Klopt, al staat de verwarming voor hem aan (had ik anders nog niet gedaan) en heeft hij duizend dekentjes tot zijn beschikking en heb ik hem ingepakt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Portugees kent-ie dit soort toestanden natuurlijk niet.
We hebben gelezen, daarvoor zat je te klagen dat anderen ook de auto pakken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op iemand die vraagt of treinen een optie is. Le-zen.
Arm ventje. Misschien is-ie ook gewoon treurig dat het buiten zo naar is.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, al staat de verwarming voor hem aan (had ik anders nog niet gedaan) en heeft hij duizend dekentjes tot zijn beschikking en heb ik hem ingepakt.
Zaterdag heeft hij maar 1x! gewandeld, zo sneuquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Arm ventje. Misschien is-ie ook gewoon treurig dat het buiten zo naar is.
Looooolquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben gelezen, daarvoor zat je te klagen dat anderen ook de auto pakken.
Straks wordt-ie nog depressief.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zaterdag heeft hij maar 1x! gewandeld, zo sneu
11 uur aan een stuk liggen snurken in mijn eigen bedjequote:
Ssssssstquote:
HdP!quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
11 uur aan een stuk liggen snurken in mijn eigen bedje
Sarcasme is ook een vreemd begripquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben gelezen, daarvoor zat je te klagen dat anderen ook de auto pakken.
Want ik ben immer bloedserieus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sarcasme is ook een vreemd begrip
Maakte daarna nog zelfs de overduidelijke grap dat alleen ik dat mag.
Hm, niet ziekig?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij lag vannacht ook helemaal niet tegen mij aan enzo, weet niet wat hij had. Vanochtend alleen maar gemopper en niet uit bed te krijgen.
Heeft-ie wel honger?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij lag vannacht ook helemaal niet tegen mij aan enzo, weet niet wat hij had. Vanochtend alleen maar gemopper en niet uit bed te krijgen.
Ja dat welquote:
Neequote:
Liever zwarte theequote:
Snap ik wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Nee
Ik denk dat hij gewoon een beetje last heeft van de maandag
Ik heb ook een beetje last van de maandag. En van het leven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het nu al blue mondayquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Nee
Eindelijk weer eens echte koffiequote:
Iedere maandag toch.quote:
Voor Meneer Ambar is elke maandag blue.quote:
Nee van cafeīne merk ik meestal niet zoveelquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
Sta je nu meteen strak door de koffie? @:LTVDK
Neem eenquote:
Zal morgen live verslag doen vanuit de kantine het restaurant van Gewichtige Zaken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht kan @:Budapestenaar een beetje lekken over alle verhitte discussies hierover op het Intranet.
Kun je straks nergens meer zonder je lamp.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Zegt wel wat over hoe enorm fijn ik dat ding vind
Deze is tijdelijk uitverkocht, maar lijkt me wel iets voor op je werk:quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nu op kantoor ook een daglichtlamp
Ja, het vond het vanmorgen ook al drukker op de weg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Ik moet grinniken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze is tijdelijk uitverkocht, maar lijkt me wel iets voor op je werk:
https://www.ledlampshopxl.nl/1000w-led-bouwlamp.html
ik ben net geweestquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het vond het vanmorgen ook al drukker op de weg.
Loopt die straks overal rond met een rugzakje met een bouwlamp er inquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je straks nergens meer zonder je lamp.
Ik heb echt haat aan collega's die overal teveel felle verlichting plaatsen en aandoen. Jij zou oprecht mijn meest gehate collega zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nu op kantoor ook een daglichtlamp
Maar zijn rugzakje zit al zo volquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loopt die straks overal rond met een rugzakje met een bouwlamp er in
Mooi zo. Ik ga vanavond waarschijnlijk wel badmintonnen. Ookal doet mijn knie nog steeds pijn.quote:
quote:Sun-like volledig spectrum
FC1000W straalt een zonnig vol spectrum uit, zeer goed voor alle soorten kamerplanten. Voeg meer rood licht toe aan het witte licht om de FC1000W beter te laten presteren in de vegetatieve groeifase en bloeifase. De knoppen en vruchten zullen dus veel dichter en smaakvoller zijn.
Moet hij zichzelf ook gaan insmeren met zonnebrand anders is hij met een week al een 55 jarige pruimquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
@:nattekat, misschien is een kweeklamp iets voor je? Dan heb je een vollediger lichtspectrum.
https://www.greensell.nl/(...)eeklamp/#description
[..]
Kan die daar weer over klagen, dat die een grotere rugzak nodig heeftquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn rugzakje zit al zo vol
Met een verlengsnoertjequote:Op maandag 6 oktober 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loopt die straks overal rond met een rugzakje met een bouwlamp er in
Of een accupakket, al gaat het dan weer klagen over een te zware rugzak wordenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag me af hoe het met NatteKat zijn ogen zit als hij steeds zulk fel licht nodig heeft om wat te zien
Rol kofferquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een accupakket, al gaat het dan weer klagen over een te zware rugzak worden
Ganz geilquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:41 schreef Wereldgozer het volgende:
De bus roept in het Duits om
VERGISSEN NICHT AUS ZU CHECKEN
Opa zou trots zijn @:haags
Wel formaatje hutkoffer danquote:
Mijn geslacht alleen al maakt me gehaat bij jou, dus niets te verliezen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt haat aan collega's die overal teveel felle verlichting plaatsen en aandoen. Jij zou oprecht mijn meest gehate collega zijn.
Hele jaar door lekker bruinquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet hij zichzelf ook gaan insmeren met zonnebrand anders is hij met een week al een 55 jarige pruim
Nu ik terug ben in dit grauwe grijze weer heb ik wel gelijk een goed opsporing verzocht tintjequote:
Deze aannamequote:Op maandag 6 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn geslacht alleen al maakt me gehaat bij jou, dus niets te verliezen.
Sowquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze aanname
Dat je een lul hebt interesseert mij echt geen reet, dat je er een bent wel.
Lijkt me ook wel heerlijk om eens gewoon een weekje de zon op te zoeken in het herfsthalfjaarquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ik terug ben in dit grauwe grijze weer heb ik wel gelijk een goed opsporing verzocht tintje
quote:Op je volgende factureringsdatum op of na 6 november 2025 gaat de prijs van je HBO Max-abonnement omhoog. Je prijs verandert van ¤ 6,99/maand naar ¤ 8,49/maand.
Het is vrij nat jaquote:
Heel de markt is eigenlijk debiel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
Eigenlijk ook wel debiel dat je tegenwoordig nog steeds moet bijbetalen om 4k te kunnen kijken. Netflix en HBO wel iig.
Truequote:Op maandag 6 oktober 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel de markt is eigenlijk debiel.
Gelukkig deel ik het bedrag van Netflix met drie mensen (betaal ook ¤8 per maand extra voor hun aanwezigheid) maar pff anders was dat ook ¤18 per maand ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen jullie betaalden vroeger toch ook niet zoveel geld om tv te mogen kijken? Ik bedoel als je alle streamingsdiensten bij elkaar optelt ben je een mooi bedrag verder.
Mweh, toen kocht ik vaak een stapeltje random zooi bij de Mediamarkt ofzo. Denk dat m'n kosten per kijkuur nog steeds ongeveer op hetzelfde neerkomen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mensen jullie betaalden vroeger toch ook niet zoveel geld om tv te mogen kijken? Ik bedoel als je alle streamingsdiensten bij elkaar optelt ben je een mooi bedrag verder.
Hoop het toch niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar dan wel slechts 1 reclameblok per kwartier
Neequote:Op maandag 6 oktober 2025 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kapitein Koek goden![]()
Bestaat dat nog
Bij amazon prime kan je als NL user alleen nog maar NL ondertiteling kiezenquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En Netflix is aan het prutsen, waarom de fuck zetten ze er series op zonder op z'n minst Engelse ondertiteling.We kijken graag af en toe wat anime, maar m'n Japans is matig en met Franse ondertiteling kom ik niet ver.
Cherry had geen tijd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En Netflix is aan het prutsen, waarom de fuck zetten ze er series op zonder op z'n minst Engelse ondertiteling.We kijken graag af en toe wat anime, maar m'n Japans is matig en met Franse ondertiteling kom ik niet ver.
Topquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij amazon prime kan je als NL user alleen nog maar NL ondertiteling kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |