Kan die daar weer over klagen, dat die een grotere rugzak nodig heeftquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar zijn rugzakje zit al zo vol
Met een verlengsnoertjequote:Op maandag 6 oktober 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loopt die straks overal rond met een rugzakje met een bouwlamp er in
Of een accupakket, al gaat het dan weer klagen over een te zware rugzak wordenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag me af hoe het met NatteKat zijn ogen zit als hij steeds zulk fel licht nodig heeft om wat te zien
Rol kofferquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een accupakket, al gaat het dan weer klagen over een te zware rugzak worden
Ganz geilquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:41 schreef Wereldgozer het volgende:
De bus roept in het Duits om
VERGISSEN NICHT AUS ZU CHECKEN
Opa zou trots zijn @:haags
Wel formaatje hutkoffer danquote:
Mijn geslacht alleen al maakt me gehaat bij jou, dus niets te verliezen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt haat aan collega's die overal teveel felle verlichting plaatsen en aandoen. Jij zou oprecht mijn meest gehate collega zijn.
Hele jaar door lekker bruinquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet hij zichzelf ook gaan insmeren met zonnebrand anders is hij met een week al een 55 jarige pruim
Nu ik terug ben in dit grauwe grijze weer heb ik wel gelijk een goed opsporing verzocht tintjequote:
Deze aannamequote:Op maandag 6 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn geslacht alleen al maakt me gehaat bij jou, dus niets te verliezen.
Sowquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze aanname
Dat je een lul hebt interesseert mij echt geen reet, dat je er een bent wel.
Lijkt me ook wel heerlijk om eens gewoon een weekje de zon op te zoeken in het herfsthalfjaarquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ik terug ben in dit grauwe grijze weer heb ik wel gelijk een goed opsporing verzocht tintje
quote:Op je volgende factureringsdatum op of na 6 november 2025 gaat de prijs van je HBO Max-abonnement omhoog. Je prijs verandert van ¤ 6,99/maand naar ¤ 8,49/maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |