Eindelijk weer eens echte koffiequote:
Iedere maandag toch.quote:
Voor Meneer Ambar is elke maandag blue.quote:
Nee van cafeïne merk ik meestal niet zoveelquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
Sta je nu meteen strak door de koffie? @:LTVDK
Neem eenquote:
Zal morgen live verslag doen vanuit de kantine het restaurant van Gewichtige Zaken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht kan @:Budapestenaar een beetje lekken over alle verhitte discussies hierover op het Intranet.
Kun je straks nergens meer zonder je lamp.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
Zegt wel wat over hoe enorm fijn ik dat ding vind
Deze is tijdelijk uitverkocht, maar lijkt me wel iets voor op je werk:quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nu op kantoor ook een daglichtlamp
Ja, het vond het vanmorgen ook al drukker op de weg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ochtendspits die ik vreesde voor m'n eerste echte werkdag op kantoor. Kutauto's.
Ik moet grinniken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze is tijdelijk uitverkocht, maar lijkt me wel iets voor op je werk:
https://www.ledlampshopxl.nl/1000w-led-bouwlamp.html
ik ben net geweestquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het vond het vanmorgen ook al drukker op de weg.
Loopt die straks overal rond met een rugzakje met een bouwlamp er inquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je straks nergens meer zonder je lamp.
Ik heb echt haat aan collega's die overal teveel felle verlichting plaatsen en aandoen. Jij zou oprecht mijn meest gehate collega zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil nu op kantoor ook een daglichtlamp
Maar zijn rugzakje zit al zo volquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loopt die straks overal rond met een rugzakje met een bouwlamp er in
Mooi zo. Ik ga vanavond waarschijnlijk wel badmintonnen. Ookal doet mijn knie nog steeds pijn.quote:
quote:Sun-like volledig spectrum
FC1000W straalt een zonnig vol spectrum uit, zeer goed voor alle soorten kamerplanten. Voeg meer rood licht toe aan het witte licht om de FC1000W beter te laten presteren in de vegetatieve groeifase en bloeifase. De knoppen en vruchten zullen dus veel dichter en smaakvoller zijn.
Moet hij zichzelf ook gaan insmeren met zonnebrand anders is hij met een week al een 55 jarige pruimquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
@:nattekat, misschien is een kweeklamp iets voor je? Dan heb je een vollediger lichtspectrum.
https://www.greensell.nl/(...)eeklamp/#description
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |