Klopt, al staat de verwarming voor hem aan (had ik anders nog niet gedaan) en heeft hij duizend dekentjes tot zijn beschikking en heb ik hem ingepakt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Als Portugees kent-ie dit soort toestanden natuurlijk niet.
We hebben gelezen, daarvoor zat je te klagen dat anderen ook de auto pakken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op iemand die vraagt of treinen een optie is. Le-zen.
Arm ventje. Misschien is-ie ook gewoon treurig dat het buiten zo naar is.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, al staat de verwarming voor hem aan (had ik anders nog niet gedaan) en heeft hij duizend dekentjes tot zijn beschikking en heb ik hem ingepakt.
Zaterdag heeft hij maar 1x! gewandeld, zo sneuquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Arm ventje. Misschien is-ie ook gewoon treurig dat het buiten zo naar is.
Looooolquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben gelezen, daarvoor zat je te klagen dat anderen ook de auto pakken.
Straks wordt-ie nog depressief.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zaterdag heeft hij maar 1x! gewandeld, zo sneu
11 uur aan een stuk liggen snurken in mijn eigen bedjequote:
Ssssssstquote:
HdP!quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
11 uur aan een stuk liggen snurken in mijn eigen bedje
Sarcasme is ook een vreemd begripquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben gelezen, daarvoor zat je te klagen dat anderen ook de auto pakken.
Want ik ben immer bloedserieus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sarcasme is ook een vreemd begrip
Maakte daarna nog zelfs de overduidelijke grap dat alleen ik dat mag.
Hm, niet ziekig?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij lag vannacht ook helemaal niet tegen mij aan enzo, weet niet wat hij had. Vanochtend alleen maar gemopper en niet uit bed te krijgen.
Heeft-ie wel honger?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij lag vannacht ook helemaal niet tegen mij aan enzo, weet niet wat hij had. Vanochtend alleen maar gemopper en niet uit bed te krijgen.
Ja dat welquote:
Neequote:
Liever zwarte theequote:
Snap ik wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Nee
Ik denk dat hij gewoon een beetje last heeft van de maandag
Ik heb ook een beetje last van de maandag. En van het leven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het nu al blue mondayquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat wel
[..]
Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |