Lies werkt al vanaf de eerste aflevering op mijn zenuwen, doodzonde dat ze er toen niet is uitgevlogen. Nu heeft ze én een immuniteitsmunt en valt ze niet genoeg op om weggestemd te worden. Die zou zich zomaar de finale in kunnen rommelen....quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie aflevering, Roelof exit zag je bij de start van de aflevering al aan komen, en helemaal na de storytelling na het verliezen van de proef. Had er gewoon een sterkere uitgestuurd, Kevin, Koen of Kesbeke. (KKK) dan had jezelf in the end meer een dienst bewezen dan Roelof te executeren naar het afvallerseiland waar hij overigens makkelijk van Linda kan winnen. Had liever gezien dat rood naar de eilandraad moest, die Lies begint per week irritanter te worden en teveel in zichzelf te geloven.
Echt te idioot dat kind.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lies werkt al vanaf de eerste aflevering op mijn zenuwen, doodzonde dat ze er toen niet is uitgevlogen. Nu heeft ze én een immuniteitsmunt en valt ze niet genoeg op om weggestemd te worden. Die zou zich zomaar de finale in kunnen rommelen....
Ik hoop het ook en ik hoop dat de expositie na de samensmelting eens echt van start gaat.quote:Op zondag 2 november 2025 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Please Roelof door en Linda naar huis.
Ze gaat het toch niet redden in de samensmelting proef.quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 20:37 schreef Cirilico het volgende:
Ik dacht altijd dat Roelof een alleenstaande weduwnaar was.![]()
quote:Roelof is inmiddels al twaalf jaar gelukkig met zijn derde vrouw Marjon. Zijn geliefde is een goede vriendin geweest van zijn overleden tweede vrouw, die dezelfde naam heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |