Ja dat is niet heel spannend, tenzij ze er een twist nog inbouwenquote:
Bij mijn weten twee en Nordin is daar al zeker van. Dus Roelof of Linda komt nog terug na hun duel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
Saaie aflevering, neem aan dat er dan nog één duel is tussen de afvallers. Mag er één of twee terug?
Ja dat is ook zo, dus er komen twee terugquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:11 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij mijn weten twee en Nordin is daar al zeker van. Dus Roelof of Linda komt nog terug na hun duel.
Robin is er ook zo eenquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:09 schreef Stepperoller het volgende:
Marieke heeft naar mijn idee afgelopen proef ook een grote bijdrage geleverd aan de winst van kamp Noord. Zij is gewoon goed met die puzzels en de meeste ER deelnemers niet. Ook vorige proef was ze al lekker bezig.
Ik had haar denk ik eerder toch onderschat. Dus ik heb wel zin in de individuele proeven, want dan gaat dat eens duidelijk worden wat de individuele kwaliteiten van de kandidaten in die zin zijn.
Momenteel heb ik bijvoorbeeld de indruk dat figuren als Amije en Kevin heel erg hebben meegelift op de kwaliteiten van hun teamgenoten. Zo zijn er nog wel meer, maar bij deze twee was het me niet zo opgevallen toen hun kamp nog in de winning streak zat voordat
Die had nog wel een sportachtergrond dacht ik? en had bij een zo'n proef waarbij iedereen moest gooien het wel goed gedaan itt veel anderen.quote:
Marieke heb ik ook onderschat! Al denk ik niet dat zij er heel sterk uit gaat komen tijdens de individuele proeven, met fysieke opdrachten hobbelt ze toch vaak een beetje achteraan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:09 schreef Stepperoller het volgende:
Marieke heeft naar mijn idee afgelopen proef ook een grote bijdrage geleverd aan de winst van kamp Noord. Zij is gewoon goed met die puzzels en de meeste ER deelnemers niet. Ook vorige proef was ze al lekker bezig.
Ik had haar denk ik eerder toch onderschat. Dus ik heb wel zin in de individuele proeven, want dan gaat dat eens duidelijk worden wat de individuele kwaliteiten van de kandidaten in die zin zijn.
Momenteel heb ik bijvoorbeeld de indruk dat figuren als Amije en Kevin heel erg hebben meegelift op de kwaliteiten van hun teamgenoten. Zo zijn er nog wel meer, maar bij deze twee was het me niet zo opgevallen toen hun kamp nog in de winning streak zat voordat er werd gehusseld.
Ik vond trouwens dat Roelof zich wel heel makkelijk naar de slachtbank liet leiden en daar ook zo openlijk over was van 'stem mij maar weg' waardoor dat voor de rest ook wel heel erg de weg van de minste weerstand was. Nu weet ik niet hoeveel ruimte er was geweest voor bondjes, omdat ze volgens mij door het weer bijna tot de eilandraad hebben moeten schuilen, maar ik denk dat er anders best mogelijkheden waren geweest om achter de schermen mensen mee te krijgen om dit te zien als kans om een sterke speler eruit te stemmen.
Ik bedoel dat zij dus nog wel duidelijke onderscheidende individuele kwaliteiten heeft en veel anderen niet. Dus als er individuele proeven zijn met een grote puzzelcomponent/anderzijds denkkracht maakt zij vrij veel kans.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:05 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Marieke heb ik ook onderschat! Al denk ik niet dat zij er heel sterk uit gaat komen tijdens de individuele proeven, met fysieke opdrachten hobbelt ze toch vaak een beetje achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |