moet ik wel zeggen dat hij de eilandraad best sympathiek oppakte.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')